Koulutuksesi

473 posts, 24 pages, 165,826 views

quile

#241 • • quile Kävelevä banneri.
Lukiossa ollaan *igor*
pinkki

#242 • • pinkki säätö et co.
lähestulkoon kokonaan läpi möngitty kuolettavan tylsä lukio, joka katkes kirjotuksissa ruotsin reputukseen, mutta näillä näkymin jos kaikki menee niinkuin pitääkin, valmistun tänä keväänä elektroniikka-asentajaksi :)
#243 • • Windy Guest
Ylioppilas, toivottavasti tulevaisuudessa vielä tradenomi tai ehkä jopa ekonomi*hihu*
placiq

#244 • • placiq Jorkki
Ylioppilas ja elektroniikka-asentaja.. Ja syksyllä Tampereen ammattikorkeeseen jatkaan *ding*
siveys

#245 • • siveys lovely

vaavu:
Eilisestä lähtien virallisesti diplomi-insinööri, vieläpä oivallisesti.

Onnitteluni! Tämä antaa meille muillekin pientä toivoa siitä, että ehkä se Klubituksen aktiivinen käyttö ei olekaan täysin ylitsepääsemätön este valmistumiselle :)
kala

#246 • • kala Selfmade Executable

vaavu:
Eilisestä lähtien virallisesti diplomi-insinööri, vieläpä oivallisesti. Ehkä mun pitää nyt tilata käyntikortteja, joihin voi titteliksi laittaa "oivallinen DI". *nauru*

Onneksi olkoon! Hieno saavutus.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Pacho

#247 • • Pacho
ylioppilas. katellaan sit intin jälkeen mitäs sitä alkais tekemään
#248 • • Iceman Guest
PERUSKOULU!!! Ei sitä muuta tarvitse *iloinen*
Coon--

#249 • • Coon-- 5,2 mmol/l
No siis... Yo 2004 keväältä, jaksoin just ja just käydä lukion riipien ja raapien sen 75 kurssia kasaan.
Nyt sit pitäis jatkoja ajatella, kun on taas tää aika vuodesta kun haut alkaa... enkä mä tiedä yhtään mihin sitä lähtis. Kiinnostaa vähän kaikki, mutta ei mikään tarpeeksi *taputapu* ja toinen asia on että puuttuu itseluottamus siihen että tosiaankin pääsis johonkin sellaseen mihin kaikista eniten toivois/yrittäis... kuten oikis tai lääkis.
No jää taas nähtäväks jääkö loppukesästä luu käteen ja palaan johonkin kuppaseen duuniin, vailla mitään ammattitaitoa *igor*
ei ole koskaa messis

#251 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj
mä olen vain jaksanut käydä peruskoulun. lukiossa istuin muutaman vuoden. sitten päätin nuoruuden innolla, että kouluthan ei ole minua varten.

sinäänsä en ole päätöstä katunut, mutta en kyllä sano että kaikista fiksuin päätös on elämässäni ollut :)

--
next!

sparffo

#252 • • sparffo Team Aerobic
siperia on kouluttanu *muhaha**pahis*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

W

#253 • • W
Lemmen ammattilainen *sydän*
Jarsseli

#254 • • Jarsseli
merkantti. melkein vastaanottovirkailija, melkein merkonomi
Narya

#255 • • Narya Kuolema
valmistun tässä kevään lopussa ravintolakokiksi *plur*

--
Sekavuuden Ammattilainen

#256 • • x Guest
musta tulee simultaani- ja konferenssitulkki sit joskus isona. ei o kyl mikaan kiire valmistua. tal hetkel ollaan pariisissa vaihdossa ja ens vuodeks ois tarkoitus menna damin yliopistoon :)
#257 • • Equalizer Guest

Narya:
valmistun tässä kevään lopussa ravintolakokiksi *plur*

Tuun maisteleen sit sun pihvejäs.
jiippa

#258 • • jiippa
teekkarihaalarit ja tupsulakki *täh* vaihtu tutkintotodistukseen tuossa kesällä -03 *kiitoskiitos*

--
... ja sitten mää heräsin

Zyklonius

#260 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

petraxx:
musta tulee simultaani- ja konferenssitulkki sit joskus isona. ei o kyl mikaan kiire valmistua.

Dear god, pähkähullu ja itsetuhoinen nainen olet. Olin näet kesällä 2004 Suomen delegaation jäsenenä Genevessä YK:n aids-ohjelman hallintoneuvoston suuressa kokouksessa, jossa simultaani/konferenssitulkit olivat helisemässä, jopa siinä määrin, että tulkkien pomo tuli pariin otteeseen silminnähden hermoraunioisena ja itkua pidätteleväisenä keskeyttämään etenkin lattarimaiden edustajien yltiökiihkeät ja hillittömällä ylinopeudella kaahaavat agitaatiopuheet, koska tulkit eivät yksinkertaisesti pysyneet enää mukana menossa. *hikoil* Minua ja monia muita pukuklovneja nauratti tilanteen absurdius, mutta jälkikäteen pohdin vakavissani (joskin myös ehkä hivenen ilkikurisestikin), jotta minkälaisia määriä psyykelääkkeitä ja rauhoittavia konferenssi- ja simultaanitulkit popsrouskivat. *hymy*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.