Club Millennium 29.10.2004 @ Savonlinna

28 posts, 2 pages, 8,695 views

alphamagic

#1 • • alphamagic
HERRANJUMALA!!! kotikulmalla tapahtuu... *plur* *plur* *plur*
edellisistä savonlinnan bileistä on aikaa ehkä hieman liikaa... sillon luka soitti vikan setin ja nyt se ihku palaa taas savoon! *aplodit*
yritän eestyä tänne, ehdottomasti, jos sivari sen minulle suo. *justjoo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

#2 • • alphamagic

Mr.D:
---
alphamagic:
edellisistä savonlinnan bileistä on aikaa ehkä hieman liikaa... sillon luka soitti vikan setin ja nyt se ihku palaa taas savoon! *aplodit*

---

Ps. Kerro kaverillesikin...! Ja lisäksi vielä kätevä hedelmäveitsisarja...*nauru*

joo pitää kerätä kunnon lössi mukaan*plur* luulen että joensuusta saattas löytyy vahvistusjoukkoja jos oikein nätisti anelen... *juonittel* *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kullannuppu

#3 • • kullannuppu
Voih, tietty pitää just silloin Savonlinnassa tapahtua kun muutan sieltä takaisin Helsinkiin.. *uuh* Koko pitkän, kylmän ja pimeän vuoden kärvistelin siellä ja toivoin, että Millenniumit joskus löytäisivät tiensä tuonne Savon helmeen.

Mutta katsotaan, ehkäpä tulen näihin Millenniumeihin ja yritän värvätä paikallisia ystäviäkin mukaan. *joo*

--
^_^

Chatte

#4 • • Chatte Team Teknolipat :)
Hmmm... hmmmm... Lrannasta ja Jsuusta ei ole kummastakaan kovin pitkä matka Slinnaan. Ehkäpä, ehkäpä. *juonittel* Jekkupiiska mukaan ja Savonlinna sekaisin. *pahis* Katsotaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Hocut

#5 • • Hocut
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... Nyt vaan sankoin joukoin tänne niin ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo ku edellämainitut.

[muokattu 19.8.2004 07:39]
tir

#6 • • tir

V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.

baareissahan soitetaan normi-iltoina asiakaslähtöisesti. Suurin osa sattuu haluamaan sitä nrj-poppia...*hmph*

mutta. kaikkea hyvää akille + co. S.linnan valloittamiseen *joo* paikkahan ei tunnetusti ole iso, joten tanssilattian luulisi olevan täysi koko illan *aplodit*
karkki

#7 • • karkki

alphamagic:
---
Mr.D:
---
alphamagic:

---

Ps. Kerro kaverillesikin...! Ja lisäksi vielä kätevä hedelmäveitsisarja...*nauru*

---

joo pitää kerätä kunnon lössi mukaan*plur* luulen että joensuusta saattas löytyy vahvistusjoukkoja jos oikein nätisti anelen... *juonittel* *hihu*

joo, ei minnuu ainakkaa tarttee kovin nätisti pyydellä tai siis ollenkaa!!*eiei* ...itehä olin tänne menossa jo ennen sinnuu *joo*

näytetää niille savolaisille et kyllä sitä peppua voi keikuttaa muunki ku r\'n\'b:n tahtii *jiihaa*
Hocut

#8 • • Hocut

Mr.D:
---
V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... Nyt vaan sankoin joukoin tänne niin ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.

---

Hehhee, saattaa tulla tuttu naama vastaan Reef\'in dj-kopissa ko. iltana...! Reps! :)
[/q

???

cloud-c

#9 • • cloud-c Re-form
Jeah babe! Kerrankin Savon Sykkivä Suoli saa kunnon peräruiskeen!!!
Yritän päästä paikalle jos vain jostain aika-avaruudesta saan aikaa revittyä lisää.
#10 • • kelasin Guest
deep, funk, house, progressive, trance, tribal, jotain

ihanaa, polkka puuttuu kokonaan <3 ts. tänne, jos kyyti ja rahoitussaadaan kuntoon
COBALT

#11 • • Edited COBALT akitaattori

Vilsu:
---
Mr.D:
---
V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... Nyt vaan sankoin joukoin tänne niin ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.

---

Hehhee, saattaa tulla tuttu naama vastaan Reef´in dj-kopissa ko. iltana...! Reps! :)
[/q

???

No, mä ajattelin pari lättyä raapaista ko. iltana siinä Hollannin poitsun ja Cosmon+Lukan välillä...! hehee...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Mizfir

#12 • • Mizfir pittuinen
Tänne on selviydyttävä*joo* Rakas Kotikaupunki, ihan kova iksu on sinne*nyyh*long time no see..mut nyt tullaan ja lujaa*jiihaa*

--
-Mannanen-

wattsson

#13 • • wattsson
hyvä syy lähteä mökille savonlinnaan. *iloinen*
Hocut

#14 • • Hocut
Muutama viikko ja sit lähteeeeeeeeeeeeeeeeeee........................*aplodit*
SA-TomTom

#15 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Tapahtuma on siirretty uudelle venuelle :

CLUB TAMINO (Savonlinnan Seurahuone), Kauppatori 4-6 *sydän*

Kovin pitkälle siis ei kuitenkaan tarvinnut siirtyä, sisäänkäyntihän on vieretysten Club Reefin kanssa, jossa alun perin oli tarkoitus tämä tapahtuma pitää *vink*

Kaikki muu info säilyy ennallaan.

--
Never give up.
Never surrender.

Feanor

#16 • • Feanor
tottahan toki nyt kotia savonlinnaan pitää tulla bilettää :)
:D

#17 • • :D
Taitaa olla meikäläiselle turhan kaukainen reissu, vaikkakin maaseutu-matkailu
olisikin poikaa. _Nyt taitaa jäädä budjetin alijäämän vuoksi väliin. Ei se mitään,
koska ...
Mizfir

#18 • • Mizfir pittuinen
Ny kismittää ja lujaa*grr*..en pääse taaskaan..koko weekend merillä / Tukholmas..noh, harvoin pääsee ja viel ilmasix joten nyt on mentävä. Tää on joku karma tai jotai, aina kaikki päällekkäin*ding*

Anteex mussut*blush*

--
-Mannanen-

COBALT

#19 • • COBALT akitaattori

diffas:
Taitaa olla meikäläiselle turhan kaukainen reissu, vaikkakin maaseutu-matkailu
olisikin poikaa. _Nyt taitaa jäädä budjetin alijäämän vuoksi väliin. Ei se mitään,
koska ...

Lähde mulle kuskiksi. Mennään mun autolla. Mun on nimittäin tultava aamukympäksi duuniin Lahteen!
Voisin siinä vetäistä torkut ajomatkalla, niin en olis sitten niin kuollut töissä...

JOOKO!?

--

COBALT

#20 • • COBALT akitaattori

Mizfir:
Ny kismittää ja lujaa*grr*..en pääse taaskaan..koko weekend merillä / Tukholmas..noh, harvoin pääsee ja viel ilmasix joten nyt on mentävä. Tää on joku karma tai jotai, aina kaikki päällekkäin*ding*

Anteex mussut*blush*

***HRMPF!!!!*** ---> *hmph* ---> *nyyh*

--