edellisistä savonlinnan bileistä on aikaa ehkä hieman liikaa... sillon luka soitti vikan setin ja nyt se ihku palaa taas savoon!
yritän eestyä tänne, ehdottomasti, jos sivari sen minulle suo.
28 posts, 2 pages, 8,700 views
Mr.D:
---
alphamagic:
HERRANJUMALA!!! kotikulmalla tapahtuu...
edellisistä savonlinnan bileistä on aikaa ehkä hieman liikaa... sillon luka soitti vikan setin ja nyt se ihku palaa taas savoon!
---
Ps. Kerro kaverillesikin...! Ja lisäksi vielä kätevä hedelmäveitsisarja...
V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.
alphamagic:
---
Mr.D:
---
alphamagic:
HERRANJUMALA!!! kotikulmalla tapahtuu...
---
Ps. Kerro kaverillesikin...! Ja lisäksi vielä kätevä hedelmäveitsisarja...
---
joo pitää kerätä kunnon lössi mukaan*plur* luulen että joensuusta saattas löytyy vahvistusjoukkoja jos oikein nätisti anelen... *juonittel*
Mr.D:
---
V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... Nyt vaan sankoin joukoin tänne niin ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.
---
Hehhee, saattaa tulla tuttu naama vastaan Reef\'in dj-kopissa ko. iltana...! Reps! :)
[/q
???
Vilsu:
---
Mr.D:
---
V I L S U:
Tätä on odotettu.
Kerrankin Savonlinnasta löytyy muutakin ku Jennifer Lopezia ja Britneytä... Nyt vaan sankoin joukoin tänne niin ehkä Reefin ja muiden paikallisten baarien DJ:t tajuavat että muukin musa uppoo edellämainitut.
---
Hehhee, saattaa tulla tuttu naama vastaan Reef´in dj-kopissa ko. iltana...! Reps! :)
[/q
???
diffas:
Taitaa olla meikäläiselle turhan kaukainen reissu, vaikkakin maaseutu-matkailu
olisikin poikaa. _Nyt taitaa jäädä budjetin alijäämän vuoksi väliin. Ei se mitään,
koska ...