Stadiassa opiskelevia?

42 posts, 3 pages, 11,398 views

Twilight

#1 • • Twilight
Nyt kun tulee tuolla alotettua opinnot niin pitää yrittää selvittää löytyykö muuta klubituksen väkeä helsingin ammattikorkeakoulusta? *hymy*
Micu

#2 • • Micu
jep.. 2 vuos lähtee käyntiin
martina

#3 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mun ois tarkotus hakea tänne välivuoden jälkeen..
MaSari

#4 • • MaSari space jammer
Mä pääsin just tonne *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

sbanc

#5 • • sbanc
alotan opiskelut tässä kuussa... ja linjahan on tietotekniikka (tietoliikennetekniikka)
sbanc

#7 • • sbanc
pitäs järkkää stadia miitti *nauru*
MaSari

#8 • • MaSari space jammer
Voi vitsi, eiks tääl muka oo ketää muita naispuolisia ihmisiä? *igor**nauru* ja oonko mä todellakin ainoo täältä kuka on menossa/opiskelee sosiaalialalle?

[muokattu 10.8.2004 22:47]

--

sbanc

#9 • • sbanc
missä muuten sosiaali alan opiskelu fyysisesti tapahtuu ? ..siinä keskustassa vai ...?
MaSari

#10 • • MaSari space jammer
Sosiaali- ja terveysala sijaitsee tukholmankadulla, tosi lähellä meikkua. On muuten kiva koulumatka täältä Keravalta.. *justjoo*

--

sbanc

#11 • • sbanc
paljos siit tulee kilsoja? itel on Nurmijärveltä semmonen 45 km koulumatka ...ei kiva
Amethyst

#12 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Toinen vuosi Stadiassa edessä.. kauneudenhoitoala. *hymy*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

Tetsu

#13 • • Tetsu Naksutohtori
Itse haen stadiaan Medianomin papereita lukemaan, saa nähä pääsenkö syssyllä. *hymy*
MaSari

#14 • • MaSari space jammer

Sbanc:
paljos siit tulee kilsoja? itel on Nurmijärveltä semmonen 45 km koulumatka ...ei kiva

Täältä on joku 40 kilsaa varmaan *hmph* Ei kai sille maha mitään.. Kivaa se on päästä kouluun joka tapauksessa!

--

liikkuva muna

#15 • • liikkuva muna an egg on the move

uusio:
Eka vuotta aloitan Stadiassa... tietotekniikkaa.

Ooo-ou. Mulla alkais neljäs vuos nyt mutta oli niin suolesta ettei enää inspaa yhtään. Kannattaa suosiolla vaihtaa ryhmää heti jos tulee vähänkin vittumainen maikka. esim. Varonen matematiikkaan.

*dissaa*

Vituttaa kyllä ihan saatanasti kun lopetin. Ensvuonna ois insinöörinpaapperit. En vaan kestäny enää sitä ala-asteen ja yliopiston välimuotoa jossa oppilaita pidetään täysinä idiootteina.

[muokattu 11.8.2004 09:46]
Steven Hoaks

#16 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Olisko joku sattumoisin opiskelemassa vallilan ammattikoulussa?

Saa irtoskenepisteitä kun tulee mulle juttelemaan *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

m_a

#17 • • m_a
2.v tietotekniikkaa(ITcom). Ja todellakin, varokaa Varosta, se on ihan kilipääakka
QueenB

#18 • • QueenB Yuki-Onna
Tällä hetkellä työharjoittelukausi menossa. Jouluna tulee 2 vuotta täyteen. Opiskelen ohjelmistotekniikkaa.

Niin, ja olen kyllä törmännyt varoseen, *hmph* tiedän siis tunteen.
juice

#19 • • juice Team Sika
2. vuosi alkaa konepuolella, säälin jo valmiiks ryhmää joka joutuu mun tutoroitavaksi.
QueenB

#20 • • QueenB Yuki-Onna

alek száhala:

En vaan kestäny enää sitä ala-asteen ja yliopiston välimuotoa jossa oppilaita pidetään täysinä idiootteina.

Arvaa milt must tuntuu, oon jo huomannut ton ”pikku” seikan mut viel ois 2 vuotta jäljellä, tai oikeastaan 2,5 kun on sen verti noit rästejä kertynyt.