Stadiassa opiskelevia?

42 posts, 3 pages, 11,356 views

#21 • • hyperventilaatio Guest
Kolmas vuosi starttaa, suuntana sähkövoimatekniikka. Paikkana bulevardi / albertinkatu.

Ja toi Varonen, siis jeesus. En voi edes kuvitella ärsyttävämpää ämmää. Ekat 15 min olin ollut sen tunnilla ja teki mieli heittää sitä penaalilla päähän. Saatana. Eipä tarvinnut sitä kurssia sit suorittaa.
Twilight

#22 • • Twilight
Ketään muita opettajia joita välttää? (nyt kun kerran siihen keskusteluun päästiin) *iloinen*
Itselläni linjana on tietoliikennetekniikka...saapi nähdä miten hyvin siinnä tulee viihdyttyä..
anthocyan

#23 • • anthocyan Kohti valoa...

Sbanc:
alotan opiskelut tässä kuussa... ja linjahan on tietotekniikka (tietoliikennetekniikka)

*jiihaa* Tevetuloa ystäväiseni! *hali* Tosin mun opetuspiste on vaan Käpyläs *hmph*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

m_a

#24 • • m_a

Twilight:
Ketään muita opettajia joita välttää? (nyt kun kerran siihen keskusteluun päästiin) *iloinen*

Lasanen ansaitsee ehdottomasti tästä kunniamaininnan. Opetusryhmäni opetussuunnitelmat män uusiks Java1- ja Tietotekniikan perusteet -kurssien takia, kun jäbä ei osannu opettaa+teki vitun vaikeet kokeet+oppilaiden taso surkee niin pikkupikkumurto-osa pääs läpi ne.. kuitenkin noi kyseiset kurssit pitäs olla piis of kakkuja.

Mut AMK on pelkkää kädestä pitämistä, kaikki opinnot on jo suunniteltu.
Et ekana vuonna sun tuskin tarttee miettii ketä opettajia kuuntelet.
Go with the flow!
curry

#25 • • curry ^mauste^

alek száhala:
---
uusio:
Eka vuotta aloitan Stadiassa... tietotekniikkaa.

---

Ooo-ou. Mulla alkais neljäs vuos nyt mutta oli niin suolesta ettei enää inspaa yhtään. Kannattaa suosiolla vaihtaa ryhmää heti jos tulee vähänkin vittumainen maikka. esim. Varonen matematiikkaan.

*dissaa*

Vituttaa kyllä ihan saatanasti kun lopetin. Ensvuonna ois insinöörinpaapperit. En vaan kestäny enää sitä ala-asteen ja yliopiston välimuotoa jossa oppilaita pidetään täysinä idiootteina.

[muokattu 11.8.2004 09:46]

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että ryhmän vaihto todellakin kannattaa aineessa kuin aineessa, mikäli maikka sylettää ja tuntuu ahdistavalta! En olisi tuolta koulusta varmaan vieläkään valmistunut, ellei olisi vaihtanut oletusryhmiä toisiksi... On toi Stadia sen verran kirjava maikkojen suhteen... *justjoo* Itelläkin lopetus kävi mielessä, kun olin 50 ovaria jäljessä muita, mutta loppukiri auttoi ja inssiksi tultiin... *joo*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

bonfire

#26 • • bonfire
jabadabaduu!

Tää jannu painaa myös Stadiassa, ja tietysti tietoliikennetekniikkaa.
Meikältä saa hyviä neuvoja mikäli kaipailee :P

Kyyröstä ja Peljosta pisteet kotiin, siinä mahtavia opettajia, ala matematiikka ja fysiikka!
äm

#27 • • äm

Zorlim:
Opiskelua? Entäs jos joku haluaisi tehdä töitä stadissa?

Stadia ja stadi. Melkein sama asia *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Amethyst

#28 • • Amethyst A wonderful purple gemstone

m_a:
Lasanen ansaitsee ehdottomasti tästä kunniamaininnan. Opetusryhmäni opetussuunnitelmat män uusiks Java1- ja Tietotekniikan perusteet -kurssien takia, kun jäbä ei osannu opettaa+teki vitun vaikeet kokeet+oppilaiden taso surkee niin pikkupikkumurto-osa pääs läpi ne.. kuitenkin noi kyseiset kurssit pitäs olla piis of kakkuja.

Mä kävin Lasasen verkkosivuston suunnittelu -kurssin, ja opin kyllä paljon. Mutta en opettajan ansiosta vaan oman innostukseni. Lasanen hallitsi vaikeat tehtävänannot ja kysymykset, joita ei voinu mitenkää päin ymmärtää, mutta opettaa ei osannu. *eiei* Auttavainen hän kyllä oli ja selvitteli pyynnöstäni monia ongelmia koodissani ja kun en tajunnut - en tiedä miten paljon tosin vaikutti, että olin muistaakseni ainut naispuolinen kyseisellä kurssilla. *nauru*

-Amethyst-

[muokattu 11.8.2004 18:18]

--
-Amethyst-

stimbeh

#30 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Sbanc:
alotan opiskelut tässä kuussa... ja linjahan on tietotekniikka (tietoliikennetekniikka)

Alotin tuon vuosi sitten. Lopetin puoli vuotta sitten. Ei ollu mulle. *eiei*

--
Flow with the go.

körömölli

#31 • • körömölli asdf

Steven Hoaks:
Olisko joku sattumoisin opiskelemassa vallilan ammattikoulussa?

Ei enää, on tullut kuitenkin valmistuttua tuolta 1993 eli Vallilan Yliopistosta, kuten siihen aikaan koulua lisänimellä kutsuttiin. Musta kuoriutui tietoliikennemekaanikko Nilsiänkadun puhelinrelekeskuksien ihmemaasta.
mofunk

#32 • • mofunk Aeste
ohjelmistotekniikkaa pitäis alkaa opiskelemaan.. saa nähä miten kauan jaksaa.

--
Grow more hair between your eyebrows.

Emulator

#33 • • Emulator The Lost Soul
Mäki aloitin just tietotekniikan ohjelmisto tekniikan.. :)

--
<3

T-rex

#34 • • T-rex ku(i)va tomaatti

MaSari:
Voi vitsi, eiks tääl muka oo ketää muita naispuolisia ihmisiä? *igor**nauru* ja oonko mä todellakin ainoo täältä kuka on menossa/opiskelee sosiaalialalle?

[muokattu 10.8.2004 22:47]

Et sinä ole ainoa, minäkin olen stadiassa ja soten puolella. Tukholla vaikutan *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Garo

#35 • • Garo #jake
Minä aloitin just eilen. Tekniikka ja Liikenne, Tietotekniikka ja lopulta Ohjelmistotekniikan suuntaus. Ryhmä T-Y1B =)

Kivaa on ainakin ekat päivät ollu *jiihaa*

- Garo
Emulator

#36 • • Emulator The Lost Soul

Garo:
Minä aloitin just eilen. Tekniikka ja Liikenne, Tietotekniikka ja lopulta Ohjelmistotekniikan suuntaus. Ryhmä T-Y1B =)

Kivaa on ainakin ekat päivät ollu *jiihaa*
- Garo

sama ryhmä \o/ :) mäkin oon T-Y1B.. kuka oot sieltä ku ei oo kuvaa :)

--
<3

mofunk

#37 • • mofunk Aeste
Mitäs helvettiä.. Taisin onnistua missaamaan ekat koulupäivät huolimattomuuttani. *täh* Pitää vissiin huomenna sit mennä.

--
Grow more hair between your eyebrows.

Anne

#38 • • Anne The Apina.
Stadia, Teli, laboratorioalan ko, Onnentien toimipiste.
10 opintoviikkoa jäljellä ja tänä syksynä jossain vaiheessa pitäs valmistua.
*jiihaa*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

MaSari

#39 • • MaSari space jammer

T-rex-orava:
Et sinä ole ainoa, minäkin olen stadiassa ja soten puolella. Tukholla vaikutan *hymy*

Hihi, hienoo *iloinen* Monennellako vuodella meet? Mua on ruvennu jänskättää ku alkaa keskiviikkona toikin.. Ihan luonnotonta mennä Helsinkiin kouluun *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

NaperO

#40 • • NaperO normien katkaisin
Telillä Tietotekniikkapuolella ollaan oltu tammikuusta asti. Alku oli hirvityksen kauhistus kun ei tässä päässä tunnu matikka-asiat pysyvän, mutta kyllä tästä vielä ohjelmistopuolelta valmistutaan. *justjoo*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"