Elixir 2nd Anniversary 23.7-25.7.04 The Round Of <3 25.7.2004 @ -

29 posts, 2 pages, 6,602 views

Chatte

#1 • • Chatte Team Teknolipat :)
Bileet olivat kyllä melkoisen taipaleen takana - autolla ensin jontkaan, kävellen vielä syvemmälle jontkaan ja loppumatka veneellä ihan peräjontkaan. *nauru* Sieltä sitten löytyi keidas. Kyllä kannatti nähdä vaivaa! *plur* Upeat decot, mieletön biitsi, ihanaa musaa, hienoa porukkaa... Jos jäisin sanattomaksi, nyt olisi oikea hetki. Oli niiiiiin hieno tapahtuma. Kiitoskiitoskiitos! *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

marpa

#3 • • marpa
Olihan onnistuneet karkelot!
Pääsin pitkästä aikaa tanssimaan kunnolla, ja tulikin tampattua jalat kohtuuttoman kipeiksi. Sää oli mitä mainioin ja ihmiset ihania. Viikonloppu ylitti reippaasti kaikki odotukset!
Android

#4 • • Android

¦):
Oli muuten mun mielestä aivan järkyttävän hirveet bileet... Happo-huume-häröily-hippi-porukkaa *eiei* nu huh huh!

Millaista jengiä oikein odotat näkeväsi psyke/metsäbileissä? Nipsupäisiä karkkireivaajia? *taputapu* Et *dissaa* vaan sullekin, tuskinpa kukaan tuollaista nihkeilijää bileisiin kaipaa.
FreeFall

#5 • • FreeFall music addict

Android:
---
¦):
Oli muuten mun mielestä aivan järkyttävän hirveet bileet... Happo-huume-häröily-hippi-porukkaa *eiei* nu huh huh!

---

Millaista jengiä oikein odotat näkeväsi psyke/metsäbileissä? Nipsupäisiä karkkireivaajia? *taputapu* Et *dissaa* vaan sullekin, tuskinpa kukaan tuollaista nihkeilijää bileisiin kaipaa.

Siis kyllä olin tietonen että näitä täältä varmasti löytyy, mut odotin muutamia normaalejakin...

Köhöm...nää ”bileet” ei kyl ees MUN mielestä ansaitse titteliä ”bileet”!

Taidan olla juu aika nihkeiliä ku en happoa kaipaa; En yleensä niinku kaipaa nähä mitää metsähenkiä, peikkoja ja mitä lie hattivatteja että bileissä ois hauskaa, paitsi näissä ”bileissä” kyll olis tarvinnu!*igor*

Mut edelleenki tää oli mun mielipide ja jos jäbä tai android näistä tykkäät ni Go Go Go->

Mut meitsi siirtyy kyl näistä tiukkaan takavasemmalle

Pelkoa ja Inhoa Skutassa *eiei*

[muokattu 27.7.2004 10:04]

--
Lintuperspektiivi

T0mbstone

#6 • • T0mbstone The Process.

¦):

Hehän ovat juuri sitä aidointa bileporukkaa. Sulla on asenne kohdallaan *hihu*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Chatte

#7 • • Chatte Team Teknolipat :)

¦):

Android:

¦):
Siis kyllä olin tietonen että näitä täältä varmasti löytyy, mut odotin muutamia normaalejakin...

Köhöm...nää ”bileet” ei kyl ees MUN mielestä ansaitse titteliä ”bileet”!

Taidan olla juu aika nihkeiliä ku en happoa kaipaa; En yleensä niinku kaipaa nähä mitää metsähenkiä, peikkoja ja mitä lie hattivatteja että bileissä ois hauskaa, paitsi näissä ”bileissä” kyll olis tarvinnu!*igor*

Auts... Odotit muutamia normaaleja? Kuten? Tästä päästäänkin taas tähän ikuisuuskysymykseen: kuka on normaali ja kenen mielestä?

Itse en laske itseäni miksikään happohippipeikoksi - tuskinpa kukaan muukaan *nauru* - mutta silti viihdyin bileissä mainiosti - tosin olin vain lauantai-illan. Psyke nyt vaan sattuu olemaan erittäin lähellä sydäntäni - ja pakko sanoa, että ilmapiiri noin yleensä tällaisissa kekkereissä on suvaitsevainen ja lämmin. Osa porukasta oli ja on sekaisin, ehkä liiankin IMO, mutta kyllähän noita enemmän ja vähemmän sekaisin olijoita löytyy bileistä kuin bileistä. *piis*

--
-Zorbas

Lucky-13th

#8 • • Lucky-13th
Round of ruusu,bileet olivat erittäin mahtavat,todella hyvin järjestetyt.
Enkä yhtään ihmettele jos heikoimpia hirvitti,kun yöllä sitten siirryttiin aivan toiseen maailmaan. Itekki ihmettelin kuinka mukavissa joku voi olla mutta välillä tuli tehtyy sellasii havaintoi mitkä todisti että kaverilla onki mukavaa,ja mun mielesthäröhipit tuntuu vähän turvallisemmilt ja mukavemmilt ku alkoapinat tai porepyöräilijät.
http://koti.mbnet.fi/matofani/Elixir2nd/ <-muutama kuva ja pari videopätkää ilman ääniä

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Android

#9 • • Android

¦):

Jos ”normaaleja” ihmisiä haluat nähdä niin niitä löytynee suuremmalla todennäköisyydellä esim lähiöbaareista kuin tämäntyyppisestä tapahtumasta. Ja mikä normaaliudessa on niin hienoa? Ja kuka on normaali? Ymmärtäisin paremmin jos selventäisit mitä ylipäätään tarkoitat sanlla normaali.

Taidan olla juu aika nihkeiliä ku en happoa kaipaa; En yleensä niinku kaipaa nähä mitää metsähenkiä, peikkoja ja mitä lie hattivatteja että bileissä ois hauskaa, paitsi näissä bileissä kyll olis tarvinnu!*igor*

Pelkoa ja Inhoa Skutassa *eiei*

Tuskinpa kukaan on sua pakottanut käyttämään yhtään mitään? Jos ihmisten huumeidenkäyttö häiritsee sua niin voi kyllä olla aika vaikeaa käydä yhtään missään bileissä, koska niitä käytetään ja sen sä tiedät itsekin.

Jokaisella on tietysti oikeus olla mitä mieltä tahansa mistä tahansa, mutta tässä tapauksessa oli kuitenkin tiedossa millaista musaa ja meininkiä oli odotettavissa. Kyselithän itse minkälaista musaa näissä soitetaan, ja vastaukseksi sait ”psykeä sen kaikissa eri muodoissa”. Kyllä siitä jos jonkinlaisia johtopäätöksiä voi vetää. Ja mitä tuohon sun ”pelkoa ja inhoa skutassa”-heittoon tulee, niin todettakoon että kyllä klubeissa yleensä olo on ainakin itselläni ollut paljon turvattomampi kuin metsäbileissä koskaan. (tjeu piribodarit *eiei*). En minäkään lähde mihinkään Hallmarkeihin vain tullakseni tänne dissaa kuinka paskaa musaa siellä soitettiin ja kuinka ihme jengiä siellä käy. Jätän yksinkertaisesti menemättä. Herää lähinnä kysymys, minkä ihmeen takia edes viitsit raahautua psykebileisiin, kun hippien läsnäolo (ja ilmeisesti myös musiikki) niin selvästi sua häiritsee?

Mut joo, tuskinpa kummallakaan meistä on kiinnostusta väitellä tästä sen kummemmin, asenteesi lähinnä ihmetytti. Jos et viihtynyt, ok, mut kunnoita sitä että jotkut viihtyy tällaisissa tapahtumissa. En itse pahemmin lämpene klubimeningille, mutten myöskään näe mitään syytä dissaa niitä jotka siitä tykkää. Erilaisuus kunniaan, eikö vaan? *piis*

[muokattu 27.7.2004 12:10]
FreeFall

#10 • • FreeFall music addict
Juu eli siis kuten myös sanoinki ni tyhmästä päästä kärsii koko ruumis eli tässä tapauksessa MÄ!

Mut joo, tosiaan, monelle näytti tällänen kelpaavan eikä siinä mitään, löytyy maailmasta monenlaisia asioita jota mun harmaat aivosolut ei oikee sulata eikä ymmärrä...

ei se tarkota et se on väärin, mut joo, mun mielestä on ...

toi ”pelkoa ja inhoa Skutassa” - heitto oli viittaus leffaan (Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa)

Mut joo, bileissä menee varmaan noita laittomia yht lailla kun laillisia päihteitä, mut välillä touhu näytti vaan aika...no joo, tää juttu on vaan niin kaukana musta, ja Q meni kaunis viikonloppu MINULTA hukkaan niin vaa vähän tohon kaaliin ottaa! mut ei siinäkää mitää, sekin ihan mun vika taas...

Normaaleilla tarkotin lähinnä sitä (en tietenkään ees kaikkia ihmisiä siel nähny) jotka ei ollut sielä vaa vetämässä pääkoppaa ihan höyryihin...

Eli välillä siis ihmetyttikin että käyttääkö kaikki Psyketteliät happoo ku sitä tuntu vyörivän joka paikassa...

Ei mua PAHEMMIN toisten sekoilu ja häröily haittaa, mut rajansa kaikella...
Siin vaihees ku joku rupee jo nakuna pomppi ympärinsä ja on niin naturisti ni musta tuntuu että paikka on mulle vähän väärä...

Siis kyl uskon et monet diggas ja oli HIp, Squer, Cool tai ja mikäs se neljäs mielentila olikaa..(Fear and loathing in Las Vegas)

Over and Out*piis*

--
Lintuperspektiivi

#11 • • ikj Guest

¦):

Eli välillä siis ihmetyttikin että käyttääkö kaikki Psyketteliät happoo ku sitä tuntu vyörivän joka paikassa...

Ei mua PAHEMMIN toisten sekoilu ja häröily haittaa, mut rajansa kaikella...
Siin vaihees ku joku rupee jo nakuna pomppi ympärinsä ja on niin naturisti ni musta tuntuu että paikka on mulle vähän väärä...

mistä ihmeen syystä päättelet että kaikki oli hapoissa?*justjoo*
mee katos hietsuu joku pe ilta niin iha salee joku kääliö juoksee siellä nakuna muna kädessä..
Imppp

#12 • • Imppp

idi:

En ihmettelis, löysinpäs itsekin sieltä metästä happoja (tippunu joltai). Ja likasen ruiskun. Ja jtn gmh/gma ihme paskaa.

Kyllähän sielt löyty paljon ihmisii jossai iha mega-sekavuuksis, mut eipä se mun menoo haitannu :). Omasta asenteestahan se on kiinni, jos menee bileet vituiks sen takii, ettei pysty kattoo ihmisii jotka on c8. Toi oli kyl muutenki vähän tollane 'selvitymisreissu', ni olis uskonu ihmistin kestävän pari hörhöö. Tosin ymmärrän kyllä jos ei :)
Chatte

#13 • • Chatte Team Teknolipat :)

idi:

Imppp:

En ihmettelis, löysinpäs itsekin sieltä metästä happoja (tippunu joltai). Ja likasen ruiskun. Ja jtn gmh/gma ihme paskaa.

Kyllähän sielt löyty paljon ihmisii jossai iha mega-sekavuuksis, mut eipä se mun menoo haitannu :).

Jah, löysinpäs minäkin opiskelija-asuntosäätiön perheasuntotalon pihalta likaisen ruiskun. Käyttävätköhän kaikki siinä talossa aineita...? En ihmettelis... eiku...

Mutta sitä ihmettelisin, jos siellä metsässä kaikki olisivat olleet happopäissään, koska tasan tarkkaan tiedän, etten itse ollut hapoissa, kuten eivät kaverinikaan. Eikä se menoa haitannut. *hymy*

--
-Zorbas

FreeFall

#14 • • FreeFall music addict
No joo, turha sitä on yleistää mut tuli vastaan useampiakin eikä 1 tai 2...
Ei oo kauheen turvallista ajatella jos joku toisessa-ulottuvuudessa-seikkailia-robinsson saakin yht`äkkiä päähä et haluu kaivaa otsalohkoosi Z - kirjaimen tai huutaa Don´t fuck with me I am A-hab tai jotai *kivatsulle* (no joo, ehk jo nyt on liikaa lainauksia leffasta P ja H in LV:stä) Mut kaikkia näitä tarinoita kyl kuulee mikä niistä totta ja mikä ei, ken tietää?
Eikä ois kauhee kivaa bileiden jälkee muutaman viikon kuluttua saada jokin kummallinen flunssa joka kas kummaa ei poistu *sars* (jos niitä piikkejä sil lojuu ja jotkut tallastelee ilman kenkiä)*grr*

--
Lintuperspektiivi

Imppp

#15 • • Imppp
Piikin vein heti roskiin (hammasharjan matkakotelossa). Kuosailijoita oli kyl paljon, mut ei mun menoo haitannu.
FreeFall

#16 • • FreeFall music addict

Imppp:
Piikin vein heti roskiin (hammasharjan matkakotelossa). Kuosailijoita oli kyl paljon, mut ei mun menoo haitannu.

Hyvin toimittu*joo*

--
Lintuperspektiivi

#17 • • eikola Guest

¦):

Ei oo kauheen turvallista ajatella jos joku toisessa-ulottuvuudessa-seikkailia-robinsson saakin yht`äkkiä päähä et haluu kaivaa otsalohkoosi Z - kirjaimen tai huutaa Don´t fuck with me I am A-hab tai jotai *kivatsulle* (no joo, ehk jo nyt on liikaa lainauksia leffasta P ja H in LV:stä) Mut kaikkia näitä tarinoita kyl kuulee mikä niistä totta ja mikä ei, ken tietää?

hehee, sori että nyt alkoi naurattamaan, mutta oon psykebileissä käyny semmoset 5 vuotta pitkin eurooppaa eikä oo vielä zetaa ottaan piirretty :).

ehkäpä et vain ole kovin sisällä psykekulttuurissa tai tunne ihmisiä, koska meininki herätti sinussa tuollaisia pelkoja. eihän sulle sitä zetaa tullut otsaan nytkään, vai kohtasitko nyt bileissä jonkun joka oikeasti uhkasi sinun turvallisuuttasi?

ei kaikesta menosta tarvi digata, mut sitä mitä ei tunne ei kannata alkaa heti pelkäämäänkään. Ja ehkä psyke ei oo sun juttu.

Ikävää, jos hukkasit yhden vähista aurinkoisista viikonlopuistasi....*lohduttel*

oli kyllä suomen huipuimmat bileet!!!
sts

#18 • • sts Sama pyynti aitta!

Android:

Ps. kyllä niitä karkkireivaajia on ihan liikaa psykebileissä tarkkalleen ottaen _INSERTKAMANNIMIHERE_-kuosaajia on ihan liikaa psykebileis, oli kyse mistä tahansa substanssista. Meininki on psy bileis hieman lähteny käsistä, ku moni lähtee psykemuihin vaan sen kaman, ei sen musiikin takia.

[muokattu 29.7.2004 10:38]
MetsänHenki

#19 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
oli kyl niin mahtavat kemut*sydän**sydän**sydän* kyllä patikointi kannatti! vaikka oli paljon tavaraa, mut toivottavasti ens vuonna bussit pääsee vähän lähemmäs*hmph* kiitos kaikille hyvän yhteis hengen luomisesta ja ens vuonna uusix!!
kriba

#20 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Oli kyllä ehdottomasti käymisen arvoiset metsäkekkerit.. noita on vähemmän kuin vähän.
Itse olin täysin selvä sekä huumeista että alkoholista.. henkisesti olin kuitenkin aivan sekasin onnesta ja fiiliksista ja onneni kukkuloilla koko resissun ajan.
Ikävää kuulla et neulojakin oli.. sen tiesin ja osasin odottaa et jengi käyttää mut neulat on ilkeitä kun itsekkin kuljeskelin pitkin poikin metsiä paljasjaloin.
Mutta lisää näitä jos vaan järkkäreillä voimat ja innostus riittää. Kiitos ja kumarrus.