29 posts, 2 pages, 6,605 views
¦):
Oli muuten mun mielestä aivan järkyttävän hirveet bileet... Happo-huume-häröily-hippi-porukkaa nu huh huh!
Android:
---
¦):
Oli muuten mun mielestä aivan järkyttävän hirveet bileet... Happo-huume-häröily-hippi-porukkaa nu huh huh!
---
Millaista jengiä oikein odotat näkeväsi psyke/metsäbileissä? Nipsupäisiä karkkireivaajia? *taputapu* Et vaan sullekin, tuskinpa kukaan tuollaista nihkeilijää bileisiin kaipaa.
¦):
Android:
Millaista jengiä oikein odotat näkeväsi psyke/metsäbileissä? Nipsupäisiä karkkireivaajia? *taputapu* Et vaan sullekin, tuskinpa kukaan tuollaista nihkeilijää bileisiin kaipaa.
¦):
Siis kyllä olin tietonen että näitä täältä varmasti löytyy, mut odotin muutamia normaalejakin...
Köhöm...nää bileet ei kyl ees MUN mielestä ansaitse titteliä bileet!
Taidan olla juu aika nihkeiliä ku en happoa kaipaa; En yleensä niinku kaipaa nähä mitää metsähenkiä, peikkoja ja mitä lie hattivatteja että bileissä ois hauskaa, paitsi näissä bileissä kyll olis tarvinnu!
¦):
Siis kyllä olin tietonen että näitä täältä varmasti löytyy, mut odotin muutamia normaalejakin...
Taidan olla juu aika nihkeiliä ku en happoa kaipaa; En yleensä niinku kaipaa nähä mitää metsähenkiä, peikkoja ja mitä lie hattivatteja että bileissä ois hauskaa, paitsi näissä bileissä kyll olis tarvinnu!
Pelkoa ja Inhoa Skutassa
¦):
Eli välillä siis ihmetyttikin että käyttääkö kaikki Psyketteliät happoo ku sitä tuntu vyörivän joka paikassa...
Ei mua PAHEMMIN toisten sekoilu ja häröily haittaa, mut rajansa kaikella...
Siin vaihees ku joku rupee jo nakuna pomppi ympärinsä ja on niin naturisti ni musta tuntuu että paikka on mulle vähän väärä...
idi:
mistä ihmeen syystä päättelet että kaikki oli hapoissa?
idi:
mistä ihmeen syystä päättelet että kaikki oli hapoissa?
Imppp:
En ihmettelis, löysinpäs itsekin sieltä metästä happoja (tippunu joltai). Ja likasen ruiskun. Ja jtn gmh/gma ihme paskaa.
Kyllähän sielt löyty paljon ihmisii jossai iha mega-sekavuuksis, mut eipä se mun menoo haitannu :).
¦):
Ei oo kauheen turvallista ajatella jos joku toisessa-ulottuvuudessa-seikkailia-robinsson saakin yht`äkkiä päähä et haluu kaivaa otsalohkoosi Z - kirjaimen tai huutaa Don´t fuck with me I am A-hab tai jotai *kivatsulle* (no joo, ehk jo nyt on liikaa lainauksia leffasta P ja H in LV:stä) Mut kaikkia näitä tarinoita kyl kuulee mikä niistä totta ja mikä ei, ken tietää?
Android: