:: flaikku - the garden of eden :: trance

54 posts, 3 pages, 9,800 views

Diverse System

Posts: 692

#21 • • Diverse System Ithaqua
Jesh, oikein maistuvata kesämusaa*joo*
Ei miksauksesta oikein mitään rakentavaa palautetta ole annettavana.

[muokattu 6.8.2004 19:50]

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Zwek

Posts: 1,701

#22 • • Zwek
Kuunneltiin tää teknareilla soitettu eilen veneellä / grillatessa ja pitää kyl sanoo, että tää on paras setti mitä oot soittanu. Erittäin toimiva kokonaisuus mielestäni. Pitä kyl ottaa veneellä ajaessa pari tanssiaskeltakin...

*hihu*
Fyrisch

Posts: 4,525

#23 • • Fyrisch
Rantsul kuuntelin eilen aurinkoa ottaes..helvetin hyvä settii, hyvää kesäkiksuu!
aurinkoa ja hyvää musaa, muuta ei tarvitakkaa *joo*
Blues

Posts: 5,414

#24 • • Blues Koning van Afrika
Huomaa että harjoittelu tekee tulosta *hymy*
Hyvä paketti lyöty kasaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Piiuzki

Posts: 870

#25 • • Piiuzki
Noni nyt vasta kerkeen kirjottelee..siis aivan sika hyvä setti *aplodit* kuunnellu jo monta kertaa läpi.. Hyvä flaikku *jiihaa* *jiihaa* *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#27 • • sapeli jokukukamikä?
Kuuntelin setin puoliajatuksella läpi (kun en ole itse musiikintekijä), ja seuraavia kommentteja tuli mieleen:

- erittäin smoothia menoa, ja hienostuneen tuntuisesti valitut biisit - kaikissa oli selkeästi sama tunnelma, mikä taas antoi koko setille hienon kokonaisilmeen

- laadukkaat vaihdot ym, en huomannut yhtään vikaa (mulla tosin on aika huonot kuulokkeet) - ainoa oli jossain vaiheessa kahden kappaleen melodiat meni vähän oudosti, pisti korvaan

- ehkä karvan verran liiankin tasainen; siinä ei tuntunut olevan erikseen nousuja ja laskuja - sinänsä erinomainen chilli-trance-setti, mutta voisin hiukkasen kyllästyä tanssilattialla. vokaaleista olisin pitänyt siellä seassa (makuasia, tiedän)

Silti, tää on yks parhaista seteistä mitä olen klubbarista kuullut, kiitos vinkistä! 8.5/10

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sbanc

Posts: 255

#28 • • sbanc

sapeli:
Kuuntelin setin puoliajatuksella läpi (kun en ole itse musiikintekijä), ja seuraavia kommentteja tuli mieleen:

- erittäin smoothia menoa, ja hienostuneen tuntuisesti valitut biisit - kaikissa oli selkeästi sama tunnelma, mikä taas antoi koko setille hienon kokonaisilmeen

- laadukkaat vaihdot ym, en huomannut yhtään vikaa (mulla tosin on aika huonot kuulokkeet) - ainoa oli jossain vaiheessa kahden kappaleen melodiat meni vähän oudosti, pisti korvaan

- ehkä karvan verran liiankin tasainen; siinä ei tuntunut olevan erikseen nousuja ja laskuja - sinänsä erinomainen chilli-trance-setti, mutta voisin hiukkasen kyllästyä tanssilattialla. vokaaleista olisin pitänyt siellä seassa (makuasia, tiedän)

Silti, tää on yks parhaista seteistä mitä olen klubbarista kuullut, kiitos vinkistä! 8.5/10




Mä yhdyn aika lailla sapelin kommentteihin. Tää settii toimii erinomaisesti, rauhallisessa mielentilassa. Soundi maailma on mixissä tosi smootti, johon tuo mukavan lisän 37 min kohalla olevan biisin erikoinen soundi (saa niskakarvat pystyyn). Kaikin puolin maukas setti

Silti odotan/toivon/pyydän että flaikku väsää kunnon vokaali kiksu fiilistelyn ...eks je *nauru*
mniittymaki

Posts: 1,641

#29 • • mniittymaki

Sbanc:

Silti odotan/toivon/pyydän että flaikku väsää kunnon vokaali kiksu fiilistelyn ...eks je *nauru*



Oukei, pistetään korvan taakse. Jos vaikka seuraavan kerran sit semmosta :)

.m
-P

Posts: 4,972

#30 • • -P
Oivaa chill-trancea kuten moni taisikin jo mainostaa. Biisien valinta suht. yhteensopiva, enkä nyt voi sanoa biiseistä erikseen mitään kuten esim. diffas, koska en ole kuullut kaikkia kappaleita, mutta sen voin sanoa, että kipaleista tykkäsin. Tekniikasta sen verran, että muutamassa kohdassa vaihdot haki, mutta muuten ok.

Harmi sinänsä, etten ole kuullut sitä reloopeilla soitettua versiota, joten paha verrata keskenään, mutta annettakoot tälle 7/10 kokonaisarvosanana

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mizfir

Posts: 2,472

#31 • • Edited Mizfir pittuinen

Sbanc:

Silti odotan/toivon/pyydän että flaikku väsää kunnon vokaali kiksu fiilistelyn ...eks je *nauru*



Odotin kans ylläolevan oloista mixiä, mut tääkin toimi..fiilistelyä..mut jotenkin ”tummaa” ( en löydä oikeeta / parempaa sanaa kuvaamaan ).

Flaikun jutuissa jäänyt yleensä sellanen pirteä ja iloinen fiilis..tää vaikutti tosi tunteella tehdyltä ja hiukan synkemmältä..jokin olotila vangittu tiukasti mukaan..eikä siitä päässy irti.

n.5:20 jännä biisivaihto..ei siis itse vaihto vaan ne biisit..kevyt vaihtu raskaampaan jotenkin plump*nauru* ( pitäis warmaan opetella suomenkielen sanat tai jotai..)

..sit huomasin 55:45 hujakoilla nousi jotain mielenkiintoista naputusta..meni hiukan ohi, kun kuuntelin waan toisel korval..kuuluiko biisiin vai mitä se oli?..tai sitten se kuulu mun koneesta*hih*

Lopetusbiisi vei mennessään..syystä tai toisesta :)

*aplodit*

--
-Mannanen-

gluester

Posts: 523

#32 • • gluester Further
Hihei... kuunneltu tuli kertaalleen ja olipas hekumallisia kipaleita *sydän*. Tuli värsin iloinen ”kyllä-se-siitä” fiilis tän pahimman vitutuksen tilalle *nauru* *aplodit*...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#33 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kyllähän sä tiedät että tämmösestä tykkään..Eli musta ainakin ihan loistavaa kamaa..Tosi kivoja biisejä..*sydän* Muusta nyt en niin ymmärrä, etten lähde sen enempiä kommentoimaan..Hyvältä kuulosti ainakin mun korvaan..Tuskin siellä mitään suurempia mokia oli.. *kiitoskiitos*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mniittymaki

Posts: 1,641

#34 • • mniittymaki
Vieläki sais tulla lisää :)

.m
Janne

Posts: 1,330

#35 • • Janne kipee ukkeli
On flaikku parantanut vaihtoja selkeästi, vielä oli jossain kohtaa vähän outo melodinen yhdistelmä joka vähän ihmetytti - mieluummin varman päälle kuin liian kunnianhimoisesti, sanon minä. Eka biisi kun lähti soimaan, niin mä olin et hä, onx tää se flaikun mixi, mut tulihan sitä liekitystä sieltä, nam. *iloinen* Pari biisiä on vähän puhki pompittu jo keväällä, mut kyllä ne ihan hyvin vielä kuuntelussa menee. On tää paras flaikun miksi varmaan mitä ole kuullut, siitä on hyvä taas jatkaa eteenpäin ja kehittyä! *piis*
wallu

Posts: 125

#36 • • wallu
Tulipa tuo setti kuunneltua täs joku päivä sitten ja pakko sanoa, että melko maukasta shittiä on tullu väännettyä, vaikkei olekaan aivan se ”mun” genre *hymy* Vaihdot tais olla sen mitä niitä jaksoin tarkasti kuunnella, aika sujuvia. Todella mukava kuuntelutrancesetti :) seuraavaa odotelles yritän ite päästä samalla tasolle miksauksen laadussa ;)
Ita

Posts: 153

#37 • • Ita pikkune
Imutin, kuuntelin ja pidin erittäin paljon. Todella maistuvaa musiikkia, just mun makuun vielä *joo*
Lisää tälläsiä settejä
efo

Posts: 1,908

#38 • • efo Laserpoint
Jees olihan tää ihan kelpo pakkaus*piis*
eniten kolahti noi leijunta biisit alussa. Teknisesti ja rakenteellisesti ihan ok suoritus mitä nyt loppupäässä kävi meininki vähä sillisalaatiks.

8/10

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

mniittymaki

Posts: 1,641

#39 • • mniittymaki
Ja vieläki kaipailis kommentteja :)

.m
tilt

Posts: 133

#40 • • tilt *t - i - l - t*
Nooh. Olihan tässä taas. Äänitaustana ihan ok setti, menee vaikkapa klubbarissa istuessa.

Alku oli varsin letkeän mukavaa heiluttelua, mutta sitten meni hiukka liian suoraan sanoen tylsäksi peruskixutteluksi. Ehkä sitä vaan täytyy myöntää, että alkaa pikkuhiljaa tulemaan ulos korvista ja vaihtelu olisi kivaa.
. . . Rank1:n Such Is Life sai kyllä jopa melkein laulamaan mukana. Taas. Kuten myös Miro:n By Your Side.

Vaihdot tässä uudessa versiossa olivat vihdoin kohdallaan, edellinen oli aivan kamalaa kuultavaa - jos niitä jaksaa syynätä. Niin, kai sitä rautaa saa syyttää, jos siinä oikeasti vikaa on. Mielestäni ei kuitenkaan ehkä kannattaisi pistää mitään jakoon ennen kuin on itse tulokseen tyytyväinen ja voi seistä sen takana mitään selittelemättä.

> Kokonaisuutena teknisesti onnistunut, mutta biisivalinnoiltaan omaan makuuni alkupää oli huomattavasti parempi kuin loppu.

--
"I don't necessarily agree with everything I say."
-Marshall McLuhan