Ei miksauksesta oikein mitään rakentavaa palautetta ole annettavana.
[muokattu 6.8.2004 19:50]
54 posts, 3 pages, 11,522 views
sapeli:
Kuuntelin setin puoliajatuksella läpi (kun en ole itse musiikintekijä), ja seuraavia kommentteja tuli mieleen:
- erittäin smoothia menoa, ja hienostuneen tuntuisesti valitut biisit - kaikissa oli selkeästi sama tunnelma, mikä taas antoi koko setille hienon kokonaisilmeen
- laadukkaat vaihdot ym, en huomannut yhtään vikaa (mulla tosin on aika huonot kuulokkeet) - ainoa oli jossain vaiheessa kahden kappaleen melodiat meni vähän oudosti, pisti korvaan
- ehkä karvan verran liiankin tasainen; siinä ei tuntunut olevan erikseen nousuja ja laskuja - sinänsä erinomainen chilli-trance-setti, mutta voisin hiukkasen kyllästyä tanssilattialla. vokaaleista olisin pitänyt siellä seassa (makuasia, tiedän)
Silti, tää on yks parhaista seteistä mitä olen klubbarista kuullut, kiitos vinkistä! 8.5/10
Sbanc:
Silti odotan/toivon/pyydän että flaikku väsää kunnon vokaali kiksu fiilistelyn ...eks je
Sbanc:
Silti odotan/toivon/pyydän että flaikku väsää kunnon vokaali kiksu fiilistelyn ...eks je
Muusta nyt en niin ymmärrä, etten lähde sen enempiä kommentoimaan..Hyvältä kuulosti ainakin mun korvaan..Tuskin siellä mitään suurempia mokia oli.. *kiitoskiitos*
Pari biisiä on vähän puhki pompittu jo keväällä, mut kyllä ne ihan hyvin vielä kuuntelussa menee. On tää paras flaikun miksi varmaan mitä ole kuullut, siitä on hyvä taas jatkaa eteenpäin ja kehittyä!
Vaihdot tais olla sen mitä niitä jaksoin tarkasti kuunnella, aika sujuvia. Todella mukava kuuntelutrancesetti :) seuraavaa odotelles yritän ite päästä samalla tasolle miksauksen laadussa ;)