366 posts, 19 pages, 106,348 views
Lauruska:
_o_ mutta kaipa sekin hetki tulee sitku tuun isoks ja vanhaks =(
tommi_a_kuukkanen:
Miten on Suomessa asian laita? Maistuuko kikkeli vai onko se jo kuollut pois?
tommi_a_kuukkanen:
Käsi ilmaan mikäli olet kasvanut ulos melodisesta trancesta
Luminescent:
Koska tulee raja vastaan *kaiken* musiikin kanssa?
Itselläni on jo tullut. Paljon ihanempaa on nauttia laineiden laulua, savusaunan kuistilla, oman saaren rauhassa. Hiljaisuuden syvä ääni on todella aliarvostettua soundia. Se on se ainoa soundi kun kuulemme todellista itseämme. Emme ketään muuta.
Hyzenthlay:
Mulla kävi vähän toisin päin. Aluksi hardipuoli kiinnosti paljon enemmän, mutta sit aloin liukumaan enemmän kiksun pariin ja täällä ollaan edelleen toki muutakin tulee kuunneltua kuin kiksua.
Jone:
Tyypillisin tapa.
Jatka samaan malliin (niin monien viitoittamalla uralla), niin kahden vuoden päästä kuuntelet ainoastaan progea ja kiellät koskaan kuunnelleesikaan polkkaa ja kiksua tai vähintään koitat vähätellä niitä aikoja.
Voi tietysti olla ettei noin käy. Ympärille katsomalla voisin kyl sanoa et todennäköisempää on et käy.
alien:
okei... aikamoinen yleistys, mut voi olla et pitää paikkaansa tosin ei todellakaan mun tai ystävieni piireissä
Jone:
Jep, tietoinen yleistys. Oon vaan nähnyt tusinoittain ihmisiä tekemässä just noin. Ensin ollaan niin polkkaa, kiksua ja kiksukarvaa ja sit parin vuoden päästä hävetään ja väitetään et proge on aina ollut oikeesti se oma juttu.
alien:
Pääasia, että osaa ottaa menneisyyden huumorilla, eikä tartte hävetä silmiänsä päästä. Kerran sitä vain elää
Jone:
...mun mielestäni noin on jälkeenpäin ajatellen lähinnä viihdyttäviä monella eri tasolla, ei hävettäviä.