366 posts, 19 pages, 106,165 views
Grizzley:
Eniveis, vaikka skenepisteet nyt varmaan ropsahtelee alas enkä pääse enää samalle hiekkalaatikolle keskustelemaan konemusiikista katu-uskottavasti ja vatvomaan goottityylisesti phahan phahan mainstreamkiksun aiheuttamaa alennustilaa, niin täytyy todeta että fiilistelyyn ei oo olemassa parempaa musiikkia! Siis omasta mielestäni. Ne parjatut vokaaliosuudet laulettuna uskomattoman kauniilla naisäänellä vaan yksinkertasesti saa ihon kananlihalle (siis positiivisesti ) ja hymyn kasvoille.
Käsi pysyy siis alhaalla, sillä kaikelle musalle on musta omat hetkensä ja tunnetilansa. Haen takkini ja menen kotiin kuuntelemaan vaikka As the Rush Comesia...
Quu:
Ihmeellistä.
Hard-House on jo vähän poissa muodista suomesta. Vuosi- pari sitten sitä kuunneltiin valtavasti.
Melodinen trance tuskin koskaan tulee katoamaan. Sille on aina kannattajansa.
Techouse kyllä valtaa nykyään tääläkin pippaloita. Ei mua haittaa.
Digi:
---
Galrav:
o/
tai miten siitä voi kasvaa ulos, jos ei koskaan kuunnellutkaan?
---
sä ja sun hits for chicks levyt...
Luminescent:
Mä en ymmärrä mitä vikaa melodioissa on. Roskaa saa aikaseksi kaikesta mitä ihmismieleen tulee, mutta se ei mene mun jakeluun miksi (trance)biisi missä on yli kahden tahdin melodia leimataan kiksuksi.
Siinä missä melodioiden toteutus on mennyt tähän juustoksi leimatulle asteelle, niin koska aletaan dissata tiettyjen soundien käyttöä teknossa samaan tyyliin?
Koska tulee raja vastaan *kaiken* musiikin kanssa?
Itselläni on jo tullut. Paljon ihanempaa on nauttia laineiden laulua, savusaunan kuistilla, oman saaren rauhassa. Hiljaisuuden syvä ääni on todella aliarvostettua soundia.
hannah:
MITÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!tää on ihan varmasti laiton topic!!!!!
kiksu on maailman ihanin asia
[muokattu 28.4.2004 17:08]
on niitä välimerkkejäkin joita voit käyttää koska mun ainakin oli hetken aikaa vähän vaikea saada selvää mitä tässä oikein yritetään sanoa kun ei edes isoja alkukirjaimia ole ei pahalla mut kuitenkinvanhus:
juu ei ihan hyvältä se kuulostaa ei tietenkään kaikki biisit on niitä huonojakin mut mut on paljon hyviä kipaleita joita vois soitaa*taputapu*