57 posts, 3 pages, 13,718 views
KarriN:
---
DominikH:
XIIT=huijata (guagenetin lyhenteitä)
---
pädenpä nyt vaik en quakenetis hengaakaan - mistä toi xiit sun mielestä on lyhenne? lienee kuitenkin ihan suomi-väännös englannin kielen sanasta cheat.
sapeli:
Hei, kertokaa mulle mikä on peelo? Enpä ole tuonkaan sanan määritelmää koskaan sattunut kuulemaan.
KarriN:
pädenpä nyt vaik en quakenetis hengaakaan - mistä toi xiit sun mielestä on lyhenne? lienee kuitenkin ihan suomi-väännös englannin kielen sanasta cheat.
---
DominikH:
Pädit aika huonosti. Mikä tuossa oli pointti? Varmaan huomasit että tarkotin tuota quakenettia siksi, koska sitä käytetään siellä 95% enemmän kuin IRCnetissä. Johtuen GEEÄS-pelaajien(aimipeelojen) suurehkosta määrästä.
Juhgu:
Jos törmää akronyymiin niin monta kertaa että se alkaa häiritä, voi mielenrauhan saada osoitteesta http://www.acronymfinder.com .Tuolla on armeliaasti listattu myös ne lyhenteet jotka eivät ole akronyymejä.
Verano:
no okei. kaipa joku määrittelee nykyään tekstiviesteissä, netissä eri forumeissa, ircissä etc ja myös puhekielessä käytettävät ilmaisut slangiksi. mutta aika moni muu sanoisi slangin olevan jotain aivan muuta... mutta ehkäpä sanaa slangi voi käyttää eri merkityksessä kuin stadin slangia?
lohikarme:
Mä en ymmärrä sitä kun ihmiset nykyään ilmaisee soittavansa jollekulle sanomalla mä koodailen Kummaa porukaa Mistäköhän moinen?