Mä olen syyllistyny kirjoittamaan turhaa paskaa ihan varmasti klubbarin foorumeihin mut joku raja silti.. Ok mä oon ehkä kirjoittanu eniten viestejä klubbarissakin mutta sekin johtuu että mä olen aktiivinen yksityisviestien / ryhmäviestien kirjottaja jonka takii näinkin paljon viestejä näkyy tulleen kirjoitettuu...
Se mikä mua häiritsee nykyään on topikit jossa vain käytetään tota quote toimintoo väärin siis quatetaan koko paska ja kirjoitetaan perään muutama rivi.. Se tekee lukemisesta tylsää ja sekavaa ja niin en jaksa kiinnostuu koko topikista vaikka se voisi olla todella mielenkiintoinenkin.
Se että klubitus on hukkumassa paskaan on tullu monenkin suusta viime aikoina ja jotta tää pysyis edes jotenkin kasassa pitäis varmaan tehdä asialle jotain. mutta mitä? Ihan mitä tahansa tulee päätettyy niin joku narisee ja valittaa...

Esim mä olen jutellu parin kaverin kanssa onkojan mahollista kun joku luo uuden topikin niin se menisi hyväksyttäväksi??

?? Niin voisi jäädä täysin turhat topikit kuten miten päin voitelet näkkärin tai miten päin seisot suihkussa topikit kokonaan pois... ? ok ne on häröilyalueella mutta rajansa sielläkin... oletko posliini vaiko et? ketä oikeesti se kiinnostaa?? huoh..

Ja jotta nekään ei niin kokoajan pyörisi jaloissa niin miten olisi jos klubbarin sulkisi vaikka 2-3 päivää ja siivois sen kokonaan ihan täysistä topikeista?
Varoituksia ja pieniä porttareita kannatan minäkin tai jotain linjan tiukentamista ei kummiskaan liian pilkunnussimis hommaa..

ja toi ip-banni periaatteessa ok mut toisaalta ei esim mun koneelta käy noin 4-5 klubbarin otusta kattomassa aina mikä täällä on meno olis tyhmää jos esim joku niistä sais bannit niin se sitten koskis tavallaan muakin jne jne...
mut nyt riittää tää jauhaaminen otus on koittanu puhuu suhkoht selkeesti tietenkään onnistumatta siinä
[muokattu 20.7.2004 21:40]