Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,674 views

Pete Input

#221 • • Pete Input Asiantuntija

mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?

No juu... katos kun KRP liittys jo.

--
Input Sessions

Jone

#222 • • Jone Archibald Haddock

mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?

O Tempora, O Mores

Helposti. Mä tunnen ainakin yhden aktiivibilettäjän, joka on KRP:llä duunissa. *vink*
Steven Hoaks

#223 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ja mä oon oikeesti huumepoliisi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Claquesous

#224 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Jone:

Helposti. Mä tunnen ainakin yhden aktiivibilettäjän, joka on KRP:llä duunissa. *vink*

Täytyy siis tästä lähtien pitää mölyt mahassa bileissä eikä kertoa jokaiselle vastaantulijalle mitä minulla onkaan jemmattuna mummini perunakellariin...

--
32. of December

Taisto

#225 • • Taisto
Näistä niinpaljonpuhuvista ihmisistä en mitään sano kun en heitä tunne mutta kiitos ''scenen'' joka järkkäsi matkan dancevalleyhyn joka ei olisi muuten varmastikaan toteutunut!! Konemusa on elämäntapa, mutta itse en pidä filosofeista jotka määrittelevät toistensa mielipiteitä kun samalla voisi kuunnella hyvää musiikkia.. Jokaisella on omat kantansa mutta täällä tämä homma tuntuu olevan hiukka negatiivista ja sisäänpäinkääntynyttä välillä, nauttikaa elemästä!!
itis

#226 • • itis Morning Star

Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

Siis...

Jos skeneily on ymmärtääkseni esim. pyrkimystä olla jotain enemmän kuin on ja \”Wannabe\” tarkoittaa käsittääkseni henkilöä, joka pyrkii olemaan jotakin erityistä, tai jopa personoimaan itseään jonkun toisen imagon mukaiseksi (tai siivellä)... Mitä ihmettä on Wannabe-Skeneily? *muhaha*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

sapeli

#227 • • sapeli jokukukamikä?

Itis:
---
Jos skeneily on ymmärtääkseni esim. pyrkimystä olla jotain enemmän kuin on ja ”Wannabe” tarkoittaa käsittääkseni henkilöä, joka pyrkii olemaan jotakin erityistä, tai jopa personoimaan itseään jonkun toisen imagon mukaiseksi (tai siivellä)... Mitä ihmettä on Wannabe-Skeneily? *muhaha*

No, eiks se oo sit sitä että yrittää yrittää olla jotain enemmän kuin on mutta ei onnistu siinä yrittämisessä? *ding* Ja toisaalta jos skeneä ei olekaan olemassa niin kaikki skeneilijäthän on sitten vaan wannabe-skeneilijöitä... ja jos on näin, niin ne jotka kokee nyt olevansa vaan wannabe-skeneilijöitä onkin wannabe-wannabe-skeneilijöitä - eli niitä jotka yrittää yrittää yrittää, mutta ei voi koskaan onnistua koska (siis jos) skeneä ei ole olemassa.

*hahjust* nerokasta. *paradoksihymiö*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tuitui

#228 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Oli kyllä varsin hauskaa seurata Diveksen omii otteita perjantain [reiv:]-tapahtumassa.
Siellä se oli ensimmäisenä kättelemässä dj:tä vielä näiden soittaessa ja lopussa änkesi jopa soittopöydän toiselle puolelle jossa choci ja nessi oli soittamassa...

Oliko pojalla itsellä puhtaat motiivit pusseissaan jutellessaan dj:n kanssa?? ;)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

keisha

#229 • • keisha bullet with butterfly wings
Nyt ootan kyllä Diveksen vastausta suurella mielenkiinnolla :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dives

#231 • • Dives I see the light
jos vaikka en vastaakaan mitään tohon koska mitä tahansa vastaankin niin joku kyllä keksii jotain väärää siinä, ajatelkaa mitä haluatte.
Dives

#232 • • Dives I see the light

tuitui:
Oli kyllä varsin hauskaa seurata Diveksen omii otteita perjantain [reiv:]-tapahtumassa.
Siellä se oli ensimmäisenä kättelemässä dj:tä vielä näiden soittaessa ja lopussa änkesi jopa soittopöydän toiselle puolelle jossa choci ja nessi oli soittamassa...

Oliko pojalla itsellä puhtaat motiivit pusseissaan jutellessaan dj:n kanssa?? ;)

missä vaiheessa muuten kättelin jotakuta? en mä ainakaan mitään kättelyä muista.
tuitui

#233 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
et varmaan muistakaan..niin kovaa se meno näytti menevän siel eturivis..

--

tuitui

#234 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

Dives:
jos vaikka en vastaakaan mitään tohon koska mitä tahansa vastaankin niin joku kyllä keksii jotain väärää siinä, ajatelkaa mitä haluatte.

Ajatellaan et wannabe-skeneilit! )8-D

--

keisha

#235 • • keisha bullet with butterfly wings

Dives:

Näitä quoteja on pakko alkaa kohta keräämään talteen, sen verta mainioita nää on *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Aziz Combat Fighter

#236 • • Aziz Combat Fighter

Dives:
...ajatelkaa mitä haluatte.

Vihdoinkin! kiitos! Samoin sinnepäin, ja hyviä jatkoja :)

-> Lähden skeneilemään.
[Nuclear]

#237 • • [Nuclear] el aprendiz

Dives:

No oot sä kyllä uskomaton sälli :D Hoilotat suureen nimeen kuinka mielipiteet pitää perustella ja sit ite vastailet suht usein ”No ajatelkaa mitä haluatte, kyl mä ite tiiän millanen olen”... :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Howdy

#238 • • Howdy Oldie
Mut eix se oo se tärkein pointti koko hommas et ite tietää *vink**hih* eihän sil sit oo välii mitä muut kelailee .. vai mitä *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Dives

#239 • • Dives I see the light
edelleenkin.. sanoin mitä tahansa niin joku löytää siinä jotain valittamista.. kuten myös illan tapahtumista näyttää olevan ihmisillä aika mielenkiintoisia näkökulmia.. joten lopetan tämän koko väittelyn siihen että en sano yhtään mitään suuntaan eikä toiseen.. jos haluatte vielä aiheuttaa hälinää ja hässäkkää niin voitte tehdä sen kyllä ilman minuakin.
Howdy

#240 • • Howdy Oldie
Mielenkiintoisia näkökulmia .. pöydän altako ne on sitten noi asiat nähny *ding* vai onx niil ollu öögä tuuman ulkona niin ettei ne nää kieroilla mollukoillaan mitään oikein .. vai mistä sit kiikastaa .. vai harhaako kaikki tyynni *ding*

--
Käpy vailla vertaa