mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?
No juu... katos kun KRP liittys jo.
301 posts, 16 pages, 101,681 views
mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?
Jone:
Helposti. Mä tunnen ainakin yhden aktiivibilettäjän, joka on KRP:llä duunissa.
Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.
Itis:
---
Jos skeneily on ymmärtääkseni esim. pyrkimystä olla jotain enemmän kuin on ja Wannabe tarkoittaa käsittääkseni henkilöä, joka pyrkii olemaan jotakin erityistä, tai jopa personoimaan itseään jonkun toisen imagon mukaiseksi (tai siivellä)... Mitä ihmettä on Wannabe-Skeneily? *muhaha*
tuitui:
Oli kyllä varsin hauskaa seurata Diveksen omii otteita perjantain [reiv:]-tapahtumassa.
Siellä se oli ensimmäisenä kättelemässä dj:tä vielä näiden soittaessa ja lopussa änkesi jopa soittopöydän toiselle puolelle jossa choci ja nessi oli soittamassa...
Oliko pojalla itsellä puhtaat motiivit pusseissaan jutellessaan dj:n kanssa?? ;)
Dives:
...ajatelkaa mitä haluatte.
Dives:
jos vaikka en vastaakaan mitään tohon koska mitä tahansa vastaankin niin joku kyllä keksii jotain väärää siinä, ajatelkaa mitä haluatte.