301 posts, 16 pages, 114,606 views
a:
berlin+botta ja kolme kerrosta, laske apo ite :)
) on maksimi. Bottan juhlakerroksen maksimivierasmäärä on 500 henkilöä ja Berlinin tiloihin ei ennen remonttia mennyt paria sataa enempää. Muissa Bottan tiloissa (Manala, Urhon Pub, kattokerroksen sali) ei käsittääkseni ole ollut samaan aikaan teknobileitä ainakaan kun koko Botta on ollut käytössä.
Pete Input:
14 sivua polemiikkia tyhjästä, parissa päivässä.
Mikä vittu teitä vaivaa... ;)
STS 
Pete Input:
Mä perustan nyt Scene-nimisen järjestön, johon saa kaikki liittoutua. Sen jälkeen saat VIP-passin jolla pääset kaikkiin tapahtumiin ilmaiseksi, saat ilmaiset juomat ja ilmaiset naiset / miehet / lapset.
mikkihiiri:
---
Pete Input:
Mä perustan nyt Scene-nimisen järjestön, johon saa kaikki liittoutua. Sen jälkeen saat VIP-passin jolla pääset kaikkiin tapahtumiin ilmaiseksi, saat ilmaiset juomat ja ilmaiset naiset / miehet / lapset.
---
Jaaha! Sitä aletaan ihan järjestäytynyttä ihmiskauppaa, prostituutiota sekä viinantrokausta pyörittämään. Soitanpa KRP:lle.
Pete Input:
mikkihiiri:
Jaaha! Sitä aletaan ihan järjestäytynyttä ihmiskauppaa, prostituutiota sekä viinantrokausta pyörittämään. Soitanpa KRP:lle.
Ana:
Varo ettei joku DJ vastaa puhelimeen, joudut lyömään luurin kiinni :(
climate:
---
mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?
---
Mitäs täällä nyt hötkyillään? Tuollainen salaliittoteoria on vain tietämättömien harhaluuloa... Oikeasti mitään KRP:tä ei ole olemassa, eikä DJ:tä...