301 posts, 16 pages, 101,513 views
a:
berlin+botta ja kolme kerrosta, laske apo ite :)
Pete Input:
14 sivua polemiikkia tyhjästä, parissa päivässä.
Mikä vittu teitä vaivaa... ;)
Pete Input:
Mä perustan nyt Scene-nimisen järjestön, johon saa kaikki liittoutua. Sen jälkeen saat VIP-passin jolla pääset kaikkiin tapahtumiin ilmaiseksi, saat ilmaiset juomat ja ilmaiset naiset / miehet / lapset.
mikkihiiri:
---
Pete Input:
Mä perustan nyt Scene-nimisen järjestön, johon saa kaikki liittoutua. Sen jälkeen saat VIP-passin jolla pääset kaikkiin tapahtumiin ilmaiseksi, saat ilmaiset juomat ja ilmaiset naiset / miehet / lapset.
---
Jaaha! Sitä aletaan ihan järjestäytynyttä ihmiskauppaa, prostituutiota sekä viinantrokausta pyörittämään. Soitanpa KRP:lle.
Pete Input:
mikkihiiri:
Jaaha! Sitä aletaan ihan järjestäytynyttä ihmiskauppaa, prostituutiota sekä viinantrokausta pyörittämään. Soitanpa KRP:lle.
Ana:
Varo ettei joku DJ vastaa puhelimeen, joudut lyömään luurin kiinni :(
climate:
---
mikkihiiri:
Salaliitto! Onko konemusaskene työntänyt lonkeronsa jo KRP:in, tuohon Suomalaisen Lahjomattoman Oikeudenmukaisuuden Viimeiseen Linnakkeeseen!?
---
Mitäs täällä nyt hötkyillään? Tuollainen salaliittoteoria on vain tietämättömien harhaluuloa... Oikeasti mitään KRP:tä ei ole olemassa, eikä DJ:tä...