Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,607 views

bates

#143 • • bates Tirehtööri

Dives:
Tungetaan mukaan jatkoille, koitetaan päästä bäkkärille, koittavat ujuttaa nimeä listaan. Kaikkea pientä kivaa.

Millä lailla tämä kaikki juuri sinua haittaa?
Käsittääkseni et ole promoottori, joten ihmisten bäkkärille tunkeminen ja nimilistalle pyrkiminen ei liene pitäisi olla sinun päänvaivasi vaan tapahtuman järjestäjän.

Mee joskus bileisiin ihan vaan tanssimaan ja pitämään hauskaa.
Ei siel kande turhaa kiristellä kuka juttelee ja kenen kanssa, menee vaan hyvät bileet sivu suun.

Tuon jatkoille tunkeutumisen ymmärrän hyvin, mikäli jatkot ovat sinun kotonasi, muussa tapauksessa en oikeastaan tuotakaan.

[muokattu 20.7.2004 15:10]

--
The best way to predict the future is to invent it.

Aziz Combat Fighter

#144 • • Aziz Combat Fighter

Dives:
edellinen on vähän epäselvä mutta en jaksanut parsia..

tosta UG sydeemistä vielä.

digital Beat: jos toi pitää paikkansa niin klubeilla käyvät eivät tiedäkkään asiasta mitään, itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.

Siis, kävit kerran klubilla, tapasit klubilla ihmisen joka ei ”kuulu” sinne, ja sulla meni
siitä fiilikset? Voi pikkuista :D Oliksillä kenties farkut jalassa, toisin kuin oikeilla
klubbaajilla? Tai kenties t-paita, joka makso alle 40 euroa?
Steven Hoaks

#145 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
*muhaha*

Enpä oo pitkästä aikaa taas nauranut näin paljon...
Tästähän kehitty loistava Dives vs. Muu maailma, tappelu *nauru*

Laura heitti kyllä tosi pahan palan sulle Dives *hahjust*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Aziz Combat Fighter

#146 • • Aziz Combat Fighter

Individual:
Kaikilla esiintyvillä taiteilijoilla on ollut maailmansivu faneja, näköjään niitä klubikulttuurissa kutsutaankin wannabeiksi. *täh* *ding*

Mä en menis niin pitkälle et kutsuisin deejiitä esiintyväksi taiteilijaksi, jos settiin kuuluu lähinnä lakonista beatmatchausta ja kaljan juontia dekkien ääressä :)

Tosin toisilla ihmisillä on omituinen tapa osoittaa kiitollisuutaan hyvästä livestä tai setistä, kerrankin sain aimo läjäyksen avokämmenestä hikiseen, paljaaseen selkääni, sillä joku turkulainen hardcoren ystävä halusi esitellä, miten he viettivät setin ajan tanssilattian takaosassa :)

En arvostanut. Sen sijaan kehut ja propsit toimii kyllä ja nostaa omaakin fiilistä. Keikoista on vaikea saada palautetta muuten. Tosin kannattaa vältellä mun seuraa, tai saatat leimautua wannabeeks :( mulla on sentään omat dekit! WHOA!

[muokattu 20.7.2004 15:17]
inka

#147 • • inka juppihippireivaaja

mushi:
aika hassua että sanot noin, koska tossa muutama kuukausi sitten istuessani lipunmyynnissä sä tulit mulle kertomaan kuinka olit ollut kuskina ympäri suomea muutamalle suomalaiselle dj:lle.
en tunne sua, joten kyllä siitä sai sellasen kuvan, et kelaa vähä dj:t x, y ja z on istunu mun autossa!

Dives on wannabe skenepisteiden keräilijä, nyt se paljastu!!
Laura oot kingi!! *nauru* *hali*
serotonot

#148 • • serotonot Paul Easy

inka:
---
mushi:
aika hassua että sanot noin, koska tossa muutama kuukausi sitten istuessani lipunmyynnissä sä tulit mulle kertomaan kuinka olit ollut kuskina ympäri suomea muutamalle suomalaiselle dj:lle.
en tunne sua, joten kyllä siitä sai sellasen kuvan, et kelaa vähä dj:t x, y ja z on istunu mun autossa!

---

Dives on wannabe skenepisteiden keräilijä, nyt se paljastu!!
Laura oot kingi!! *nauru* *hali*

no eihän mikään kai ole enemmän wannabeskeneilytouhua kuin syyttää muita siitä. Mua ei henk koht haittaa jos joku tulee mulle keikan jälkeen puhumaan, päinvastoin. Hauskahan sitä on vaihtaa uusien ihmisten kanssa pari sanaa, ehkä jopa kokonaisia lauseita.

Ainoa mikä mua risoo on se että joku valittaa siitä että joku ei kuulu bileisiin tai ei saa jutella dj:lle koska ei oo ajattanu sitä autolla ympäri suomea.

mites muuten dives sun mielestä pitää suhtautua makuuhuonedj:hin jotka menee juttelemaan noille sun skeneikoneille vaikkapa levyjen soittamisesta. Kysymään jotain biisiä tai teknistä kikkaa tms. Onko nekin wannabeskeneilijöitä jos ne ei läpäise sun tarkastusta? Ja jos ei ole, niin miksi?

Ja tosta skenestä vielä yleisesti: ”KUKA ANTOI SULLE LUVAN MYYDÄ TÄÄLLÄ?!?!”

[muokattu 20.7.2004 15:33]
dB

#149 • • dB Digital Beat Music

akir0:
---
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.

---

Aiheeseen liittyen 90-luvun alussa tehdashalleissa heiluneena, en näe miten tilanne olis muuttunut. Kyllä silloinkin oli niitä ihmisiä, joiden mielestä oli supa-kool-kehuskella miten ne oli olleet samoilla jatkoilla supadupa-dj:den kanssa.

Mä näen tilanteen silleen, että kyse on vaan ihmisten perusluonteesta tuntea jotain ylemmyyttä siitä, että he liikkuvat tunnettujen ihmisten seurassa.

Sitä en kyllä käsitä, että miksei soittajalle käydä keikan jälkeen sanomassa, että mainiota meininkiä. Itekin käyn usein antamassa palautetta ja kyselemässä tuntemattomaksi jääneitä trackkejä keikan jälkeen. (onpa joku tullu multakin joskus jotain kysymään)

Niin on nykyäänki tapahtumia mutta ne on ehkä siirtyneet isompii paikkoihin ja koko technokulttuuri on popularisoitunu. Sehän oli sillon 90-luvun alkupuolella pienten harrastajaporukoiden warehousemeininkiä.

Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin. Ihan tavallisia ihmisiä muusikotkin ovat. Miksi jotkut nostavat sitten itseään johonki eliittiin jonkin sosiaalisen piirin kustannuksella?

Mun mielestä on aika pinnallista kehuskella että joo mä liikun sen ja sen supertuottajan seurassa, vittu joo tunnen Daruden tms.

Samaa mieltä, kaikista tärkeintä on positiivinen palaute. Käyn enimmäkseen kuuntelemassa rock bändejä kun täälläpäin on tarjonta enimmäkseen aika rock painotteista. Oon iteki pyrkiny antamaan positiivista kommenttia laulajalle vaikka oliskin coverbändi. Aina on tullu kiitosta ja hymyä takasin.
#150 • • astaroth Guest

Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin. Ihan tavallisia ihmisiä muusikotkin ovat. Miksi jotkut nostavat sitten itseään johonki eliittiin jonkin sosiaalisen piirin kustannuksella?

Miksi se sitten piti mainita tähän väliin? :)
dB

#151 • • dB Digital Beat Music

mayah:
---
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin.

---

*lmao*

puhuin vähä itteni ny pussiin :lol
Steven Hoaks

#152 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah:
---
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin.

---

*lmao*

Todellakin *lmao*

Sä just yritit tuplata sun skene pisteitäs sanomalla että tunnet jonkun uber kuuluisuuden euroopasta muttet paljasta sen nimeä... Aika hyvä yritys kuitenkin *nauru*

Ettei vaan oo vaikka Alimo *pahis*

Edit: Typo

[muokattu 20.7.2004 15:55]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

dB

#153 • • dB Digital Beat Music

Astaroth:
---
Digital Beat:

---

Miksi se sitten piti mainita tähän väliin? :)

siksi
dB

#154 • • dB Digital Beat Music

Steven Hoaks:
---
mayah:
---
Digital Beat:

---

*lmao*

---

Todellakin *lmao*

Sä just yritit tuplata sun skene pisteitäs sanomalla että tunnet jonkun uber kuuluisuuden euroopasta muttet paljasta sen nimeä... Aika hyvin yritys kuitenkin *nauru*

Ettei vaan oo vaikka Alimo *pahis*

nyt nauran itellekki :D
Dives

#155 • • Dives I see the light
heh.. jeps kyllä olen jauhonnut shittiä siitä että olen liikutellut airwavea.. :D tosin mainitsin vissiin myöskin siitä että eräät tahot olivat aika ärsyyntyneitä mulle erinäisistä asioista..

mennyt tässä liikaa työaikaa tähän :D

kuten stefu sano minä vs. muu maailma.. tosin mä aina tykkään siitä..

siitä deejiille puhumisesta niin edelleenkin niille saa puhua KAIKKI kunhan oikeasti tekee sen oikeista syistä..

toiseksi en ollenkaan tykkää siitä että kun yritän tässä oikeasti kerrankin puhua jotain puoliasiallista niin porukat tykkää löytää omia merkityksiä kaikelle mitä sanon.. voi olla edelleenkin että ilmaisen itseäni väärin ja se johtuu siitä tai sitten jokainen tajuaa vain sen mitä haluaa..

Ideana on kuitenkin se että, olen mielipiteeni ilmaissut.. ne jotka sen ymmärtää ymmärtää.. ne jotka ei niin ei voi mitään..

olen nyt sitten aiheuttanut millaisen kuvan tahansa kenelle tahansa niin jos joku sen ottaa pahalla niin ei voi mitään..

Ainakin olen tuonut kantani esille ja mielipiteeni.. jos asioista ei puhu niin ne ei koskaan selviä eikä koskaan muutu..

Jokainen meistä on varmasti ollut n00b tai wannabe tai jotain.. mutta se on vähän silleen että jos eliot ness tulee selittää sulle levynsoitosta ja sä joka ekaa kertaa koskee levareihin uskot että osaat sen paremmin niin siitä ei paljoa kehity..

Itsetutkiskelu on hyvä asia.. mä olen ainakin katsellut itseäni toisten näkökulmistä tällä hetkellä.. ja monet ovat sanoneet sellaisia asioita minusta jotka pitävät paikkansa.. voisin tehdä niille jotain.. *ding*
dB

#156 • • dB Digital Beat Music

climate:
---
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
---

Niin eiks tää ollutkaan sarkastinen kommentti? *ding*

no myönnetään, oli tuo ehkä vähän kärjistettyä ;)
Jone

#157 • • Jone Archibald Haddock
Ei sit muuta kuin voi *viilt* ja *kirves.* Päästyään jäähylle Platinum.ac:n puolella Digital Beat on saapunut tänne Klubitukselle siunaamaan meitä läsnäolollaan ja jutuillaan.

Vieköhän kateus kalat vedestä täälläkin? *ding*
dB

#158 • • dB Digital Beat Music

Dives:
Jokainen meistä on varmasti ollut n00b tai wannabe tai jotain.. mutta se on vähän silleen että jos eliot ness tulee selittää sulle levynsoitosta ja sä joka ekaa kertaa koskee levareihin uskot että osaat sen paremmin niin siitä ei paljoa kehity..

mun mielestä dj:t on hyviä niiden omassa elementissään. Muusikot on ihan oma lajinsa mutta dj:t ovat omalla tavallaan muusikkoja. Ehkä kaikista ei kuitenkaan ole pyörittämään lättyä, osaan ite just laittaa sen lätyn siihen lautaselle enkä juuri muuta. No puhumattakaan miksaamisesta 2:lla levarilla.
dB

#159 • • dB Digital Beat Music

Jone:
Ei sit muuta kuin voi *viilt* ja *kirves.* Päästyään jäähylle Platinum.ac:n puolella Digital Beat on saapunut tänne Klubitukselle siunaamaan meitä läsnäolollaan ja jutuillaan.

Vieköhän kateus kalat vedestä täälläkin? *ding*

Sun ei ehkä ite kannata alottaa kiusantekoa täällä.