301 posts, 16 pages, 101,605 views
Dives:
Tungetaan mukaan jatkoille, koitetaan päästä bäkkärille, koittavat ujuttaa nimeä listaan. Kaikkea pientä kivaa.
Dives:
edellinen on vähän epäselvä mutta en jaksanut parsia..
tosta UG sydeemistä vielä.
digital Beat: jos toi pitää paikkansa niin klubeilla käyvät eivät tiedäkkään asiasta mitään, itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.
Individual:
Kaikilla esiintyvillä taiteilijoilla on ollut maailmansivu faneja, näköjään niitä klubikulttuurissa kutsutaankin wannabeiksi.
mushi:
aika hassua että sanot noin, koska tossa muutama kuukausi sitten istuessani lipunmyynnissä sä tulit mulle kertomaan kuinka olit ollut kuskina ympäri suomea muutamalle suomalaiselle dj:lle.
en tunne sua, joten kyllä siitä sai sellasen kuvan, et kelaa vähä dj:t x, y ja z on istunu mun autossa!
inka:
---
mushi:
aika hassua että sanot noin, koska tossa muutama kuukausi sitten istuessani lipunmyynnissä sä tulit mulle kertomaan kuinka olit ollut kuskina ympäri suomea muutamalle suomalaiselle dj:lle.
en tunne sua, joten kyllä siitä sai sellasen kuvan, et kelaa vähä dj:t x, y ja z on istunu mun autossa!
---
Dives on wannabe skenepisteiden keräilijä, nyt se paljastu!!
Laura oot kingi!!
akir0:
---
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
---
Aiheeseen liittyen 90-luvun alussa tehdashalleissa heiluneena, en näe miten tilanne olis muuttunut. Kyllä silloinkin oli niitä ihmisiä, joiden mielestä oli supa-kool-kehuskella miten ne oli olleet samoilla jatkoilla supadupa-dj:den kanssa.
Mä näen tilanteen silleen, että kyse on vaan ihmisten perusluonteesta tuntea jotain ylemmyyttä siitä, että he liikkuvat tunnettujen ihmisten seurassa.
Sitä en kyllä käsitä, että miksei soittajalle käydä keikan jälkeen sanomassa, että mainiota meininkiä. Itekin käyn usein antamassa palautetta ja kyselemässä tuntemattomaksi jääneitä trackkejä keikan jälkeen. (onpa joku tullu multakin joskus jotain kysymään)
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin. Ihan tavallisia ihmisiä muusikotkin ovat. Miksi jotkut nostavat sitten itseään johonki eliittiin jonkin sosiaalisen piirin kustannuksella?
mayah:
---
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin.
---
mayah:
---
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin.
---
Astaroth:
---
Digital Beat:
Tunnen ite yhen nimituottajan europpalaisesta DrumNBass scenestä mutta ei oo ollu tarvetta kehuskella kenenkään tuntemisella tähänkään asti. Enkä nytkään aio paljastaa kuka tämä henkilö on koska oon ite hänen kaveri ja kunnioitan kuitenki sen verran että en mene foorumeille mainostamaan että hei mää tunnen tämän artistin. Ihan tavallisia ihmisiä muusikotkin ovat. Miksi jotkut nostavat sitten itseään johonki eliittiin jonkin sosiaalisen piirin kustannuksella?
---
Miksi se sitten piti mainita tähän väliin? :)
Steven Hoaks:
---
mayah:
---
Digital Beat:
---
---
Todellakin
Sä just yritit tuplata sun skene pisteitäs sanomalla että tunnet jonkun uber kuuluisuuden euroopasta muttet paljasta sen nimeä... Aika hyvin yritys kuitenkin
Ettei vaan oo vaikka Alimo
climate:
---
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
---
Niin eiks tää ollutkaan sarkastinen kommentti?
Dives:
Jokainen meistä on varmasti ollut n00b tai wannabe tai jotain.. mutta se on vähän silleen että jos eliot ness tulee selittää sulle levynsoitosta ja sä joka ekaa kertaa koskee levareihin uskot että osaat sen paremmin niin siitä ei paljoa kehity..
Jone:
Ei sit muuta kuin voi *viilt* ja *kirves.* Päästyään jäähylle Platinum.ac:n puolella Digital Beat on saapunut tänne Klubitukselle siunaamaan meitä läsnäolollaan ja jutuillaan.
Vieköhän kateus kalat vedestä täälläkin?