Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,479 views

lohikarme

#121 • • lohikarme RitariVittupää
Heehee *nauru* Kummaa porukkaa *ding* VITTU MÄ OON SKENE!!! *wirn*

--
Qualis artifex pereo

dB

#122 • • dB Digital Beat Music
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
Steven Hoaks

#124 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
*muhaha**hahjust**pahis**lmao*

Mä en ole varmaan ikinä odottanut yhtä innolla mitä Dives vastaa tähän kaikkeen *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

akir0

#125 • • akir0 idleRPG champion 2009

Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.

Aiheeseen liittyen 90-luvun alussa tehdashalleissa heiluneena, en näe miten tilanne olis muuttunut. Kyllä silloinkin oli niitä ihmisiä, joiden mielestä oli supa-kool-kehuskella miten ne oli olleet samoilla jatkoilla supadupa-dj:den kanssa.

Mä näen tilanteen silleen, että kyse on vaan ihmisten perusluonteesta tuntea jotain ylemmyyttä siitä, että he liikkuvat tunnettujen ihmisten seurassa.

Sitä en kyllä käsitä, että miksei soittajalle käydä keikan jälkeen sanomassa, että mainiota meininkiä. Itekin käyn usein antamassa palautetta ja kyselemässä tuntemattomaksi jääneitä trackkejä keikan jälkeen. (onpa joku tullu multakin joskus jotain kysymään)
inka

#126 • • inka juppihippireivaaja

Steven Hoaks:

Mä en ole varmaan ikinä odottanut yhtä innolla mitä Dives vastaa tähän kaikkeen *nauru*

kuin myös, mut älkää enää ihmiset rakkaat yllyttäkö sitä! *iihhih* *grr*
Claquesous

#127 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Minunkin täytyy laittaa lusikkani soppaan... Täällä on muutama ihmeellinen läppä tullut esille. Kuten esim. väite. että palautteen antaminen dj:lle on jees sekä myös jutteleminen dj:lle on hyväksyttävää, mutta sitten nuo edellämainitut toimet eivät ole jees, jos ne tehdään skenepisteiden toivossa. Miten erottaa nuo toisistaan? Siis sivustakatsojana näkee vain jonkun sällin jauhamassa paskaa dj:lle bileissä, tällöin on vaikea sanoa onko se vaan frendi, joku tuntematon jäbä antamassa asiallista palautetta vai ihqplurfanittaja.

Olen hämmentynyt*täh*

--
32. of December

Claquesous

#128 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Digital Beat:

Onkos tää nyt sitä tsarkashmia, josta olen kuullut niin paljon puhuttavan?

”Kuulkaa, kyllä ennen oli kaikki paljon paremmin” Sanoi Isoisä lastenlapsille.

--
32. of December

henkkat

#129 • • henkkat
hohoh..juupajuu,pallerot. en kyl tajua yhtään tätä aivan max liiottelu puintia..kai nyt uggelit saa puhua vaikka lamppupylväälle jos siltä tuntuu..ja ei se tarkota sitä et kyseinen räkänokka ois hullu tjtn. en tiiä..*hih* oli pakko hämmentää soppoo viä vähäsen..tiiä vaikka joku syä sen..*ding*
Jussi Soro

#130 • • Jussi Soro choon!

Digital Beat:

Itseluottamusta ei ainakaan puutu :D
Dives

#131 • • Dives I see the light

mayah:
Uuteen päivään heränneenä voisin taas aloittaa kysymyksillä, jotka ovat jääneet avoimeksi.

Dives: Josko voisit valottaa hieman seuraavia asioita, joihin en ole saanut sinulta vastausta.

---
Dives:
Keksikää parempaa tekemistä kuin WANNABE oleminen kun se oikeasti ottaa PÄÄHÄN!

---

Miksi tämä asia ottaa sinua niin kovasti päähän?

se häiritsee koska se melko usein aiheuttaa hälinää, pädentää ja kaikkea muuta kivaa siltä väliltä vielä. Ole WANANBE jos haluat mutta tee se hiljaa ja huomaamattomasti.
---
bates:
Jos joku bilettäjä mahdollisesti diggaa jostain deejiistä ja haluaa vaikkapa mennä jubailemaan pari sanaa hänelle keikkansa jälkeen, niin millä lailla se pilaa sinun bilenautintosi?

en ole koskaan sanonut että tuo pilaa nautintoni, se mikää pilaa nautintoni on se kettä henkilö menee puhumaan dejiin kanssa sen takia että voi sanoa tehneensä sen.. sitten mennään selittää kavereille mitä kaikkea ollaan puhuttu.

silloin tulee juttuja tyylillä ”olin proteuksen kanssa samassa vessassa, se veti ihan hirveet piri lainit”, kaikkein tyhmintä on se että toi menee vielä porukoille läpi, ne jotka tietää paremmin niin tasan tarkkaan tietävät että harri ei käytä muuta kuin viinaa!. Tuollaiset asiat ottavat päähän, jokua haluaa olla jotain ja sen takia puhuu ja keksii paskaa ihmisistä.

Tähän minä haluaisin vastauksen! Ja ”Kyse on nyt jostain suuremmasta ja jos et sä käsitä, ni se on sun ongelmas” EI riitä vastaukseksi.

---
niomic:
Mua ainakin kiinnostaa, et missä nää skeneilijät muka on =D?

---

Joo, mua kanssa. Jos kerran nyt niitä wannabe-skeneilijöitä on, niin keneen he haluavat samaistua?

wannabe sekeneilijöitä on kaikkialla, kaikki ei vain näe niitä koska se ei häiritse heitä. kiinnittäkääpä joskus huomiota esim siihen mitä porukkaa pyörii tiskijukkien ympärillä.

---
Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

---

Mitä konkreettista he tekevät vaikeuttaakseen sinun elämääsi? Anna esimerkkejä!
Tungetaan mukaan jatkoille, koitetaan päästä bäkkärille, koittavat ujuttaa nimeä listaan. Kaikkea pientä kivaa.

---
Dives:
mä olen thenyt mun oman osani päteäkseni ja ollakseni sitä ja tota jne.. mutta se mitä olen tehnyt olen tehnyt koskan olen ite tykännyt siitä en ole hakenut sillä kenenkään hyväksyntää tai muutakaan..

---

Koska en ole tähänkään vastausta saanut, niin kysyn uudelleen: Mistä sinä tiedät, että nämä ihmiset eivät tee näitä asioita juuri samasta syystä kuin sinäkin? Ovatko he tulleet sanomaan sinulle, että seison nyt tämän dj:n vieressä koska haen hyväksyntää?

Sen näkee, ja lisäksi sen kuulee henkilön kavereiden suusta että on menty puhumaan muuta kuin totta..

---
Dives:
minäpäs annan esimerkin miten voi antaa rakentavaa kommenttia, ainakin toimii mulla..

”Tuliks dokattua liian vähän vai liian paljon kun näytti siltä että nuppien löytäminen on vaikeaa”

---

Onko tää sun käsitykses siitä rakentavasta palautteesta, mitä kukaan muu kuin sä ei uskalla sanoa?

no tuolla on hyvä aloittaa, melko tarkkaan takaa sen että saat tiskijukan jakaamattoman huomion, tai sitten turpaan. Riippuu tilanteesta. Harvoin minäkään ihan tuollaista menen heittämään mutta on sitä tullut tehtyä.
---
Dives:
meinaa viinan määrä on suoraan verrannollinen setin tasoon tiettyyn pisteeseen saakka.

---

Edelleen sitä faktaa tämän asian tiimoilta olis kiva saada..

No käyppäs kysyy muutamalta deejiiltä, pitääkö paikkansa että mitä enemmän viinaa niin sitä parempi setti?

vastaus on varmasti että pitää paikkansa, elikkä ny promoottorit soittajille tarpeeksi alkoholia.

---
Dives:
Ajan myöta opin tuntemaan enemmän ja enemmän ”skenejumalia”

---

Keitä nämä skenejumalat on ja miten siihen kategoriaan pääsee? Kuuluuko siihen pelkät dj:t vai vaikuttaako esim. klubbarin kokonaispostausmäärä?

”skenejumala” on sana mitä käytin.. minä en näitä ihmisiä sellaisina pidä(ainakaan enää), vaikkakin annan arvoa sille mitä ovat tehneet, ketä he ovat niin he tietävät sen kyllä itse.

Tähän kuuluu deejiit, promoottorit ja kaikki muut.

Klubbarin kokonaispostausmäärä kertoo vain siitä että on liian paljon aikaa.

Jos nyt alkuun saisi vaikka näihin vastauksen!

Dives

#132 • • Dives I see the light
edellinen on vähän epäselvä mutta en jaksanut parsia..

tosta UG sydeemistä vielä.

digital Beat: jos toi pitää paikkansa niin klubeilla käyvät eivät tiedäkkään asiasta mitään, itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.
okiru

#133 • • okiru Outo Hervantalainen

Dives:digital Beat: jos toi pitää paikkansa niin klubeilla käyvät eivät tiedäkkään asiasta mitään, itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.

Muahahah! Et voi olla tosissaan, ethän?
mushi

#134 • • mushi laura

Dives:

en ole koskaan sanonut että tuo pilaa nautintoni, se mikää pilaa nautintoni on se kettä henkilö menee puhumaan dejiin kanssa sen takia että voi sanoa tehneensä sen.. sitten mennään selittää kavereille mitä kaikkea ollaan puhuttu.

---

aika hassua että sanot noin, koska tossa muutama kuukausi sitten istuessani lipunmyynnissä sä tulit mulle kertomaan kuinka olit ollut kuskina ympäri suomea muutamalle suomalaiselle dj:lle.
en tunne sua, joten kyllä siitä sai sellasen kuvan, et kelaa vähä dj:t x, y ja z on istunu mun autossa!
#135 • • astaroth Guest

Dives:
wannabe sekeneilijöitä on kaikkialla, kaikki ei vain näe niitä koska se ei häiritse heitä. kiinnittäkääpä joskus huomiota esim siihen mitä porukkaa pyörii tiskijukkien ympärillä.

Saisinko tietää, miten tällaiset ihmiset erotetaan? Ja jos nämä ”wannabe-skeneilijät” sattumoisin haluavat bostailla jonkun DJ:n vieressä, niin mitä ihmettä sillä oikein on väliä?
Apo

#136 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
ze plot thinkens *juonittel*

...

*hakee lisää bensaa*

....

*muhaha*
Claquesous

#137 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Dives:

Ei kannata olla niin kovin katkera, vaikkei itse pääsekään ihan aina bäkkärille hengailee.

Niin ja muuten:

Dives:

pädentää

Ei ole suomea...*pilknus* (sori oli pakko)

EDIT: korrekti äidinkielen ilmaus

[muokattu 20.7.2004 14:46]

--
32. of December

lohikarme

#138 • • lohikarme RitariVittupää
Dives selkeesti haluaa peräänkuuluttaa, että hän ei ole wannabe *nauru* Neuvo: Osaa lopettaa ajoissa...teet tällälailla itsesi naurunalaiseksi *vink*

--
Qualis artifex pereo

liikkuva muna

#139 • • liikkuva muna an egg on the move

niomic:

Itsehän voisin whinetä viel et Scene on jumalauta DEMOSCENE, eikä mikään hippien transsikollektiivi :[

Demoscene! *sydän* Siinä oli se aito ja oikee skene, muut skenet on pissaa.
Auacusha

#140 • • Auacusha Koneradio

Dives:

---

No oliko se wannabe skeneilyä kun Kevin energy soitti Senssillä perjantaina ja kun Kevin lopetti settinsä, mentiin kaverin kanssa kiittämää setistä siihen soittopöydän viereen?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti