301 posts, 16 pages, 101,450 views
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
Digital Beat:
oikeasti meiän porukka on pioneereja pidettiin yksityiset ravet 90-luvun alussa. Tenavat jotka käyvät jossain trendiklubeilla tiiä hommasta oikeasti mitään.
Digital Beat:
mayah:
Uuteen päivään heränneenä voisin taas aloittaa kysymyksillä, jotka ovat jääneet avoimeksi.
Dives: Josko voisit valottaa hieman seuraavia asioita, joihin en ole saanut sinulta vastausta.
---
Dives:
Keksikää parempaa tekemistä kuin WANNABE oleminen kun se oikeasti ottaa PÄÄHÄN!
---
Miksi tämä asia ottaa sinua niin kovasti päähän?
se häiritsee koska se melko usein aiheuttaa hälinää, pädentää ja kaikkea muuta kivaa siltä väliltä vielä. Ole WANANBE jos haluat mutta tee se hiljaa ja huomaamattomasti.
---
bates:
Jos joku bilettäjä mahdollisesti diggaa jostain deejiistä ja haluaa vaikkapa mennä jubailemaan pari sanaa hänelle keikkansa jälkeen, niin millä lailla se pilaa sinun bilenautintosi?
en ole koskaan sanonut että tuo pilaa nautintoni, se mikää pilaa nautintoni on se kettä henkilö menee puhumaan dejiin kanssa sen takia että voi sanoa tehneensä sen.. sitten mennään selittää kavereille mitä kaikkea ollaan puhuttu.
silloin tulee juttuja tyylillä olin proteuksen kanssa samassa vessassa, se veti ihan hirveet piri lainit, kaikkein tyhmintä on se että toi menee vielä porukoille läpi, ne jotka tietää paremmin niin tasan tarkkaan tietävät että harri ei käytä muuta kuin viinaa!. Tuollaiset asiat ottavat päähän, jokua haluaa olla jotain ja sen takia puhuu ja keksii paskaa ihmisistä.
Tähän minä haluaisin vastauksen! Ja Kyse on nyt jostain suuremmasta ja jos et sä käsitä, ni se on sun ongelmas EI riitä vastaukseksi.
---
niomic:
Mua ainakin kiinnostaa, et missä nää skeneilijät muka on =D?
---
Joo, mua kanssa. Jos kerran nyt niitä wannabe-skeneilijöitä on, niin keneen he haluavat samaistua?
wannabe sekeneilijöitä on kaikkialla, kaikki ei vain näe niitä koska se ei häiritse heitä. kiinnittäkääpä joskus huomiota esim siihen mitä porukkaa pyörii tiskijukkien ympärillä.
---
Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.
---
Mitä konkreettista he tekevät vaikeuttaakseen sinun elämääsi? Anna esimerkkejä!
Tungetaan mukaan jatkoille, koitetaan päästä bäkkärille, koittavat ujuttaa nimeä listaan. Kaikkea pientä kivaa.
---
Dives:
mä olen thenyt mun oman osani päteäkseni ja ollakseni sitä ja tota jne.. mutta se mitä olen tehnyt olen tehnyt koskan olen ite tykännyt siitä en ole hakenut sillä kenenkään hyväksyntää tai muutakaan..
---
Koska en ole tähänkään vastausta saanut, niin kysyn uudelleen: Mistä sinä tiedät, että nämä ihmiset eivät tee näitä asioita juuri samasta syystä kuin sinäkin? Ovatko he tulleet sanomaan sinulle, että seison nyt tämän dj:n vieressä koska haen hyväksyntää?
Sen näkee, ja lisäksi sen kuulee henkilön kavereiden suusta että on menty puhumaan muuta kuin totta..
---
Dives:
minäpäs annan esimerkin miten voi antaa rakentavaa kommenttia, ainakin toimii mulla..
Tuliks dokattua liian vähän vai liian paljon kun näytti siltä että nuppien löytäminen on vaikeaa
---
Onko tää sun käsitykses siitä rakentavasta palautteesta, mitä kukaan muu kuin sä ei uskalla sanoa?
no tuolla on hyvä aloittaa, melko tarkkaan takaa sen että saat tiskijukan jakaamattoman huomion, tai sitten turpaan. Riippuu tilanteesta. Harvoin minäkään ihan tuollaista menen heittämään mutta on sitä tullut tehtyä.
---
Dives:
meinaa viinan määrä on suoraan verrannollinen setin tasoon tiettyyn pisteeseen saakka.
---
Edelleen sitä faktaa tämän asian tiimoilta olis kiva saada..
No käyppäs kysyy muutamalta deejiiltä, pitääkö paikkansa että mitä enemmän viinaa niin sitä parempi setti?
vastaus on varmasti että pitää paikkansa, elikkä ny promoottorit soittajille tarpeeksi alkoholia.
---
Dives:
Ajan myöta opin tuntemaan enemmän ja enemmän skenejumalia
---
Keitä nämä skenejumalat on ja miten siihen kategoriaan pääsee? Kuuluuko siihen pelkät dj:t vai vaikuttaako esim. klubbarin kokonaispostausmäärä?
skenejumala on sana mitä käytin.. minä en näitä ihmisiä sellaisina pidä(ainakaan enää), vaikkakin annan arvoa sille mitä ovat tehneet, ketä he ovat niin he tietävät sen kyllä itse.
Tähän kuuluu deejiit, promoottorit ja kaikki muut.
Klubbarin kokonaispostausmäärä kertoo vain siitä että on liian paljon aikaa.
Jos nyt alkuun saisi vaikka näihin vastauksen!
Dives:digital Beat: jos toi pitää paikkansa niin klubeilla käyvät eivät tiedäkkään asiasta mitään, itse olen kerran sellaisissa käynyt, mua ihmetytti se että siellä oli sellainen ihminen joka ei sinne kuulunut ja seurauksena siitä meni vähän fiilikset.
Dives:
en ole koskaan sanonut että tuo pilaa nautintoni, se mikää pilaa nautintoni on se kettä henkilö menee puhumaan dejiin kanssa sen takia että voi sanoa tehneensä sen.. sitten mennään selittää kavereille mitä kaikkea ollaan puhuttu.
---
Dives:
wannabe sekeneilijöitä on kaikkialla, kaikki ei vain näe niitä koska se ei häiritse heitä. kiinnittäkääpä joskus huomiota esim siihen mitä porukkaa pyörii tiskijukkien ympärillä.
Dives:
Dives:
pädentää
niomic:
Itsehän voisin whinetä viel et Scene on jumalauta DEMOSCENE, eikä mikään hippien transsikollektiivi :[
Dives:
---