301 posts, 16 pages, 101,495 views
mayah:
Noh noh pojat. Turku on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.
mayah:
---
Individual:
Hesalaisilla on skene, maalaiset pitää muuten vaan hauskaa...
---
---
Individual:
No voitko sitten hieman perustella tuota kommentiasi että olisin katkera jostain, kiitos.
Vai oliks se sitä kuuluisaa sarkasmia jota täällä viljellään tai ainakin yritetään viljellä?
---
Pahoittelen, että huumorintajumme eivät tällä kertaa kohdanneet. Parempi tuuri ensi kerralla.
mayah:
Noh noh pojat. Turku on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.
Angelus:
<offtopic>
EIkohan toi mayan letkautus nyt ollut ihan vitsi, itse ainakin saanut sellaisen kuvan hänen postauksistaan, ettei dissaa turhia yms. Tai itse ainakin otin sen vitsinä (ehkä johtunee sitten että asun kehä III:n sisäpuolella)
ps. Ei postauksen tarvitse sisältää kaikenmaailman hymiöitä tai muita vastaavia, että siitä saisi sarkasmia tai vitsin. ;)
</offtopic>
Individual:
Voi kiitos. Nyt nukunkin yöni taas paremmin. Kiitos sulle ihan oikeasti. Jälleen joku ihqupataljoonasta korjasi eksyneen oikealle polulle. Kuulenko enkelikuoron..?
Angelus:
---
Individual:
Voi kiitos. Nyt nukunkin yöni taas paremmin. Kiitos sulle ihan oikeasti. Jälleen joku ihqupataljoonasta korjasi eksyneen oikealle polulle. Kuulenko enkelikuoron..?
---
Ole hyvä vaan, nyt mäkin saan nukuttua kun sai kuulla, että jos hieman puolustelee ylipäätänsä ketään, niin on ihqplurpataljoonassa.
Individual:
Ilmeisesti ontuva uskonnollinen vertaukseni siitä hartaudesta millä täällä ollaan puuttumasta kahden ihmisen keskustelun ( jos sitä voi sellaiseksi kutsua ) välisiin
epäkohtiin karahti sarkasmissaan karille sekin. Eli ei mitään henkilökohtaista...
Angelus:
---
Individual:
Ilmeisesti ontuva uskonnollinen vertaukseni siitä hartaudesta millä täällä ollaan puuttumasta kahden ihmisen keskustelun ( jos sitä voi sellaiseksi kutsua ) välisiin
epäkohtiin karahti sarkasmissaan karille sekin. Eli ei mitään henkilökohtaista...
---
Et nyt taida tajuta, että se mitä itse kirjoitit oli tarkoitettukin todennäköisesti silkassa v*ttuilumuodossa, mitä on todella turhaa seivata karahti sarkasmissaan karille sekin -tyylisillä heitoilla.
Mayan letkautus nyt ei taas tosiaankaan ollut tota tasoa, ja en usko, että olin ainoa, joka hieman nauroikin jopa sille.
but those are just my 2cents. lepo ->
Njah:
jotain älytöntä pilkun viilaamista, meikä diggaili Proteusta (siis sitä settii) jo pitkän aikaa ja kun uutenvuoten04 näin sen wanhal ja kävin toivottamassa hyvää joulua/uutta vuotta vaikken tunne koko kaverii.Joulumieli-ilonenkieli ja mukava kokemus,antakaa lasten mennä hänen tykönsä.
Mut sitä mä en usko et konemusiikki skene ois tietämättömien harhaluuloa koska skenet näkee skenesilmällä vaan ulkopuolelta
sapeli:
Musta tuntuu että kenenkään ei kannattais edes yrittää sarkasmia tietokoneen välityksellä... Se menee joko kokonaan ohi tai sitten siitä joku loukkaantuu...
a:
---
Dives:Olen itse ollut ?skenessä? sellaiset 7kk nyt taas aktiivisesti, konemusiikkia olen ruvennut kuuntelemaan parhaan muistikuvani mukaan noin 6-7 vuotiaana.
---
kukkiiks musta huumori jos sama tyyppi alkuun haukkuu piirejä ihmisten jalustalle nostamisesta ja heti perään yrittää hankkii katu-uskottavuutta ku tutti-iässä isoveljen bööna on soittanu aquaa mankassa?
ei oikeesti kellekää anneta opettajadiplomiikaan sillä perusteella et mamma laulo pienenä frööbelin palikoita ja nalle puhii :D
Itis:
---
a:
---
Dives:Olen itse ollut ?skenessä? sellaiset 7kk nyt taas aktiivisesti, konemusiikkia olen ruvennut kuuntelemaan parhaan muistikuvani mukaan noin 6-7 vuotiaana.
---
kukkiiks musta huumori jos sama tyyppi alkuun haukkuu piirejä ihmisten jalustalle nostamisesta ja heti perään yrittää hankkii katu-uskottavuutta ku tutti-iässä isoveljen bööna on soittanu aquaa mankassa?
ei oikeesti kellekää anneta opettajadiplomiikaan sillä perusteella et mamma laulo pienenä frööbelin palikoita ja nalle puhii :D
---
Vaikuttaa ihan siltä kuin a olis osunut naulan kantaan.
Tuo ylläoleva kommentti hymyilyttää koska se lienee totta.
[muokattu 20.7.2004 10:44]