Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,503 views

sapeli

#101 • • sapeli jokukukamikä?

Individual:
---
mayah:
Sä oot vaan katkera, ku oot maalta.
---
Puhuu hän joka on Turusta...*muhaha**muhaha*

Missä on tämä Turku? *ding* Onks se jossain kehäkolmosen ulkopuolella? *täh*

*pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Individual

#102 • • Individual HYPNO!

mayah:
Noh noh pojat. Turku on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.

No voitko sitten hieman perustella tuota kommentiasi että olisin katkera jostain, kiitos.
Vai oliks se sitä kuuluisaa sarkasmia jota täällä viljellään tai ainakin yritetään viljellä?

[muokattu 19.7.2004 23:19]
Individual

#103 • • Individual HYPNO!

mayah:
---
Individual:
Hesalaisilla on skene, maalaiset pitää muuten vaan hauskaa...

---

---
Individual:
No voitko sitten hieman perustella tuota kommentiasi että olisin katkera jostain, kiitos.
Vai oliks se sitä kuuluisaa sarkasmia jota täällä viljellään tai ainakin yritetään viljellä?

---

Pahoittelen, että huumorintajumme eivät tällä kertaa kohdanneet. Parempi tuuri ensi kerralla.

Maltan tuskin odottaa...
-P

#104 • • -P
<offtopic>

EIkohan toi mayan letkautus nyt ollut ihan vitsi, itse ainakin saanut sellaisen kuvan hänen postauksistaan, ettei dissaa turhia yms. Tai itse ainakin otin sen vitsinä (ehkä johtunee sitten että asun kehä III:n sisäpuolella)

ps. Ei postauksen tarvitse sisältää kaikenmaailman hymiöitä tai muita vastaavia, että siitä saisi sarkasmia tai vitsin. ;)

</offtopic>

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

#105 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah:
Noh noh pojat. Turku on hyvä paikka asua, elää ja tehdä työtä.

Ja siellä asustelee kauniita tyttöjä *vink*

mayah on yks hyvä esimerkki siitä

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Individual

#106 • • Individual HYPNO!

Angelus:
<offtopic>

EIkohan toi mayan letkautus nyt ollut ihan vitsi, itse ainakin saanut sellaisen kuvan hänen postauksistaan, ettei dissaa turhia yms. Tai itse ainakin otin sen vitsinä (ehkä johtunee sitten että asun kehä III:n sisäpuolella)

ps. Ei postauksen tarvitse sisältää kaikenmaailman hymiöitä tai muita vastaavia, että siitä saisi sarkasmia tai vitsin. ;)

</offtopic>

Voi kiitos. Nyt nukunkin yöni taas paremmin. Kiitos sulle ihan oikeasti. Jälleen joku ihqupataljoonasta korjasi eksyneen oikealle polulle. Kuulenko enkelikuoron..?
[Nuclear]

#107 • • [Nuclear] el aprendiz
älälälälälälälälä...v*ttu menkää nukkuu jo! :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

-P

#108 • • -P

Individual:

Voi kiitos. Nyt nukunkin yöni taas paremmin. Kiitos sulle ihan oikeasti. Jälleen joku ihqupataljoonasta korjasi eksyneen oikealle polulle. Kuulenko enkelikuoron..?

Ole hyvä vaan, nyt mäkin saan nukuttua kun sai kuulla, että jos hieman puolustelee ylipäätänsä ketään, niin on ihqplurpataljoonassa.

--

Individual

#109 • • Individual HYPNO!

Angelus:
---
Individual:

---

Ole hyvä vaan, nyt mäkin saan nukuttua kun sai kuulla, että jos hieman puolustelee ylipäätänsä ketään, niin on ihqplurpataljoonassa.

Ilmeisesti ontuva uskonnollinen vertaukseni siitä hartaudesta millä täällä ollaan puuttumasta kahden ihmisen keskustelun ( jos sitä voi sellaiseksi kutsua ) välisiin
epäkohtiin karahti sarkasmissaan karille sekin. Eli ei mitään henkilökohtaista...
sapeli

#110 • • sapeli jokukukamikä?
Musta tuntuu että kenenkään ei kannattais edes yrittää sarkasmia tietokoneen välityksellä... Se menee joko kokonaan ohi tai sitten siitä joku loukkaantuu... *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-P

#111 • • -P

Individual:
Ilmeisesti ontuva uskonnollinen vertaukseni siitä hartaudesta millä täällä ollaan puuttumasta kahden ihmisen keskustelun ( jos sitä voi sellaiseksi kutsua ) välisiin
epäkohtiin karahti sarkasmissaan karille sekin. Eli ei mitään henkilökohtaista...

Et nyt taida tajuta, että se mitä itse kirjoitit oli tarkoitettukin todennäköisesti silkassa v*ttuilumuodossa, mitä on todella turhaa seivata ”karahti sarkasmissaan karille sekin” -tyylisillä ”heitoilla”.

Mayan letkautus nyt ei taas tosiaankaan ollut tota tasoa, ja en usko, että olin ainoa, joka hieman nauroikin jopa sille.

but those are just my 2cents. lepo ->

--

Dives

#112 • • Dives I see the light
Uuteen päivään heränneenä voisin taas tuoda lisää valoa ja intoa topikkiin.

Aloitanpa tämän topikin purkamisen, aloitan sen kertomalla itsestäni niin ehkä muutamat ihmiset alkavat ymmärtämään tätä sekavaa oliota paremmin.

Olen itse ollut ”skenessä” sellaiset 7kk nyt taas aktiivisesti, konemusiikkia olen ruvennut kuuntelemaan parhaan muistikuvani mukaan noin 6-7 vuotiaana. Minulla oli ennen tätä 7kk putkea noin 2 vuoden tauko pois musiikin ulottuvilta ainakin siltä määrin mitä ennen oli, henkilökohtaisista syistä.

Noin 7kk sitten tapasin Pahan sedän ja sitä kautta UnityF ja löysin taas sellaisen innon musiikkia kohtaan mitä minulla ei ole ollut moneen vuoteen, rupesin käymään taas ulkona ja tekemään musiikkiin liittyvää, en koskaan tuntenut mitään tiskijukkia tällä tavalla ennen tätä 7kk, jossain vaiheessa tätä aikaa tuli vissiin mainittua puistokemistille että haluaisin käydä bilettämässä jokaisessa suomen kaupungissa(toteutunut aika pitkälti nyt), tässä välissä olen käynyt bilettämässä myöskin prahassa ja krakovassa.

Ajan myöta opin tuntemaan enemmän ja enemmän ”skenejumalia” tämä oli minulle tietysti iso egoboosti ja vaikka mitä muuta.. kuitenkin ajan myötä kun olen näihin ihmisiin tutustunut olen oppinut että eivät he eroa paljoakaan minusta, huippunimet tekevät mitä tekevät sen takia koska se on asia mitä he rakastavat.

Olen myöskin oppinut sen että ne jotka ovat mukana konemusiikkitapahtumissa rakkaudesta musiikkiin ottavat mielellään kaikki kommentit vastaan, ne jotka ovat kuten monet ovat jo ilmoittaneet ”vippien, naisten ja rahan perässä” eivät paljoa näitä asioita ota huomioon, tästä hyvänä esimerkkinä tämä premin DJ.

Niille joilla on sellainen näkemys minusta että yritän päteä niin olen varmasti sitäkin joskus tehnyt mutta siitä on aikaa, ainoa asia minkä yritän saavuttaa nyt on se että haluan tosiaankin aiheuttaa keskustelua aiheesta, olen kannustanut suvaitsevaisuuteen ja kannustan edelleenkin, suvaitsevaisuudellakin tosin on rajansa, jotkut ihmiset eivät tajua sanaa ja heitä kuuluukin boikotoida, otetaan tämä premin DJ, aika monet ovat yrittäneet saada tämän tajuamaan että, massa tekee deejiistä suositun, siihen kuuluu muutakin kuin soittotaito.

Niille jotka katsovat ”skenejumalia” ylöspäin niin ottakaa huomioon että massa on niistä tehnyt sellaisia, ilman perus klubbaajaa ei olisi mitään huippu DJ nimiä, nimet Eliot Ness, Proteus ja Orkidea eivät kantaisi tuota arvoa elleivät kyseiset henkilöt olisi omistaneet paljon aikaa sille mitä tekevät ja tekisivät asiaa rakkaudella.

Skene on olemassa, mutta ei kuitenkaan sillä tavalla kuin monet sen ymmärtävät, kuten STS sanoi, skene on olemassa siihen asti kunnes suurin osa skenestä on sun kavereita/ystäviä. Suomessa tämä ei ole kovin vaikeaa koska aktiivisia klubbaajia ei ole paljon.

Siinä minulta taas vaihteeksi jotain minkä ehkä ymmärrätte.
Individual

#113 • • Individual HYPNO!

Angelus:
---
Individual:

---

Et nyt taida tajuta, että se mitä itse kirjoitit oli tarkoitettukin todennäköisesti silkassa v*ttuilumuodossa, mitä on todella turhaa seivata ”karahti sarkasmissaan karille sekin” -tyylisillä ”heitoilla”.

Mayan letkautus nyt ei taas tosiaankaan ollut tota tasoa, ja en usko, että olin ainoa, joka hieman nauroikin jopa sille.

but those are just my 2cents. lepo ->

´”Oli todennäköisesti...”
Eli et ole ihan varma, mutta silti tulet esittämään omia näkemyksiäsi absoluuttisena totuutena.
Luuletsä että täällä mun tarttee täällä nuolla jonkun persettä ja koko ajan miettiä mitä sanoo, ettei tietyt tyypit vain pahoita mieltään. Bullshit! That´s my 2 cents!

Edelleenkin se mitä sanoin ei ollut mitään henkilökohtaista, kuvasti vain sitä tapaa millä täällä puututaan koko ajan kahden ihmisen välisiin keskusteluihin.
Tietenkin avoin foorumihan tämä on...
Mutta ota se ihan miten haluat, mulla ei ole mitään valtaa siihen vaikuttaa...

[muokattu 20.7.2004 08:58]
Lucky-13th

#114 • • Lucky-13th
jotain älytöntä pilkun viilaamista, meikä diggaili Proteusta (siis sitä settii) jo pitkän aikaa ja kun uutenvuoten04 näin sen wanhal ja kävin toivottamassa hyvää joulua/uutta vuotta vaikken tunne koko kaverii.Joulumieli-ilonenkieli ja mukava kokemus,antakaa lasten mennä hänen tykönsä.

Mut sitä mä en usko et konemusiikki skene ois tietämättömien harhaluuloa koska skenet näkee skenesilmällä vaan ulkopuolelta

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Dives

#115 • • Dives I see the light

Njah:
jotain älytöntä pilkun viilaamista, meikä diggaili Proteusta (siis sitä settii) jo pitkän aikaa ja kun uutenvuoten04 näin sen wanhal ja kävin toivottamassa hyvää joulua/uutta vuotta vaikken tunne koko kaverii.Joulumieli-ilonenkieli ja mukava kokemus,antakaa lasten mennä hänen tykönsä.

Mut sitä mä en usko et konemusiikki skene ois tietämättömien harhaluuloa koska skenet näkee skenesilmällä vaan ulkopuolelta

niin no ei siinä mitään että käy toivottaa hyvää joulua ja uutta vuotta :D tässä ei nyt ollut kyse siitä.
#116 • • seagt Guest

sapeli:
Musta tuntuu että kenenkään ei kannattais edes yrittää sarkasmia tietokoneen välityksellä... Se menee joko kokonaan ohi tai sitten siitä joku loukkaantuu... *vink*

totally agree with you on that one...
there just 'aint enough *plur* these days... seriously?
itis

#117 • • itis Morning Star

a:
---
Dives:Olen itse ollut ?skenessä? sellaiset 7kk nyt taas aktiivisesti, konemusiikkia olen ruvennut kuuntelemaan parhaan muistikuvani mukaan noin 6-7 vuotiaana.
---

kukkiiks musta huumori jos sama tyyppi alkuun haukkuu piirejä ihmisten jalustalle nostamisesta ja heti perään yrittää hankkii katu-uskottavuutta ku tutti-iässä isoveljen bööna on soittanu aquaa mankassa?

ei oikeesti kellekää anneta opettajadiplomiikaan sillä perusteella et mamma laulo pienenä frööbelin palikoita ja nalle puhii :D

Vaikuttaa ihan siltä kuin a olis osunut naulan kantaan.
Tuo ylläoleva kommentti hymyilyttää koska se lienee totta.

*hih*

[muokattu 20.7.2004 10:44]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kAiStA

#118 • • kAiStA
*hymy* hih, paljon hassuja ihmisiä puhumassa hassuista asioista, jos nyt vaan kuitenkin yritettäis pitää hauskaa jokainen omissa pilvilinnoissaan. *plur*

--
Let the music be your only God..

sts

#119 • • sts Sama pyynti aitta!

Itis:
---
a:
---
Dives:Olen itse ollut ?skenessä? sellaiset 7kk nyt taas aktiivisesti, konemusiikkia olen ruvennut kuuntelemaan parhaan muistikuvani mukaan noin 6-7 vuotiaana.
---

kukkiiks musta huumori jos sama tyyppi alkuun haukkuu piirejä ihmisten jalustalle nostamisesta ja heti perään yrittää hankkii katu-uskottavuutta ku tutti-iässä isoveljen bööna on soittanu aquaa mankassa?

ei oikeesti kellekää anneta opettajadiplomiikaan sillä perusteella et mamma laulo pienenä frööbelin palikoita ja nalle puhii :D

---

Vaikuttaa ihan siltä kuin a olis osunut naulan kantaan.
Tuo ylläoleva kommentti hymyilyttää koska se lienee totta.

*hih*

[muokattu 20.7.2004 10:44]

Tiukkaa tilitystä *nauru*
kap-pu

#120 • • kap-pu the amazing suction cup boy
rallal trallal. enpä yleensä ole näihin jaksanut vaivautua vastaamaan. mut.

kaikkien (paitsi just ehkä sen mainitun nyyppäjaoston) tiedossa on, että mahdolliset harhat skenen sisäisestä skenepistehierarkiasta tuppaavat katoamaan kokemuksen ja tietämyksen myötä.

jos nyt oletetaan, että threadin kehittäjä ei ole huomionhakuinen tai mitään, niin mikä siis on tämän threadin pointti? miksi tästä asiasta pitää harrastaa tätä avointa keskustelua? mitä siitä edes on sanottavaa? ”joo, näinhän se on”. ”jep”. ”tottis”.
no, päännyökyttelyhän tuntuu olevan yksi yleisimmistä replytyypeistä klubituksessa, vaikkakin yleensä siihen lykätään rivi hymiöitä mukaan, preferoitavasti ainakin puolet animoituja.

jos tämän avoimen keskustelun tarkoitus on avata mahdollisten uusien tulokkaiden silmiä siihen, miten asiat ovat, niin jalo tarkoitus mut ei tu kesää. kyl niit ”olin broiskun kanssa samalla aamujatkoilla ja se moikkas mua”-tyyppejä löytyy silti.

ja kuten A2 tuolla jossain ekalla sivulla totesi, niin kannattaa tosiaan miettiä threadin topiccia. Nykyisestä topicista ei ilman aloitusviestiä todellakaan tajua mitä siinä yritetään sanoa. Koita esimerkiksi ”Skeneä, sellaisena kuin bileissä alle vuoden heiluneet tyypit sen näkevät, ei ole”. kyl teil on varmaan ihan vitusti sanottavaa mut kun itseilmaisun vimmassa sitä klubbariin hakkaatte niin miettikää vähän sitä kirjallista ilmaisua, saatatte vaikuttaa huomattavasti järkevämmältä, toisin kun sitten jälkeenpäin ihmetteleviin/dissaaviin postauksiin vastaten: ”nokun et sä tajua mitä mä tarkoitan, mä tarkoitan sitä/tätä”. tällä viimeisellä viittaan siis just topicciin, aloitusviestiin, oikeestaan mihin vaan. ja yleisesti klubitukseen, en just tähän threadiin.

[muokattu 20.7.2004 12:15]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.