Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,653 views

Dives

#81 • • Dives I see the light
minäpäs annan esimerkin miten voi antaa rakentavaa kommenttia, ainakin toimii mulla.. tosin se vähän riippuu kelle ton sanoo :D

”aika vasemmalla kädellä soittoa, kuullut sulta paljon parempaakin.”
”eiks ollut fiilistä tänään?”
”Pihtasko promoottorit bissee tai jotain sä et oikein näyttänyt olevan messissä.”
”Tuliks dokattua liian vähän vai liian paljon kun näytti siltä että nuppien löytäminen on vaikeaa”

negatiivinen pistää yleensä kehittämään enemmän kuin positiivinen.. ja negatiivinen jää paremmin päähän.. se yksi negatiivinen palaute jää deejiille paljon paremmin mieleen kuin 100 hyvää..
[Nuclear]

#82 • • [Nuclear] el aprendiz

keisha:
---
Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

---
Koska SUA ÄRSYTÄÄ jotkut skenen lieveilmiöt niin koko skenen pitäisi muuttaa tapojaan tai lakata olemasta? SInä joka jauhat siitä kuinka kaikkien pitäisi olla suvaitsevaisia ja kunnioittaa toisiaan? Voi vittu mitä paskaa.

No tottakai skenen pitää olla sellanen ku MÄ haluun, koska muuten mua ÄRSYTTÄÄ kun ihmiset eivät ajattele ja käyttäydy samoin kuin MÄ, koska MÄ kuitenkin tiedän mikä on OIKEIN ja PARASTA kaikille!

Siis en tiedä itkenkö, mietinkö, nauranko vai mitä mä teen, nää on huipputopicceja. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

bates

#83 • • bates Tirehtööri

Dives:
”Pihtasko promoottorit bissee tai jotain sä et oikein näyttänyt olevan messissä.”
”Tuliks dokattua liian vähän vai liian paljon kun näytti siltä että nuppien löytäminen on vaikeaa”

Oikeesti haluun olla kuuntelemassa ku heität ylläolevia one-linereita keikan jälkeen jollekin tiskaajalle. *piis* Helmiä!!! *aplodit*

--
The best way to predict the future is to invent it.

lostgone

#84 • • lostgone

Dives:
minäpäs annan esimerkin miten voi antaa rakentavaa kommenttia, ainakin toimii mulla.. tosin se vähän riippuu kelle ton sanoo :D

negatiivinen pistää yleensä kehittämään enemmän kuin positiivinen.. ja negatiivinen jää paremmin päähän.. se yksi negatiivinen palaute jää deejiille paljon paremmin mieleen kuin 100 hyvää..

Ihmismieli ei nyt vaan taida olla aina ihan samanlainen*hmph* joku tyhmä läppänä heitetty voi saada yllättäviä tulkintoja helposti*joo*
Sitä paitsi jos sä olit ainoa jonka mielestä soitto oli päin persettä loput 579 kuuntelijaa piti sitä parhaana settinä ikinä. *täh*
Se yksi negatiivinen jää ihan varmasti helpommin mieleen, sen takia kannattaisi keksiä jotain järkevämpää kuin \”Pihtasko promoottorit bissee..\” *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Dives

#85 • • Dives I see the light

bates:
---
Dives:

---

Oikeesti haluun olla kuuntelemassa ku heität ylläolevia one-linereita keikan jälkeen jollekin tiskaajalle. *piis* Helmiä!!! *aplodit*

siis noi on ihan käytettyjä linejä..

toi liikaa dokaaminen harvemmin tulee käytettyä mutta toi ”eiks ollut tarpeeks viinaa” on ihan yleinen.. meinaa viinan määrä on suoraan verrannollinen setin tasoon tiettyyn pisteeseen saakka.
Dives

#86 • • Dives I see the light

lostgone:
---
Dives:

---

Ihmismieli ei nyt vaan taida olla aina ihan samanlainen*hmph* joku tyhmä läppänä heitetty voi saada yllättäviä tulkintoja helposti*joo*
Sitä paitsi jos sä olit ainoa jonka mielestä soitto oli päin persettä loput 579 kuuntelijaa piti sitä parhaana settinä ikinä. *täh*
Se yksi negatiivinen jää ihan varmasti helpommin mieleen, sen takia kannattaisi keksiä jotain järkevämpää kuin ”Pihtasko promoottorit bissee..” *ding*

kuten sanoin riippuu kenelle ton heittää.. jos se on tuttu, ainakin lähempi tuttu niin toi ei haittaa mitään... jollekkin ihan tuntemattomalle niin on huono heittää..
Pätkis

#87 • • Pätkis Pikkis

Dives:
onko mahdollisesti käynyt mielessä että jos ihminen saa vain positiivista palautetta niin elää siinä harhakuvitelmassa että soittaa hyvää musaa ja lopettaa kehittymisen?

Hyvä musa on mielipidekysymys. Toisinaan palautteetta jättäminen on riittävää negatiivista palautetta, sillä tässä on jo todistettu, ettei hyvä sen enempää kuin huono tehoa jos sitä ei suostu ottamaan vastaan.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

#88 • • sapeli jokukukamikä?
”Skene” on olemassa jos sen olemassaoloon uskotaan. Se, että me edes puhutaan siitä, todistaa jo sen olemassaolon.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-P

#89 • • -P

mayah:
---
Dives:
meinaa viinan määrä on suoraan verrannollinen setin tasoon tiettyyn pisteeseen saakka.

---

Saisko tästä jotain tilastoa tai linkkiä?

Olisin kyl kanssa hyvin kiinnostunut tasta ”faktasta”. Mista loytaisi linkin?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

lostgone

#90 • • lostgone
Dives:
---

mutta kuinkas monta kertaa joku teistä on mennyt sanomaan jollekkin deejiille että, ei kyllä tosiaankaan ollut mitään hyvää settiä, luulis onnistuvan parempaakin ynms..

Tuota mä tarkoitan.. ei sitä että positiivisen palutteen antaminen ois huonoa, vaan se että uskaltaa/osaa antaa sitä negatiivistakin palautetta.. esim jos orkidea soittais jotain tosi surkeaa settiä niin ei kukaan teistä uskaltais mennä sanomaan että olipas hanurista, tosin se nyt soittaa yleensä ainakin tyydyttävää mun makuun.. välillä soittaa tosi musaa..

---
---

kuten sanoin riippuu kenelle ton heittää.. jos se on tuttu, ainakin lähempi tuttu niin toi ei haittaa mitään... jollekkin ihan tuntemattomalle niin on huono heittää..

Siis et annakkaan sitä palautetta kuin tutuille*hmph* ja nekin ohittaa sen siksi että ovat tottuneet siihen että olet käsittämättömän hauska persoona*justjoo**ding*

--

diezel

#91 • • diezel -

mayah:
Mä kyllä edelleen haluaisin tietää, et kuka yrittää olla jotain muuta kuin mitä itse on? Onko sulla jotain nimiä oikein mainittavaksi? Vai onko tää vaan ihan fiilispohja-juttu? Ja miten tällasen ihmisen erottaa vaikka bileissä?

En mä kyllä ymmärrä miten tätä väittämää voidaan pitää virheellisenä? Eli tässä asiassa itse ainakin asettuisin Divesin kannalle.

Eikö muka tässä skenessä ole esim. ihmisiä, jotka esim. bileiden jälkeen heittävät kommentteja : ”Harrilta tosi hyvä setti” koskaan edes Proteuksen kanssa puhuneena.

Eikö ole ihmisiä, jotka ”keräilevät” kavereita ja yrittävät olle skenessä tunnettujen ja ehkä uusienkin bilettäjien kaveri vahvistaakseen statusta ns. skenessä. Siis ovat perseennuolijoita.

Ja mitä setin kommentoimiseen tulee niin väittäisin, että jonkinmoinen osa tosiaan menee kommentoimaan vaan juuri siksi, että se on ”coolia” mennä heittämään pari sanaa Harrin kanssa. Ei itse positiivisen palautteen antamisessa mitään vikaa ole, mutta motiivit kaikilal ei ole samat.

[edit]
Noin muuten Dives on kyllä heittänyt vähintäänkin outoja kommentteja joita on tarpeeksi kyllä kommentoitu jo että ei siitä sen enempää

[muokattu 19.7.2004 20:11]
Viltsu

#92 • • Viltsu noname
duhh

toi topic on kyl pikkasen huonosti harkittu

joku: ”skenen sisäinen hierarkia muodostuu jo hiekkalaatikolla, ei bileissä”

olis imo sopivampi.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

sapeli

#93 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
Pointtini on siis se, että mikäli kukaan ei kerran pidä ”näitä ihmisiä” sen kummallisempina kuin he ovat, (ja jos pitävät jonain, niin lähinnä naurettavina) niin miksi tällainen haloo?

Mun mielestä on kiistämätöntä että näissä piireissä liikkuu porukkaa jotka määrittelevät (ainakin osittain) itseään sen perusteella ketä tuntevat. Useimmiten kyseessä ovat nuoret tai ne jotka ovat vasta äskettäin alkaneet pyörimään näissä porukoissa, mutta aika paljon kuulee myös juttua että kuka on päässyt privaattibileisiin tai saanut kutsun johonkin UG-jutskaan... Ja aivan varmasti monet pönkittää omaa asemaansa puhumalla ”skene-julkkiksista” niiden siviilinimillä, viitaten olevansa hyviäkin kavereita.

Kyllä niitä löytyy. Ei siinä välttämättä paljoa järkeä ole, mutta ei se lopulta kovin yllättävääkään ole kun katsoo ihmisten menoa ylipäänsä - jos joku tuntee vaikka Madonnan henkilökohtaisesti niin sen maininta vetää nopeasti paljon huomiota. Ja ollaanhan me kaikki ainakin vähän huomion- ja ihailunkipeitä, eikös? *hihu*

Ja viimekädessä kyse taitaa olla siitä että halutaan olla kaikkien kaveri ja löytää paljon tuttuja. Ne joilla on jo paljon tuttuja ei ehkä yhtä epätoivoisesti etsi niitä ”skene-juttujen” kautta lisää, kun taas ne joilla ei ole yhtään kaveria saattaa yrittää käyttää näitä temppuja taas hyväkseen - kyseessä kuitenkin on yleensä yhteiset tutut.

Nyt pakko vetää yksi esimerkki kehiin: UnityF. UnityF on niin hieno ihminen ettei mitään rajaa, mutta kun hän sattuu tuntemaan myös melkein kaikki bileissä pyörivät ihmiset, on ”tosi hienoa” tuntea UnityF ja kutsua oikealla nimellä ja moikata bileissä... Ja onhan se - monet ei vaan ikävä kyllä näe siitä skenestä syvemmälle sitä oikeaa ihmistä. Ikävä kyllä.

PS: huom - en väitä tuntevani UnityF:ää kovin hyvin, eli tää on kaikki ihan mutua. Silti, tuo sama periaate pätee esim. siihen että tuntee jonkin DJ:n omalla nimellä - ei sitä ihmistä silti oikeasti tunne, ja useimmat ei edes halua tuntea - se riittää että sen kaverina näyttäytyy bileissä. (PPS: UnityF *sydän*)

[muokattu 19.7.2004 21:31]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

#94 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Minun pitää olla kyllä samaa mieletä Sapelin kanssa. Jotkut tosiaan hankkii niitä ”skene kavereita” esim. siinä toivossa että pääsis esim. ilmaiseksi johonkin bileisiin tai takahuoneeseen ja olen valitettavasti törmännyt muutamaan sellaiseen ihmiseen. Itsekkin päädyin tähän koko meininkiin melkein vahingossa ja saan kiittää siitä ainoastaan veljeäni joka aloitti bilettämisen 10vuotta ennen minua. Eli minäkin pääsin mukaan melkein ”siivellä”

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

karwa

#95 • • karwa
*ding* hukassa *grr*

musiikki tekee ihmeitä!!! *jiihaa*

[muokattu 19.7.2004 23:10]

[muokattu 20.7.2004 14:26]
diezel

#96 • • diezel -

mayah:
Pointtini on siis se, että mikäli kukaan ei kerran pidä ”näitä ihmisiä” sen kummallisempina kuin he ovat, (ja jos pitävät jonain, niin lähinnä naurettavina) niin miksi tällainen haloo?

Samaa mieltä tässä asiassa. Ei mua sen enempää tälläiset ihmiset häiritse, mutta pointti lähinnä oli se, että näitä ihmisiä on olemassa.

[muokattu 19.7.2004 21:33]
itis

#98 • • itis Morning Star
Dives.

....*täh*

Voi että mitä juttuja. Mikähän sua oikein riivaa?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

lostgone

#99 • • lostgone

mayah:
---
Individual:
---
Sä oot vaan katkera, ku oot maalta.

Mä meen kohta itkemään itseni uneen q en voi olla skenessä q mäkin oon kehäkolmosen ulkopuolelta eli siis maalta..*nyyh* vaikka oon sentään jutellu ”Harrin” kanssa ainakin 3 vuotta sitten, eikö mikään enää riitä*eiei* *nauru**hih*

--