Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,406 views

äm

#41 • • äm

Dives:
... Keksikää parempaa tekemistä kuin WANNABE oleminen kun se oikeasti ottaa PÄÄHÄN!

no ainakaan kukaan mun lähipiiristä ei heitä skenepiste juttua kuin läpällä mutta kun jotkut oikeasti ottaa sen tosissaan niin siinä voi mennä hermot.

sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

No ei oo helppoa sunkaan elämä *lohduttel*
Relaa vähän, ettei katkea verisuoni päästä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Riku

#42 • • Riku The Little Prince
Ps. Saaks wannabe skeneilijöiden dissaamisesta skenepisteitä?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Howdy

#43 • • Howdy Oldie
Tään klubbaris on nykyään ihan kipeetä läppää *nauru* porukka riitelee niinq niin turhista asioista ettei ole tosikaan *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Dives

#44 • • Dives I see the light

pHaze:

jeps ihan vitusti.

inka: se on niiden ongelma.. mä tykkään käydä asioita läpi enkä kierrellä niitä..
Vivo

#45 • • Vivo

Dives:

mm paras juttu mikä mulle tulee vastaan aika usein on ”milloin sä soitat?” sit ihmiset ihmettelee että mä en oo deejii..

Voihan se tosiaan olla et oot niin DJ:n näkönen. http://www.klubitus.org/kuvasto.php?hae=dives Ainakin noist kuvista päätellen täytät kaikki DJ:n ulkonäön kriteerit et on ihan sun oma moka jos kaikki luulee sua DJ:ksi.

--
one foot in the rave

keisha

#46 • • keisha bullet with butterfly wings

Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

Koska SUA ÄRSYTÄÄ jotkut skenen lieveilmiöt niin koko skenen pitäisi muuttaa tapojaan tai lakata olemasta? SInä joka jauhat siitä kuinka kaikkien pitäisi olla suvaitsevaisia ja kunnioittaa toisiaan? Voi vittu mitä paskaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

serotonot

#47 • • serotonot Paul Easy

Dives:
mä puhun nyt teoista en sanoista.. sanat ei haittaa mua yhtään mutta kun jotkut ihmiset oikeasti ÄRSYTTÄVÄT ja kaiken lisäksi vielä VAIKEUTTAVAT elämää wannabe skeneily paskalla.

oisko jollain jotain opetusvideota tms. tosta wannabe_skeneily_paskasta? Mä en oikein ymmärrä edelleenkään että mitä se on :(

Siis sitäkö että ollaan muka osana jotain alakulttuuria olemalla osa alakulttuuria, mutta tekemällä se väärin kuin joku alakulttuurin kirjoittamattomat säännöt aikanaan luonut topicin aloittaja?

Haluaisin nyt ihan lyhyen, vaikkapa esimerkein suoritetun listan siitä kuinka skeneily ja wannabe_skeneily eroavat toisistaan ja miksi ainoastaan jälkimmäinen vaikeuttaa elämää..
Dives

#48 • • Dives I see the light

Vivo:
---
Dives:

mm paras juttu mikä mulle tulee vastaan aika usein on ”milloin sä soitat?” sit ihmiset ihmettelee että mä en oo deejii..

---

Voihan se tosiaan olla et oot niin DJ:n näkönen. http://www.klubitus.org/kuvasto.php?hae=dives Ainakin noist kuvista päätellen täytät kaikki DJ:n ulkonäön kriteerit et on ihan sun oma moka jos kaikki luulee sua DJ:ksi.

lols en mä kyllä mun mielestä näytä deejiiltä mutta mielipiteensä kullakin..

Dives:
Koska SUA ÄRSYTÄÄ jotkut skenen lieveilmiöt niin koko skenen pitäisi muuttaa tapojaan tai lakata olemasta? SInä joka jauhat siitä kuinka kaikkien pitäisi olla suvaitsevaisia ja kunnioittaa toisiaan? Voi vittu mitä paskaa.

kunnioitus ja suvaitsevaisuus on edelleenkin sellaisia juttuja mitä koitan harrastaa ja arvostaa.. kaikki ihmiset vain eivät ole sen arvoisia..
JustinSan

#49 • • JustinSan Nullius in verba
Turpa kii kakarat, mä oon kaikista skenein ikinä ja te kaikki muut ootte vaan wannabe-turhimuksia. Oon nii vitun skene et kukaan ei ees tiiä kui vitu skene mä oon *kiitoskiitos*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Dives

#50 • • Dives I see the light

JustinSane:
Turpa kii kakarat, mä oon kaikista skenein ikinä ja te kaikki muut ootte vaan wannabe-turhimuksia. Oon nii vitun skene et kukaan ei ees tiiä kui vitu skene mä oon *kiitoskiitos*

juu mä oon ihan samaa mieltä.. vittu etteks te tiiä kuka mä oon?? häh? vähäks te ootta niin outside...
Dives

#51 • • Dives I see the light

mayah:
---
Dives:
kunnioitus ja suvaitsevaisuus on edelleenkin sellaisia juttuja mitä koitan harrastaa ja arvostaa.. kaikki ihmiset vain eivät ole sen arvoisia..

---

Kelaas nyt vittu taas. Kaikki ihmiset ei ole sun suvaitsevaisuutes arvoisia...

ääh....

no mieti asiaa.... sä suvaitset ihmistä tiettyyn pisteeseen asti.. ilmoitat ihmiselle että asia häiritsee sinua.. se jatkaa silti.. suvaitset lisää.. jos se ihminen vain pelleilee harmittomasti niin suvaitsevaisuudella ei ole rajoja.. mutta kun jotkut oikeasti onnistuvat hankaloittamaan elämää kaikista huomioimatta niin minkäs teet?

sillä rakastakaa toisianne topikilla ajoin takaa että älkää liiskatko uusia.. mutta jos joku on ollut monta vuotta messissä ja silti on kuin pikkulapsi niin mitä sille voi?
Vivo

#53 • • Vivo

Dives:

kunnioitus ja suvaitsevaisuus on edelleenkin sellaisia juttuja mitä koitan harrastaa ja arvostaa..

Jatka vaan koittamista. Usko tai älä joiltain ihmisiltä se onnistuu ihan luonnostaan eikä jää vaan suunnitelma-asteelle.

Dives:

no mieti asiaa.... sä suvaitset ihmistä tiettyyn pisteeseen asti.. ilmoitat ihmiselle että asia häiritsee sinua.. se jatkaa silti.. suvaitset lisää.. jos se ihminen vain pelleilee harmittomasti niin suvaitsevaisuudella ei ole rajoja.. mutta kun jotkut oikeasti onnistuvat hankaloittamaan elämää kaikista huomioimatta niin minkäs teet?

sillä rakastakaa toisianne topikilla ajoin takaa että älkää liiskatko uusia.. mutta jos joku on ollut monta vuotta messissä ja silti on kuin pikkulapsi niin mitä sille voi?

Joo erilaiset ja toisinajattelevat ihmiset on ihan jees kuhan ne vaan lopulta on samaa mieltä asioista sun kanssa.

[muokattu 19.7.2004 14:11]

--
one foot in the rave

Dives

#54 • • Dives I see the light

Vivo:
---
Dives:

kunnioitus ja suvaitsevaisuus on edelleenkin sellaisia juttuja mitä koitan harrastaa ja arvostaa..

---

Jatka vaan koittamista. Usko tai älä joiltain ihmisiltä se onnistuu ihan luonnostaan eikä jää vaan suunnitelma-asteelle.

[muokattu 19.7.2004 14:09]

no sinä et ainakaan ole yksi niistä jolta se onnistuu.. jos joku muu olisi sanonut tuon niin voisin sanoa enemmän.. mutta sä satut olemaan yksi niistä harvoista ihmisistä jonka mielipide ei mulle merkaa mitään.
Dives

#55 • • Dives I see the light
Dives:

---

Joo erilaiset ja toisinajattelevat ihmiset on ihan jees kuhan ne vaan lopulta on samaa mieltä asioista sun kanssa.

[muokattu 19.7.2004 14:11]
[/quote]

ei.. mä oon riidellyt joidenkin ihmisten kanssa vuosia.. silti arvostan niitä enemmän kuin monia.. ja monta kertaa ollaan päädytty olee täysin erimieltä ilman ratkaisua joskus minä olen ollut väärässä joskus he.. tosin he ovatkin erilaisia ihmisiä.. lopetan tämän väittelyn sun kanssa tähän.
Vivo

#56 • • Vivo

Dives:

mutta sä satut olemaan yksi niistä harvoista ihmisistä jonka mielipide ei mulle merkaa mitään.

Ihan jees että oon tehny suhun näin lähtemättömän vaikutuksen ilman et ees tunnetaan toisiamme lainkaan.

[muokattu 19.7.2004 14:14]

--
one foot in the rave

toni

#57 • • toni

pHaze:

Dives:
jeps ihan vitusti.

Saaks Divesin dissaamisesta skenepisteitä?
Aisti

#58 • • Aisti Turtiloparabellum
Skenepisteet takuulla vähenee jos dissaan vähän dissaamista. ;/
Apo

#59 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

mayah:
Elämä-kauppa 4km -->

Oijoi! *piis*

*lähtee juoksee tohon --> suuntaan*
Karski

#60 • • Karski Pomon kätyri
Main Entry: scene
Pronunciation: 'sEn
Function: noun
Etymology: Middle French, stage, from Latin scena, scaena stage, scene, probably from Etruscan, from Greek skEnE shelter, tent, building forming the background for a dramatic performance, stage; perhaps akin to Greek skia shadow -- more at SHINE
1 : one of the subdivisions of a play: as a : a division of an act presenting continuous action in one place b : a single situation or unit of dialogue in a play <the love scene> c : a motion-picture or television episode or sequence
2 a : a stage setting b : a real or imaginary prospect suggesting a stage setting <a sylvan scene>
3 : the place of an occurrence or action : LOCALE <scene of the crime>
4 : an exhibition of anger or indecorous behavior <make a scene>
5 a : sphere of activity <the drug scene> b : SITUATION <a bad scene>
- behind the scenes 1 : out of public view also : in secret 2 : in a position to see the hidden workings <taken behind the scenes and told just how in fact the actual government... has operated -- William Clark>

Tässä viitattaneen nyt kohtaan 5a,
eli ilmeisesti ei ihan harhaluulosta
ole kyse niin kauan kuin jotain toimintaa
konemusiikkiin liittyen ylipäätään
on olemassa. Määritelmä ei kuitenkaan
pidä sisällään mitään salaseura-aspekteja,
vaan toiminta sinänsä on skenen
määritelmä. Täten jokainen joka on joskus
esim. käynyt bileissä on ollut osallisena
skeneen, eikä kukaan voi sen tarkemmin
määritellä tai omia itselleen konemusiikki-
skeneä.