Konemusiikki "skene" on tietämättömien harhaluuloa.

301 posts, 16 pages, 101,509 views

diezel

#61 • • diezel -
Noin yleisesti ottaen Dives oli ainakin ihan oikeilla jäljillä. Eli kyllähän teknoskenessä (omien rajallisten kokemusten) perusteella on paljon ihmisiä, jotka haluavat olla \”coolien\”/skeneikonien kavereita vain siksi kun heillä on kyseinen status. Mutta tämä varmasti pätee mihin tahansa muuhun alakulttuuriskeneen. Toinen asia sitten kuinka paljon se mua esim. häiritsee, pahimmat tapaukset lähinnä huvittavat

Mutta ekaa postausta seuranneiden perustelujen jälkeen aloin kyllä epäillä, että oliko tässä topicissa yhtään mitään järkeä.

Dives:
lols en mä kyllä mun mielestä näytä deejiiltä mutta mielipiteensä kullakin..

Vähän offtopicina. Miltäköhän dj oikein näyttää, onko olemassa joku standardi? *täh*
Dives

#62 • • Dives I see the light

diezel:
Noin yleisesti ottaen Dives oli ainakin ihan oikeilla jäljillä. Eli kyllähän teknoskenessä (omien rajallisten kokemusten) perusteella on paljon ihmisiä, jotka haluavat olla ”coolien”/skeneikonien kavereita vain siksi kun heillä on kyseinen status. Mutta tämä varmasti pätee mihin tahansa muuhun alakulttuuriskeneen. Toinen asia sitten kuinka paljon se mua esim. häiritsee, pahimmat tapaukset lähinnä huvittavat

Mutta ekaa postausta seuranneiden perustelujen jälkeen aloin kyllä epäillä, että oliko tässä topicissa yhtään mitään järkeä.

---
Dives:
lols en mä kyllä mun mielestä näytä deejiiltä mutta mielipiteensä kullakin..
---

Vähän offtopicina. Miltäköhän dj oikein näyttää, onko olemassa joku standardi? *täh*

kyllä se levylaukku nyt ainakin pitäis olla että saa mitään rispektiä.. :D

ja kyllä tässä topikissa on järkeä..

Tres antoi aika hyvän vastauksen tossa..

kaikki on osa skeneä.. joten olkaa sitä osaa mitä olette älkää #”¤)!?¤) yrittäkö olla sitä mitä ette ole..
Juhgu

#63 • • Juhgu Virnistelijä

pHaze:
Ps. Saaks wannabe skeneilijöiden dissaamisesta skenepisteitä?

Kyllä, ainakin ämpärillisen. Halukkaat voivat aloittaa vaikka dissaamalla minua, kun olen nolannut itseni hyvien pippaloiden jälkeen sanomalla DJ:lle (tosin netissä) että olipa hyvä setti eilen. Tiedostin vasta nyt Divesin topicin ansiosta että se onkin säälittävää wannabeskeneilemistä eikä positiivisen palautteen antamista.

Niin juu ja ps. eikö niitä jumalaisen musiikin tekijöitä pitäisi palvoa yhtä paljon kuin jumalaisten levyjen pyörittäjiä? *täh*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#64 • • polve Guest

Juhgu:
---
pHaze:
Ps. Saaks wannabe skeneilijöiden dissaamisesta skenepisteitä?

---

Kyllä, ainakin ämpärillisen. Halukkaat voivat aloittaa vaikka dissaamalla minua, kun olen nolannut itseni hyvien pippaloiden jälkeen sanomalla DJ:lle (tosin netissä) että olipa hyvä setti eilen.

Nykyään on väärin, skenesääntöjen takia,
antaa positiivista palautetta tiskijukalle
viihdyttävän illan jälkeen? *justjoo*

Itse annan palautteeni vaikka asettaisin
koko sukuni pilkan kohteeksi.

Naurettavaa.

[muokattu 19.7.2004 17:01]
Dives

#65 • • Dives I see the light
sanonpas nyt sitten tälleen.. tunkekaa toi päteminen hanuriinne.. jokainen näkee tekstissä vain sitä mitä haluaa itse nähdä.. voi olla että se on myöskin minun kirjoittajan taidoissani..

mutta kuinkas monta kertaa joku teistä on mennyt sanomaan jollekkin deejiille että, ei kyllä tosiaankaan ollut mitään hyvää settiä, luulis onnistuvan parempaakin ynms..

Tuota mä tarkoitan.. ei sitä että positiivisen palutteen antaminen ois huonoa, vaan se että uskaltaa/osaa antaa sitä negatiivistakin palautetta.. esim jos orkidea soittais jotain tosi surkeaa settiä niin ei kukaan teistä uskaltais mennä sanomaan että olipas hanurista, tosin se nyt soittaa yleensä ainakin tyydyttävää mun makuun.. välillä soittaa tosi *sydän* musaa..
Juhgu

#66 • • Juhgu Virnistelijä
No kyllä ne DJt varmaankin itse tai viimeistään positiivisesta palautteesta tiedostaa milloin menee hyvin ja milloin ei. Minua lähinnä rasittaa sellainen kun joku on heti pätemässä jotain ”eeeeih, laukkaa!” kun vaikka joku vaihto menee pieleen. Toki negatiivinenkin palaute on hyödyllistä, kunhan sen antaa rakentavasti eikä niin että ”soititpa muuten huonosti tänään”.

[muokattu 19.7.2004 17:10]

--

Byproduct (live)

PuuhaOsku

#67 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

mayah:
---
toni:
Saaks Divesin dissaamisesta skenepisteitä?

---

Ei, mut kannattaa hengata JustinSanen seurassa, koska:

---
JustinSane:
Turpa kii kakarat, mä oon kaikista skenein ikinä ja te kaikki muut ootte vaan wannabe-turhimuksia. Oon nii vitun skene et kukaan ei ees tiiä kui vitu skene mä oon *kiitoskiitos*

---

Jee! Silloin minä oon kans SKENE, koska olen kerran jutellu sen kanssa BILEIS!

Aivan MAHTAVA TYYPPI!
Gnizhak

#68 • • Gnizhak iku
mä oon niin skene, ettei kukaan ei ees tiedä kuka mä oon...

--
Don't Just Stand There

Howdy

#69 • • Howdy Oldie
Hei dude's eix ton ikuisen kinaamisen vois jättää väliin? *sivullisen huomio*

--
Käpy vailla vertaa

Pätkis

#70 • • Pätkis Pikkis

Dives:
mutta kuinkas monta kertaa joku teistä on mennyt sanomaan jollekkin deejiille että, ei kyllä tosiaankaan ollut mitään hyvää settiä, luulis onnistuvan parempaakin ynms..

Eipä ole yleisesti tapana käydä suoraan haukkumassa ketään pystyyn ”luulis onnistuvan parempaakin” vaikka tekis työnsä kuinka huonosti tahansa. Rakentava laadunvalvontakeskustelu varmaan luonnistuu the diitseiltä ihan keskenäänkin...

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

#71 • • polve Guest

Dives:

En näe yksinkertaiseksi tarpeelliseksi mennä antamaan huonoa
palautetta tiskijukalle illan päätteeksi, koska kyseessä mitä
suuremmalla todennäköisyydellä mielipideseikka.
Ja en kostu siitä mitään koska ko. DJ voi olla samaa
mieltä kuin sinä itse antamastamme palautteesta:

Dives:
sanonpas nyt sitten tälleen.. tunkekaa toi päteminen hanuriinne..

Juhgu

#72 • • Juhgu Virnistelijä

Gnizhak:

Hei sä oot ihan wannabe, muut on sanonu ton jo.

--

Byproduct (live)

Dives

#73 • • Dives I see the light

oNki:
---
Dives:

---

En näe yksinkertaiseksi tarpeelliseksi mennä antamaan huonoa
palautetta tiskijukalle illan päätteeksi, koska kyseessä mitä
suuremmalla todennäköisyydellä mielipideseikka.
Ja en kostu siitä mitään koska ko. DJ voi olla samaa
mieltä kuin sinä itse antamastamme palautteesta:

---
Dives:
sanonpas nyt sitten tälleen.. tunkekaa toi päteminen hanuriinne..
---

no eiks se %(?!#”!#¤?(!”(# hyvä palaute ole sitten mielipide seikka? millä perusteella sä sitä meet vaivaamaan sun hyvällä palautteella HÄ????

hyvä selitys taas.
#74 • • polve Guest

Dives:
no eiks se %(?!#”!#¤?(!”(# hyvä palaute ole sitten mielipide seikka? millä perusteella sä sitä meet vaivaamaan sun hyvällä palautteella HÄ????

hyvä selitys taas.

No tottakai se on.
Yhtälailla DJ voi vähät välittää
antamastani positiivisestakin palautteesta.

Kuten täällä on todettu todennäköisesti alansa
ammattilainen tietää tekemänsä virheet, itse
tiedostan tämän seikan varsin hyvin ja näen
epätarpeelliseksi mennä antamaan negatiivista
palautetta vain tukeakseen hänen omaa mielipidettään.

[muokattu 19.7.2004 17:23]
Dives

#75 • • Dives I see the light

oNki:
---
Dives:

hyvä selitys taas.

---

No tottakai se on.
Yhtälailla DJ voi vähät välittää
antamastani positiivisestakin palautteesta.

Kuten täällä on todettu todennäköisesti alansa
ammattilainen tietää tekemänsä virheet, itse
tiedostan tämän seikan varsin hyvin ja näen
epätarpeelliseksi mennä antamaan negatiivista
palautetta vain tukeakseen hänen omaa mielipidettään.

[muokattu 19.7.2004 17:23]

ahaa eli siis alansa ammattilainen ei tiedosta että hänellä on ollut hyvä setti vaan näet tarpeelliseksi mennä antamaan positiivista palautetta tukeakseen hänen mielipidettään että hänellä on ollut hyvä setti....

miksi et tekisi sitä molemmissa tapauksissa tai jätä tekemättä ollenkaan kerta se on mielipidekysymys vain ja dj osaa itsekkin?

mä en nyt oikein ymmärtänyt?

ymmärrätkö itsekkään vai yritätkös nyt sitten vain selitellä sitä että sä et vain uskalla mennä sanomaan huonoa kenellekkään?

Pelkäätkö että sut syödään?

porukat halus multa suoraa sanaa.. no siinä on mun mielipide...
Vivo

#76 • • Vivo

Dives:

miksi et tekisi sitä molemmissa tapauksissa tai jätä tekemättä ollenkaan kerta se on mielipidekysymys vain ja dj osaa itsekkin?

Kullttuurissamme on tapana onnitella esim. hyvin onnistuneen suorituksen jälkeen. Oli se sitten hyvin mennyt urheilukilpailu, menestys koulussa tai muu vastaava tapahtuma. Harvemmin pidetään kovinkaan mielekkäänä mennä muistuttamaan ikävistä asioista kuten huonosta tuurista, epäonnistumisesta ja oman tason alittamisesta.

--
one foot in the rave

Karski

#77 • • Karski Pomon kätyri

Gnizhak:

Nyt sulla on menny UG ja skene
sekasin *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dives

#78 • • Dives I see the light

Vivo:
---
Dives:

---

Kullttuurissamme on tapana onnitella esim. hyvin onnistuneen suorituksen jälkeen. Oli se sitten hyvin mennyt urheilukilpailu, menestys koulussa tai muu vastaava tapahtuma. Harvemmin pidetään kovinkaan mielekkäänä mennä muistuttamaan ikävistä asioista kuten huonosta tuurista, epäonnistumisesta ja oman tason alittamisesta.

onko mahdollisesti käynyt mielessä että jos ihminen saa vain positiivista palautetta niin elää siinä harhakuvitelmassa että soittaa hyvää musaa ja lopettaa kehittymisen?

otan tässä esimerkkinä erään NS. tiskijukan joka on melkeinpä unohtunut meidän mielistämme.. se varmaan on saanut niin paljon nuoleskelijoita ympärilleen että se oikeasti luulee että osaa soittaa.. en sano nimeä suoraan mutta tuuppaa soittaa premissä T*****D.
#79 • • polve Guest

Dives:
ahaa eli siis alansa ammattilainen ei tiedosta että hänellä on ollut hyvä setti vaan näet tarpeelliseksi mennä antamaan positiivista palautetta tukeakseen hänen mielipidettään että hänellä on ollut hyvä setti....

Ei DJ tiedä sitä, että pidin hänen
kappalevalinnoistaan. Tekniikka on asia
erikseen, johon minulla ei ole tietoa edes
puuttua.

Tässä tapauksessa käyn antamassa
vain yhden bilettäjän mielipiteen.
lostgone

#80 • • lostgone
Miksi kaikki mielenkiintonen väittely käydään silloin q mä oon töissä*hmph*

Dives:

sanonpas nyt sitten tälleen.. tunkekaa toi päteminen hanuriinne.. jokainen näkee tekstissä vain sitä mitä haluaa itse nähdä.. voi olla että se on myöskin minun kirjoittajan taidoissani..

Mä en ny taas lähtis tolle linjalle q ei taaskaan vastassasi tunnu olevan kuin koko maailman miinus muutama mystinen skenekuningas joita sinä olet ilmoittanut arvostavasi.*ding*

Tuota mä tarkoitan.. ei sitä että positiivisen palutteen antaminen ois huonoa, vaan se että uskaltaa/osaa antaa sitä negatiivistakin palautetta.. esim jos orkidea soittais jotain tosi surkeaa settiä niin ei kukaan teistä uskaltais mennä sanomaan että olipas hanurista, tosin se nyt soittaa yleensä ainakin tyydyttävää mun makuun.. välillä soittaa tosi *sydän* musaa..

Aika pitkälti makuasioita, voihan soittaja olla todella ylpeä kaikesta teknisestä osaamisesta mitä setin aikana on esittänyt, mutta sit mä tuun ja pilaan illan kertomalla että se soitti paskan setin ja sekin perustuu siihen etten kuullut prodigyn Girlsiä setissä.*hmph*
Eli jos haluaa antaa palautetta niin perusteltu ja rakentava palaute varmasti toimii soittajallekin paremmin q jatkuvat selkään taputtelut tai heitetyt tuopit kesken setin. *joo*

Ps. Ja koska tässä kuulemma saa skenepisteitä mielistelyllä skenessä ni mayahin mielipiteet tässä ja jo lukemattoman monissa aikasemmissa vastaavissa topicceissa tästä erään yksilön topicci-tulituksesta vastaa aika kovasti mun mielipiteitä perusteluineen*slurps*oikeesti*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.