Tässä teille mietittävää ja oikein pohjustettuna, se joka sanoo että tämä on turha topikki niin ei tiedä mistä puhuu.
Minä sanon että skene on ihan turha sana kuvaamaan konemusiikin maailmaa suomessa, kaikki jaksaa jostain syystä aina puhua siitä kuinka skene joku on, kuinka joku pousailee skenepisteiden toivossa, kuka tekee mitäkin että saa skenepisteitä ja kenestä saa eniten skenepisteitä.
Jossain vaiheessa ne ihmiset jotka tajuavat jotain asioiden päälle ymmärtävät sen että skene on vain se mitä siitä itse teet.. se ei ole sitä kenen kanssa hengaat, kenet tunnet ja ketä nuoleskelet.
Tällä koko aiheella ja pohjustuksella ajan sitä takaa että jotkut tekevät tuottajista ja tiskijukista jumalia vaikka kukaan ei ole tavallista ihmistä ihmeellisempi.
Se että joku soittaa todella hyvää musiikki ei tarkoita että henkilö on puolijumala joka ansaitsee palvontaa, se ihminen joka pitää lähikauppasi todella hyvässä kunnossa on ihan yhtä erikoinen, mutta sinä et vain sitä osaa arvostaa.
Moni teistä varmastikin ihmettelevät koko topikin tarkoitusta, tämän avautumisen tarkoitusta ja kaikkea siltä väliltä sekä ulkopuolelta.
Topikin tarkoitus on että, siinä mun mielipide asiaan, olen tehnyt monta topikkia jotka ovat aiheuttaneet hälinää suuntaan ja toiseen, yleensä päättyen minun fleimaamiseen, se on hyvä että ihmiset jaksavat vaivautua.
Sanokaapas sitten tähän jotain järkevää.