http://www.theorator.com/bills108/hr2962.html
TeMpPu
5 posts, 1 page, 1,573 views
Lähinnä sitä, että käsitääkseni tuon lain henkeen kuuluu se, ettei järjestäjän tarvitse olla tietoinen kestään tietyistä diilereistä tms, vaan perusteeksi riittää jo että bileissä joku käyttää huumeita, eikä järjestäjä ole tätä estänyt. Ja kuten kaikki tiedämme, se on täysin mahdoton tehtävä järjestäjän kannalta. Jostain muistan lukeneeni, että jopa esim glowstickien kantaminen lasketaan merkiksi siitä, että bileissä käytetään myös huumeita. Lähdettä minulla ei valitettavasti ole tallessa.greenie:
Mitäs hölmöä tuossa on?
Jos bileissä rikotaan paikallista huumausainelakia kauppaamalla huumausaineita järjestäjän ollessa siitä tietoinen, järjestäjän kuuluisikin saada siitä rangaistus.
pHaze:
Lähinnä sitä, että käsitääkseni tuon lain henkeen kuuluu se, ettei järjestäjän tarvitse olla tietoinen kestään tietyistä diilereistä tms, vaan perusteeksi riittää jo että bileissä joku käyttää huumeita, eikä järjestäjä ole tätä estänyt. Ja kuten kaikki tiedämme, se on täysin mahdoton tehtävä järjestäjän kannalta.
Jostain muistan lukeneeni, että jopa esim glowstickien kantaminen lasketaan merkiksi siitä, että bileissä käytetään myös huumeita. Lähdettä minulla ei valitettavasti ole tallessa.
pHaze:
---
greenie:
Mitäs hölmöä tuossa on?
Jos bileissä rikotaan paikallista huumausainelakia kauppaamalla huumausaineita järjestäjän ollessa siitä tietoinen, järjestäjän kuuluisikin saada siitä rangaistus.
---
Lähinnä sitä, että käsitääkseni tuon lain henkeen kuuluu se, ettei järjestäjän tarvitse olla tietoinen kestään tietyistä diilereistä tms, vaan perusteeksi riittää jo että bileissä joku käyttää huumeita, eikä järjestäjä ole tätä estänyt. Ja kuten kaikki tiedämme, se on täysin mahdoton tehtävä järjestäjän kannalta. Jostain muistan lukeneeni, että jopa esim glowstickien kantaminen lasketaan merkiksi siitä, että bileissä käytetään myös huumeita. Lähdettä minulla ei valitettavasti ole tallessa.