43 posts, 3 pages, 9,856 views
Jone:
Samoilla linjoilla Maijan kanssa. 265 postauksen mieheksi oot suht kova perustelemaan melkoisen lyhytikäisiä topicceja Klubituksen täytteeksi. Jos about joka viides postauksesi on uuden threadin aloitus (...ja alustukset puuttuu lähes säännönmukaisesti), niin voisit ehkä kelata onko meininki kohdallaan.
Dives:
No mayah tossa sanoikin asian ihan oikein.. mä vaan haluan mielipiteitä enkä halua itse olla vaikuttamassa niihin heti alkuun vaan kerron omani jälkeenpäin.
Itse katon eniten kokonaisuutta ja arvioin bileitä kaikilta kannoilta.. lisäänpäs tohon vielä kokonaisuutena vaihtoehdon.
Dives:
jone: jeps toinen bilemainostukseen liittyvä topikki, ekassa kysytään välittääks siitä yhtään, tässä kysytään että mihin kiinnittää huomiota.. elikkä eri tarkoitukset, ne voi liittää saman topikin alle mutta siitä vaan tulee mielestäni liian sotkuista.
Jone:
---
Dives:
jone: jeps toinen bilemainostukseen liittyvä topikki, ekassa kysytään välittääks siitä yhtään, tässä kysytään että mihin kiinnittää huomiota.. elikkä eri tarkoitukset, ne voi liittää saman topikin alle mutta siitä vaan tulee mielestäni liian sotkuista.
---
Kuinka kapea-alaiseksi keskustelu pitää sun mielestäsi pilkkoa ennenkuin se on jokaiselle tarpeeksi helppoa sulattaa? Jos keskustellaan hyvin pienen alan käsittävästä aiheesta, niin keskustelua jää mitä todennäköisimmin hyvin lyhyeksi.
Toisaalta - Sähän et yleensä juuri edes keskustele näissä topiceissasi, vaan ainoastaan heittelet väliin onelinereita ja parin virkkeen diibadaabaa.
Tres:
Montaks bilemainosta televisiossa
on muuten ollu? Voiks sellaseen
kiinnittää huomioo mitä ei oo?
mayah:
---
Dives:
Ei minulla ole tarkoituksen aiheuttaa mitään maata mullistavaa keskustelua tai olla luomassa jotain ihmeellistä.. jos minua kiinnostaa jokin tai haluan keskustella jostain niin jos sellaista ei ole luon sellaisen..
---
Ei kukaan vaadi keskustelun aloittajaa pelastamaan maailmaa! Ei aiheen ole pakko olla poliittinen tai filosofinen tai edes bileisiin liittyvä, niillekin löytyy omat topikkinsa, eikä kaikkien tarvitse tykätä keskustella kaikesta! Mut jos sä selaat sun viimiset sata forum-viestiäs läpi, ni ymmärrätkö sä mun pointin noista edellisistä viesteistä?
---
Dives:
tässä minua kiinnosti mihin ihmiset kiinnittää huomiota bilemainoksissa joten tein siitä gallupin.. onko kaikella pakko olla syvempi tarkoitus?
---
Kuten todettu, ei tarvitse. Siitä kertoo erinomaisesti miten päin seisot suihkussa -topik.
---
Dives:
ja siitä älykkyyden kritisoimisesta niin sitä saa tehdä ihan vapaasti, kritiikki on yksi juttu mitä arvosta todella paljon, olettaen että se ei ole pelkällä vittuilumielellä tehtyä kritiikkiä, tosin se on viihdyttävää.. koska silloin pääsen vittuilemaan takaisin :D
---
Kiva että kestät kritiikkiä, se on hyvä piirre ihmisessä. Tohon vittuiluun mä en jaksais lähtee näin aikasin aamulla.
Tres:
Occu:
---
Tres:
---
Eikös Nousussa (MoonTv) jokin vuosi sitten ollut joitain mainoksia?
En tosin ole mitenkään varma että olisi ollut mutta sellainen mielikuva on vain jäännyt...
Tosin ei tänä päivänä enään teeveessä mainosteta bileitä...
Ainakaan en ole nähnyt...