Mihin bilemainoksiin kiinnität eniten huomiota?

43 posts, 3 pages, 9,492 views

Dives

Posts: 536

#1 • • Dives I see the light
Miettikääs tota.
Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Samoilla linjoilla Maijan kanssa. 265 postauksen mieheksi oot suht kova perustelemaan melkoisen lyhytikäisiä topicceja Klubituksen täytteeksi. Jos about joka viides postauksesi on uuden threadin aloitus (...ja alustukset puuttuu lähes säännönmukaisesti), niin voisit ehkä kelata onko meininki kohdallaan.
Dives

Posts: 536

#3 • • Dives I see the light

Jone:
Samoilla linjoilla Maijan kanssa. 265 postauksen mieheksi oot suht kova perustelemaan melkoisen lyhytikäisiä topicceja Klubituksen täytteeksi. Jos about joka viides postauksesi on uuden threadin aloitus (...ja alustukset puuttuu lähes säännönmukaisesti), niin voisit ehkä kelata onko meininki kohdallaan.



No mayah tossa sanoikin asian ihan oikein.. mä vaan haluan mielipiteitä enkä halua itse olla vaikuttamassa niihin heti alkuun vaan kerron omani jälkeenpäin.

Itse katon eniten kokonaisuutta ja arvioin bileitä kaikilta kannoilta..

tosin radio/telkkari tulee harvoin enkä niitä paljoa käytä.

[muokattu 14.7.2004 11:11]
Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock

Dives:
No mayah tossa sanoikin asian ihan oikein.. mä vaan haluan mielipiteitä enkä halua itse olla vaikuttamassa niihin heti alkuun vaan kerron omani jälkeenpäin.

Itse katon eniten kokonaisuutta ja arvioin bileitä kaikilta kannoilta.. lisäänpäs tohon vielä kokonaisuutena vaihtoehdon.



Kyllä topiciin voi kirjoittaa ties kuinka helvetin pitkän täysin neutraalin, mutta ajatuksia ihmisissä herättävän pohjustuksen. Se on myöskin todella toivottavaa, koska pohjustamatta jääneet topicit muuttuvat yleensä hyvin lyhyellä aikavälilä joko häröpallokentiksi tai jäävät täysin unholaan.

Lisäksi mainittakoon, että täähän on tosiaan sun toinen bilemainontaan liittyvä topicisi parin päivän sisällä mikäli oikein muistan. *ding*

IMO vähän kyseenalaista on myöskin se, että edes sulla itselläsi ei juuri ole kiinnostusta ottaa osaa keskusteluun sen aloituksen jälkeenkään näissä omissa topiceissasi.

[muokattu 14.7.2004 11:16]
Dives

Posts: 536

#5 • • Dives I see the light
jone: jeps toinen bilemainostukseen liittyvä topikki, ekassa kysytään välittääks siitä yhtään, tässä kysytään että mihin kiinnittää huomiota.. elikkä eri tarkoitukset, ne voi liittää saman topikin alle mutta siitä vaan tulee mielestäni liian sotkuista.

mayah: no voin yrittää heittää lisää BS alkuun jotta porukat ois iloisempia lukiessaan minun aloittamia topikkeja.
Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock

Dives:
jone: jeps toinen bilemainostukseen liittyvä topikki, ekassa kysytään välittääks siitä yhtään, tässä kysytään että mihin kiinnittää huomiota.. elikkä eri tarkoitukset, ne voi liittää saman topikin alle mutta siitä vaan tulee mielestäni liian sotkuista.



Kuinka kapea-alaiseksi keskustelu pitää sun mielestäsi pilkkoa ennenkuin se on jokaiselle tarpeeksi helppoa sulattaa? Jos keskustellaan hyvin pienen alan käsittävästä aiheesta, niin keskustelua jää mitä todennäköisimmin hyvin lyhyeksi.

Toisaalta - Sähän et yleensä juuri edes keskustele näissä topiceissasi, vaan ainoastaan heittelet väliin onelinereita ja parin virkkeen diibadaabaa.
Dives

Posts: 536

#7 • • Dives I see the light

Jone:
---
Dives:
jone: jeps toinen bilemainostukseen liittyvä topikki, ekassa kysytään välittääks siitä yhtään, tässä kysytään että mihin kiinnittää huomiota.. elikkä eri tarkoitukset, ne voi liittää saman topikin alle mutta siitä vaan tulee mielestäni liian sotkuista.

---


Kuinka kapea-alaiseksi keskustelu pitää sun mielestäsi pilkkoa ennenkuin se on jokaiselle tarpeeksi helppoa sulattaa? Jos keskustellaan hyvin pienen alan käsittävästä aiheesta, niin keskustelua jää mitä todennäköisimmin hyvin lyhyeksi.

Toisaalta - Sähän et yleensä juuri edes keskustele näissä topiceissasi, vaan ainoastaan heittelet väliin onelinereita ja parin virkkeen diibadaabaa.



johtuen siitä että nytkin kirjoittelen tätä töissä kun mulla on ihan pirusti kiirettä.. johtuen siitä että HTV on onnistunut paskoo mu netin nyt jo melkein kuukauden joten kotoota surffaaminen ei paljoa luonnistu tällä hetkellä.. ja muutenkin haluan mielummin muiden keskustelevan.. luen kyllä kaiken.. mulla ei vaan aina välillä ole kovin välkkyä sanottavaa.. shit happens..

muokkaus:

siitä kapea alaisuudesta vielä sen verran että.. eiköhän tämä topikki ole jo tarpeeksi kapea mainostuksesta.. jos tulee jotain mihin tarvitaan mielestäni toinen topic teen sellaisen jos ei niin ei.. time will tell..

[muokattu 14.7.2004 11:26]
Karski

Posts: 6,049

#8 • • Karski Pomon kätyri
Montaks bilemainosta televisiossa
on muuten ollu? *ding* Voiks sellaseen
kiinnittää huomioo mitä ei oo?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

bates

Posts: 707

#9 • • bates Tirehtööri
Itse ainakin koen jo jollain tavalla häiritsevänä sen, että Klubituksessa keskustelu on muuttunut yhä enemmän ”sul oli ihqut byysat viime bileis”, ”terkkui kaikille” ja ”mä oon niin näis bileis” -tyyliseksi läpänheitoksi.
Uusia paskanjauhantatopicceja perustetaan x määrä joka päivä ja itse asia jonka vuoksi ainakin itse lähinnä ko. foorumia käytän (tapahtumainfot ja yleensäkin tapahtumiin liittyvät asiat) tuntuu jäävän melkoisen pahasti nykyään jo muun jalkoihin.

Ja niinkuin tämänkin topicin perustaja tuossa ylempänä mainitsi, niin jos itsellä ei asiasta ole mitään välkkyä sanottavaa niin kannattaisi ehkä miettiä asiaa ennemmin itsekseen omassa päässään kuin avata tänne taas uusi keskustelu.

Ja loppuun tietty pakollinen plurahtelu.
*plur*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Dives

Posts: 536

#10 • • Dives I see the light

Tres:
Montaks bilemainosta televisiossa
on muuten ollu? *ding* Voiks sellaseen
kiinnittää huomioo mitä ei oo?



onhan niitä ollut.. riippuu vaan mitä ajattelee bilemainoksilla.. esim RMJ on mainostettu telkkarissa.. koneistoakin on vissiin joskus.. vaikka en ole itse nähnyt..

mayah: kyllä tästä on mielestäni tulossa ihan kiinnostava keskustelu tosin vähän aiheen vierestä..

Ei minulla ole tarkoituksen aiheuttaa mitään maata mullistavaa keskustelua tai olla luomassa jotain ihmeellistä.. jos minua kiinnostaa jokin tai haluan keskustella jostain niin jos sellaista ei ole luon sellaisen..

tässä minua kiinnosti mihin ihmiset kiinnittää huomiota bilemainoksissa joten tein siitä gallupin.. onko kaikella pakko olla syvempi tarkoitus?

ja siitä älykkyyden kritisoimisesta niin sitä saa tehdä ihan vapaasti, kritiikki on yksi juttu mitä arvosta todella paljon, olettaen että se ei ole pelkällä vittuilumielellä tehtyä kritiikkiä, tosin se on viihdyttävää.. koska silloin pääsen vittuilemaan takaisin :D
Maahinen

Posts: 37

#11 • • Maahinen
Ei saa enää nihkeillä, eiköhän Jonen ja mayahin pointti tullu selväks.

Vois keskittyy pysyy ontopic ja vastailee... *iloinen*

Netti nyt, mut huomen loppuu päivittäinen nettiin pääseminen joten taidan joutuu juoksee hakee flaboja sun muuta puskaradio tietoo bileistä.
Vanhassa vara parempi!
Toi TV vaihtoehto on kyl varsin kyseenalainen. Ehkä kyl Suomen ulkopuolel... *ding*

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

crinus

Posts: 9

#12 • • crinus
Eniten tuntuisi puskaradio vaikuttavan, vanhoja tuttuja jotka
huikkaa ircissä, puhelimitse tai kasvokkain jostain tapahtumasta.
Ei ainoa kanava, nykyään myös klubituksen sivuilta tulee katseltua paljon
tapahtumakalenteria, mikä on aika kivasti toteutettu.
Dives

Posts: 536

#13 • • Dives I see the light

mayah:
---
Dives:
Ei minulla ole tarkoituksen aiheuttaa mitään maata mullistavaa keskustelua tai olla luomassa jotain ihmeellistä.. jos minua kiinnostaa jokin tai haluan keskustella jostain niin jos sellaista ei ole luon sellaisen..

---

Ei kukaan vaadi keskustelun aloittajaa pelastamaan maailmaa! Ei aiheen ole pakko olla poliittinen tai filosofinen tai edes bileisiin liittyvä, niillekin löytyy omat topikkinsa, eikä kaikkien tarvitse tykätä keskustella kaikesta! Mut jos sä selaat sun viimiset sata forum-viestiäs läpi, ni ymmärrätkö sä mun pointin noista edellisistä viesteistä?


---
Dives:
tässä minua kiinnosti mihin ihmiset kiinnittää huomiota bilemainoksissa joten tein siitä gallupin.. onko kaikella pakko olla syvempi tarkoitus?

---

Kuten todettu, ei tarvitse. Siitä kertoo erinomaisesti ”miten päin seisot suihkussa” -topik.


---
Dives:
ja siitä älykkyyden kritisoimisesta niin sitä saa tehdä ihan vapaasti, kritiikki on yksi juttu mitä arvosta todella paljon, olettaen että se ei ole pelkällä vittuilumielellä tehtyä kritiikkiä, tosin se on viihdyttävää.. koska silloin pääsen vittuilemaan takaisin :D

---

Kiva että kestät kritiikkiä, se on hyvä piirre ihmisessä. Tohon vittuiluun mä en jaksais lähtee näin aikasin aamulla.



joudun toteamaan että en ole liiemmin kiinnittänyt huomiota siihen kuinka turhia mun kommentit on olleet.. mä vastailen vain siltä miltä tuntuu.. ehkä mulla on ollut tylsää.. mä vaan nyt on silleen erilainen että mä sanon mitä tulee mieleen.. joidenkin on vähän vaikeaa kestää tuota..

ja noista topikkien luonnista niin jos jatkamme tätä vielä pitkään niin joudun kyllä luomaan topikin sille että keskustellaan mun olemassa olosta :D
nigel

Posts: 792

#14 • • nigel
sori. rupes vaa pännii.Itseäni kiinnostais enempi tämä topic ja siihen liittyvä keskustelu kuin keskustelu siitä kuinka aloitus ei ollut hyvä ja se mihin suuntaan klubbari menee.
Itsellänikään ei ole mitään fiksua sanottavaa asiaan tällä hetkellä mutta kiinnostaa jos muilla olisi.

Ei jaksa plurahdella loppuun.
Dives

Posts: 536

#15 • • Dives I see the light
tossa on galluppi riittää kun käyttää hieman miettimisaikaa ja painaa äänestä.. ei välttämättä tarvitse kommentoida....
Occu

Posts: 2,528

#16 • • Occu

Tres:
Montaks bilemainosta televisiossa
on muuten ollu? *ding* Voiks sellaseen
kiinnittää huomioo mitä ei oo?



Eikös Nousussa (MoonTv) jokin vuosi sitten ollut joitain mainoksia?*ding*
En tosin ole mitenkään varma että olisi ollut mutta sellainen mielikuva on vain jäännyt...
Tosin ei tänä päivänä enään teeveessä mainosteta bileitä...
Ainakaan en ole nähnyt...

--
..::MOI::..

Timce

Posts: 5,381

#17 • • Timce

Occu:
---
Tres:
Montaks bilemainosta televisiossa
on muuten ollu? *ding* Voiks sellaseen
kiinnittää huomioo mitä ei oo?

---


Eikös Nousussa (MoonTv) jokin vuosi sitten ollut joitain mainoksia?*ding*
En tosin ole mitenkään varma että olisi ollut mutta sellainen mielikuva on vain jäännyt...
Tosin ei tänä päivänä enään teeveessä mainosteta bileitä...
Ainakaan en ole nähnyt...



MoonTV:ltä tuli ainakin Nylonin mainoksia ja jos en ihan väärin muista, niin myös Screenin *ding*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Gnizhak

Posts: 701

#18 • • Gnizhak iku
Kyllä tuo nettimainonta varmaan itseeni eniten vaikuttaa, koska näitä boardeja tulee selattua kuitenkin sellaisella frekvenssillä, että ne jotka meinaavat unohtua, muistuu kyllä jotain kalenteria kurkkiessa.

Myös radiossa mainitut tapahtumat pyrin kuuntelemaan aina kun kohdalle osuu: Tässä pääasiassa tarkoitan tiistain tanssi-illan juttuja. Paha puoli tuossa on, että ainakin Kalle Miettinen lukee ne niin hirveällä tahdilla, että monesti jää kuulematta se bileiden nimi, johon artisteja luetellaan. Myös bassoradiossa on muutaman kerran noita bileitä lueteltu, ja se onkin ihan hyvä. Pitäisi sielläkin varmaan olla joku säännöllinen ohjelma (esim. Filtteri), jossa käsiteltäisiin aina päivän tapahtumat ja vaikka maanantaisin koko viikon tulevat eventit. Pitääpä käydä ehdottamassa :>

Siistit flaijerit keräävät myös huomion aika usein, mutta niiden hintaan nähden eivät kyllä lähellekään tarpeeksi.

--
Don't Just Stand There

Individual

Posts: 10,942

#19 • • Individual HYPNO!
Kyllä mullekin etenkin tämä foorumi ja sitten plattari jne...ovat niitä sellaisia tiedonlähteitä,
joita 90 prosenttisesti käytän hankkiessani tietoa mahdollisista uusista bileistä.
( Tietenkin oman paikkakunnan bileistä saa sitten tietoa yleensä kavereilta. )
Ja kun jostain bileestä saa sitten sitä tietoa niin seuraavat seikat vaikuttavat päätökseeni osallistua niihin:
Paikkakunta, Line-up ja tottakai ajankohta. Ja vähän myös tietysti sekin missä puitteissa tapahtuma on tarkoitus läpiviedä. Sillä bileitten hinnalla ei niin hirvittävästi ole väliä koska kovinkaan usein en noissa bileissä hyppää ja silloin kun päättää lähteä ”reivaamaan” niin pyrkii saamaan retkikassan siihen kondikseen ettei tartte joka senttiä laskea. Tyhjätaskuna, että kaikki rahat menee sisäänpääsyyn olis mun mielestä aika nihkeätä bilessä olla. Eli jos ei ole rahaa lähtee jonnekin en sinne sitten lähde. Että tällainen purkaus tällä kertaa ja kiinnostaa varmaan ihan vitusti. *ding* *nauru*

Flaboilla vaikka ovatkin parhaimmillaan todellista taidetta ei ole mulle kovinkaan suurta merkitystä siinä lähteäkö jonnekin bileisiin. Mutta toisaalta joitain kavereita voi yrittää houkutella bileisiin huippuhienolla flaballa, etenkin kun eivät täällä juurikaan pyöri.
Tai korjataan että ennen oli kun en tiennyt niin plattarin kuin klubituksenkaan olemassaolosta, niin niistähän niitä tulevia bileitä katseltiin.

Edit: Mutta kaikkien eniten mä olen ihmetellyt sitä tapaa, että monta kuukautta ennen varsinaista tapahtumaa aletaan postittamaan eri foorumeille ja jakamaan flaboja joissa ei
käytännössä kerrota itse tapahtumasta paskaakaan , esim. kärjistäen tyyliin: ” Kohta tapahtuu jotain suurta, Suurin klubitapahtuma Suomessa koskaan” ja sitten vielä ehkä hätäseen päivämäärä ja jotain mikä saattais viitata hämärästi järjestävään tahoon.
Ja sillä sekunnilla siihen asti kunnnes ensimmäiset viralliset tiedot tippuvat, täyttyvät eri nettifoorumit spekuloinneilla bileistä. Yhdellä sun toisella tuntuu olevan tietoa kuka tule soittaamaan ja missä bileet on ja kuinka isot jne... mutta en voi kertoa olenhan skene. Ja sitten ihme juoruja alkaa vellomaan ennenkuin järjestäjät ne korjaavat.
Niin oisin kysellyt asiantuntijoilta, että onkohan tällaisesta ennakkomainonnasta enemmän haittaa kuin hyötyä.
Voin toki olla väärässäkin, mutta tällainen mielikuva mulla jostain tapahtumista on.

Luulisi että ihmiset suurimmilta osin tekevät päätöksensä osallistua bileisiin vasta siloin kun raaka fakta on nähtävissä. Vai onks se niin että tällä tavalla kasvatetaan sitä mielenkiintoa ja kuhinaa juuri tätä omaa tapahtumaa kohtaan.

Edit 2: Niin...mä puhuin tässä siis ns. ”kaupallisista bileistä”. Mitä jonkun ug / mehtäbile jne... tiedottamiseen tulee, niin siitä mulla ei oo kyl harmainta aavistustakaan. Jos kotimaisemissa tällaista olis tulossa, niin siitä varmaan kuulis kyllä joltain ehkä , mutta muuten koko se kulttuuri on mulle suuri tuntematon, mutta mähän oonkin sceneless... *nauru*

[muokattu 14.7.2004 18:53]
DiamonDie

Posts: 676

#20 • • DiamonDie mediahippi
Metsäbileiden mainoksiin MTV3:n primetimessä. Varmaan kiinnittäisi huomion aika hyvin.