Individual:
---
Tres:
---
Individual:
---
Julistekampanjan?
Ja onko sitä tutkittu kuinka tehokasta se on?
Kaupallisissa radioissa mainonnan tulokset ovat kuitenkin raakana datana
saatavilla.
Tutkikaa kuinka tehokasta se julistekampanja on oikeasti ja vertailkaa sitten.
Ihan vain vihjeenä, että kyllä sitä radiota kannattaa kokeilla.
Mutta tottakai suurempi pulma kuin tavisten saaminen bileisiin on varmaankin saada jo se olemassaoleva klubijengi innostumaan bileistä. Siis tällä tarkoitan esim. Kaapelin Trinityn yleisökatoa etc, vaikka Unityt myyvätkin loppuun. ( Huono vertaus tiedän...) Sen myönnän, että klubikansan houkuttelemiseksi tapahtumiin ei radiosta ole mitään hyötyä.
[muokattu 13.7.2004 13:21]
Julistemainonta on suht edullista, mut ehdoton ongelma on että sen vaikutusalue ja tavoittamat kontaktit ovat hyvin paikallisia, ja isommat bileet varmasti ottaisivat kävijöitä muualtakin.Julisteiden jakelunkin luulisi takkuavan ilman riittävää osaamista jokaisen kohdealueen vaikutussäteestä. Eli voihan julisteita viedä toiseen kaupunkiin mutta tiedetäänkö siellä itse ne oikeat paikat.
Julisteissa voisi olla hyvä veto organisaatioiden välillä hoitaa julisteiden jako toisten vaikutusalueella.
Radio..Hmm.. Voisiko joku nimetä sen radiokanavan jolla ehdoton kohdeyleisö on varmasti? Tietenkin Nrj olisi varmin veto, mutta valtakunnallisesti se tulee kalliiksi koska kampanjalla pitäísi ollaa pituutta vähintään 20 kontaktia. Itse suosisin YleX:ää, mut siinä q o se yksi pieni ongelma..
Tavikset.. Voisiko lähestymistapaa muuttaa*joo* Eivät he välttämättä tunnista yhtäkään dj:tä siitä listasta mikä ensimmäiseksi itselle bilemainoksista tulee mieleen? Eli enemmän mielikuvaa jostakin uudesta kokemuksesta.