anri:
Miten se käytös tohon asiaan liittyy. Ikäraja jos määrätään, niin olis ihan kiva jos se pitäisi. Etenkin ku noi on niin haluttuja lippuja.
Kyllä mua ainaki ottaa päähän ja kovaa, jos tässä tapahtumassa ikärajat ei pidä.
Ikärajoilla on yleensä jokin tarkoitus. Yli 18 vuoden ikärajoilla tarkoitus useimmiten on karsia nuorempien keskuudessa usein enemmän esiintyvää huonoa käytöstä tai pyrkiä tarjoamaan asiakaskunnalle kypsempää seuraa.
Tarkoitus on lopulta siis lähes täysin nimenomaan käytökseen sidonnainen ja täten on jokseenkin epäoikeudenmukaista evätä ikärajan perusteella pääsy henkilöitä, jotka käytöksensä ansiosta täyttäisivät järjestävän tavoitteleman asiakaskunnan piirteet.
Minulle on siis ainakin yksi ja sama vaikka saari olisi täynnä 17-vuotiaita pinkeiitä tepejä kunhan käyttäytyvät kuten 22+ ikäiselle on soveliasta - eivätkä järjestljätkään varmasti ikärajaa ole määränneet vain vittuillakseen junioreille.
But this is just my 5 cents.. Tietysti saat minun puolestani kärvistellä, stressata ja menettää yöunesi unityn ikärajapolitiikan pitävyyden takia vaikka koko vuoden. Onnea loistavan elämänasenteen valinnan johdosta!