145 posts, 8 pages, 26,214 views
Jone:
---
zara:
ööh...heh, joku taitaa olla vähän pahalla päällä ;)
---
Mä oon parhaalla päällä hetkeen?
---
zara:
Mun mielestä on ihan sama onks tuolla 22v ja jos joku hyvin käyttäytyvä alle 22v sinne pääsee niin se on musta ihan ok. Täs on vaa jengil tunteet kuumana kun ei saada lippuja yksiin bileisiin..huh..
---
Sun mielestä se voi olla ihan sama, mutta sen paremmin sinä kuin minäkään ei olla Unity Org. Siksi meidän mielipiteillä asiasta ei oikeastaan ole hevon hännän merkitystä, mutta IMO yleisön tulisi kunnioittaa järjestäjän näkemystä asiasta, joka tässä tapauksessa on se, että bileisiin tulisi yleisöllä pääsääntöisesti olla ikää se 22. Vähän vastaavasti vanhusten on turha itkeä K16-bileiden topicissa siitä, kuinka bileet on limudiskoikäisiä täynnä.
---
zara:
mut tosiaan, mä en alkanu sentään laukoo mitään vittuiluu sulle. enkä aio jatkossakaan..mutta jatka vaan omalla asenteellasi :peukku:
---
Kuka tässä nyt on vittuilua laukonut? Onko neidillä yliherkkä hipiä vai WTF?
siveys:
---
anri:
Miten se käytös tohon asiaan liittyy. Ikäraja jos määrätään, niin olis ihan kiva jos se pitäisi. Etenkin ku noi on niin haluttuja lippuja.
Kyllä mua ainaki ottaa päähän ja kovaa, jos tässä tapahtumassa ikärajat ei pidä.
---
Ikärajoilla on yleensä jokin tarkoitus. Yli 18 vuoden ikärajoilla tarkoitus useimmiten on karsia nuorempien keskuudessa usein enemmän esiintyvää huonoa käytöstä tai pyrkiä tarjoamaan asiakaskunnalle kypsempää seuraa.
Tarkoitus on lopulta siis lähes täysin nimenomaan käytökseen sidonnainen ja täten on jokseenkin epäoikeudenmukaista evätä ikärajan perusteella pääsy henkilöitä, jotka käytöksensä ansiosta täyttäisivät järjestävän tavoitteleman asiakaskunnan piirteet.
Minulle on siis ainakin yksi ja sama vaikka saari olisi täynnä 17-vuotiaita pinkeiitä tepejä kunhan käyttäytyvät kuten 22+ ikäiselle on soveliasta - eivätkä järjestljätkään varmasti ikärajaa ole määränneet vain vittuillakseen junioreille.
But this is just my 5 cents.. Tietysti saat minun puolestani kärvistellä, stressata ja menettää yöunesi unityn ikärajapolitiikan pitävyyden takia vaikka koko vuoden. Onnea loistavan elämänasenteen valinnan johdosta!
Viime lauantaina oli käännytetty lautalta liian nuoria lipullisia, poke oli todennut että mee myymään lippus.Individual:
Vittumaisempaa on varmaan fiilistellä ja valmistautua koko päivä bileisiin vakaana aikomuksena kiva ilta Unityssa ja kuulla sitten kalkkiviivoilla taikasana: Paperit!?
Nimim. Kokemusta on aka. 17 vuotiaana passitettu kotiin Tavastian ovelta ennen Kreatorin keikkaa.
Silloin sain onneksi lipun lunastettua paikan päällä rahaksi, mutta mikähän on käytäntö
Unityssa.
keisha:
Puoltoista tuntia jonossa meni yllättävän leppoisasti, aamukahvin, patongin ja mansikoiden seurassa :)
anri:
En nyt ihan noin sitä tarkoittanut.. Lueppas uudestaan. Pointtini oli lähinnä se, että jos 22+ hlö ei saa jonottamallakaan lippua siksi, että edessä 20v. hlö ostaa porukalleen vihon viimeiset liput. Se potuttaa. (En siis itse edes ollut jonossa, kunhan postasin mielipiteeni.)
Ja on hienoa ku sulla on noin erikoinen taito määritellä ihmisen elämänasenne noin pitkän postauksen perusteella.
Howdy:
Kaikki vaan valittaa nykyään täälä jostain ..
siveys:
---
anri:
Puoltoista tuntia jonossa meni yllättävän leppoisasti, aamukahvin, patongin ja mansikoiden seurassa :)
---
anri:
Ku quotaat jonkun tekstii niin katto nyt vähä tarkemmin.
Toi ylempi postaus siis ei missään nimessä ole mun kirjoittama vaikka merkit siihen viittaa.
siveys:
---
anri:
Ku quotaat jonkun tekstii niin katto nyt vähä tarkemmin.
Toi ylempi postaus siis ei missään nimessä ole mun kirjoittama vaikka merkit siihen viittaa.
---
Olen pahoillani asiasta - kopioin quote tagit sinun viestisi quotesta ja unohdin vaihtaa keishan nimen sinne väliin - asia on nyt korjattu eikä kenenkään enää tarvitse pelätä, että olisit sanonut välillä jotain älykästäkin
Kymmeneltähän se aukesikin, vaikka kesäaikataulun mukaan normaalisti aukeaisi klo 11.greenie:
Luin täältä tai plattarista, että Street Beat olisi aukeamassa vasta kello 10 kesäaikataulut mukaisesti, jonka seurauksena me sovittiin alustavasti kaverin kanssa, että oltaisiin nähty 9:45, jolloin liput olisi jo myyty :)
keisha:
Kymmeneltähän se aukesikin, vaikka kesäaikataulun mukaan normaalisti aukeaisi klo 11.
Angelus:
Mitäs se possu avautuu. Viime Unityissa ei kyl satannut kuin vaan 30min tai vähemmän verran ja pois lähtiessäkin oli ihanan lämmin <3
Hih, jonon ensimmäinen oli tullut jo 7.30 paikallegreenie:
Porukat on ilmeisesti sitten todella halunneet noita lippuja, kun ovat seisoneet siellä aamusta parhaimmillaan puoltatoista tuntia ennen kuin lafka edes aukeaa.
Noh, mut toivottavasti kaikilla tulee olee niin hauskaa, että maanantaiaamu Ateneuminkujalla jää unholaan :)