Mihin nimeen luotat eniten, siten että menisit tapahtumaan ilman mitään ennakkotietoa.

303 posts, 16 pages, 123,333 views

Occu

Posts: 2,528

#81 • • Occu

climate
*täh* Olen kyllä ihan samaa mieltä Divesin kanssa, että eipä taida ”suurta yleisöä” kauheesti kiinnostaa aamubileet. Suurta yleisöä kiinnostaa lähinnä se että saa kaljaa ja siideriä?

edit: Tosin klubitus-porukka ei liene sitä ”suurta yleisöä” kuitenkaan... On sitä ”pelkkiin” aamubileisiinkin tullut mentyä, tosin ei ehkä niin aktiivisesti kuin jotkut *hih*

[muokattu 8.7.2004 20:53]



Niin noh, kyllä minä ainakin henk. koht. meen bileisiin tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia enkä juomaan vaikka toisinaan sitäkin tulee tehtyä mutta silloin bileet ovat ihan jotkut muut...

Eikä aamubileet eroa mitenkään iltabileistä koska moni kaveri tekee niin että jos illalla ei ole mitn mielenkiintoista niin nukkuvat aamu 04 ja tulevat illuihin taikka joihinkin muihin aamuhin...

Mitä täh häh, klubitus porukka ei ole ”suurta yleisöä”*ding*
Keitä ne sitten ovat? ne ketkä käyvät Ale-pubissako?

--
..::MOI::..

Dives

Posts: 536

#82 • • Dives I see the light
OCCU

Niin noh, kyllä minä ainakin henk. koht. meen bileisiin tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia enkä juomaan vaikka toisinaan sitäkin tulee tehtyä mutta silloin bileet ovat ihan jotkut muut...

Eikä aamubileet eroa mitenkään iltabileistä koska moni kaveri tekee niin että jos illalla ei ole mitn mielenkiintoista niin nukkuvat aamu 04 ja tulevat illuihin taikka joihinkin muihin aamuhin...

Mitä täh häh, klubitus porukka ei ole ”suurta yleisöä”
Keitä ne sitten ovat? ne ketkä käyvät Ale-pubissako?



jeps.. klubitus porukka ei ole suurta yleisöä.. idea on kuitenkin se että aika harvat kuitenkin menevät vain aamubileisiin... illut on ihan oma asiansa... kuitenkin voin vaihtaa topiikiksi niille jotka haluavat ruveta väittelemään asiasta.
Dives

Posts: 536

#83 • • Dives I see the light

Jone:
---
Dives:
aamulla alkavat bileet on kuitenkin vähän eri kuin illalla alkavat.. katsoen suurta massaa...

---


Kuin ni? Perustele, kiinnostaa.



ja tähän sitten pitkä ja syvällinen perustelu.

Lukuunottamatta satunnaisia jonkun suuremman väke vetävän tapahtuman jälkeen järjestettäviä aamubileitä niin aamubileissä ei ole hirveästi ihmisiä, tästä erittäin hyvänä esimerkkinä voidaan pitää ultimatea.. tosin se varmaan johtuu pitkälti siitä että paikka ei ole sopiva ja siinä oli vakkarin eräs tietty henkilö joka on kyllä ollut vähän aikaa poissa julkisuudesta mikä on vain hyvä juttu imho...

Illut on ihan eri asia, niissä on kuitenkin aina se jotain ja se avautuva katto on jotain mahtavaa pitkän bilettämisen jälkeen. Olen kuitenkin todennut että aika harva kuitenkaan menee vain illuihin vaan porukka raahautuu sinne jatkoilta tai suoraan ilta bileistä ruurimmaksi osaksi..

voi olla että havaintoni ei pidä paikkaansa mutta niin minä sen näen.. illuja lukuunottamatta ei oikein ole muita jotka voisivat kilpailla iltabileiden kanssa.
MaSari

Posts: 1,986

#84 • • MaSari space jammer
1.MILLENNIUM *pihkassa*
2.SÄDE *sydän*
3.ILLUSIONS*sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#85 • • UnityF joo just se
Mä olen ravannu varmaan kaikki illut melkein läpi viime vuonna jäi 2 illut väliin ja tänä vuonna tähän mennessä 2 illut... toissa vuona olin joka ikisissä..

Ja pääsäntöisesti porukka on tullu illuihin kotoota.. monta kertaa sitä ollaan oltu kaverin luona ja nukuttu ja herätty ja lähetty illuihin.. ja niin on tehny moni moni moni mun tuttavakin.. *joo*
Illut en edes koe aamubileinä tai iltabileinä.. ylipäätänsä ne on bileet siinä missä hallut taikka säteet tai mikä muu tahansa.. Ne poikkee ”normi” aamuista esim ultimastesta niin paljon kun olla ja voi. Illuissa line-up ei oo kuin 2 kertaa pettäny sitten vuoden 2001 alun.. joten ne on mun mielestä aika luotettavat bileet ainakin jos tykkää tabista ja semmoisesta hehkutuskiksusta joka saa oman silauksen kun paikkana on nosturi..
Ja sitä kattoakaan ei aina avata.. se on sitä extra harvinaista herkkuu... *kuolaa*

Mä nyt en vai sillee edes ymmärrä miksi pitäis kategoroida.. aamubileet on eri juttu kuin ilta bileet..*dnig*. siis mulle voi selittää nyt tän jutun rautalangasta *joo* koska ainoo ero on että aamuissa viinatarjoilu alkaa vasta 09.... *ding*
Aamuissa tunnelma on kanssa yhtä hyvä (ellei joskus jopa parempi kuin ilta bileissä) ja aamuissa dj:t on kanssa yhtä hyviä..jne jne... joten siis onko se vai toi viina jonka takia pitää laittaa aamubileet eri kategoriaan?
ei uppoo kyl mun päähän..


lisäys. ja se että aamubileissä ei ole ihmisiä sekin riippu mihin aamubileisiin menee... esim wäiski oli aika hiton täynä tässä muutama viikko takaperin... ja en usko että habakaan illuja järkkäis jos siel ei kävisi porukkaa... illuissa on aina ihak ivasti porukkaa.. ja sekä wäiskissä että illuissa porukka tosiaan tanssii ja on messissä *jiihaa*

[muokattu 8.7.2004 22:43]
toma

Posts: 2,009

#86 • • toma Tototoototo
[reiv:]in suhteen olen vähän jäävi, mutta muutenkin sanoisin Unity.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

vike

Posts: 728

#87 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Kyllä Unity vie voiton mun listassa aika helposti *hymy* *sydän*

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Unik

Posts: 4,117

#88 • • Unik
Ultimate:ssa oli viime sunnuntaina pirusti porukkaa. Viiden aikaan oli jono oven takana. Oli vanhempaa ja nuorempaa porukkaa, oli monipuolista musiikkia ja hymyileviä ihmisiä eli bileet.
MADDS

Posts: 294

#89 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
etana, Rush, joojoo Säde kans.....

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Dives

Posts: 536

#90 • • Dives I see the light

UnityF:
Mä olen ravannu varmaan kaikki illut melkein läpi viime vuonna jäi 2 illut väliin ja tänä vuonna tähän mennessä 2 illut... toissa vuona olin joka ikisissä..

Ja pääsäntöisesti porukka on tullu illuihin kotoota.. monta kertaa sitä ollaan oltu kaverin luona ja nukuttu ja herätty ja lähetty illuihin.. ja niin on tehny moni moni moni mun tuttavakin.. *joo*
Illut en edes koe aamubileinä tai iltabileinä.. ylipäätänsä ne on bileet siinä missä hallut taikka säteet tai mikä muu tahansa.. Ne poikkee ”normi” aamuista esim ultimastesta niin paljon kun olla ja voi. Illuissa line-up ei oo kuin 2 kertaa pettäny sitten vuoden 2001 alun.. joten ne on mun mielestä aika luotettavat bileet ainakin jos tykkää tabista ja semmoisesta hehkutuskiksusta joka saa oman silauksen kun paikkana on nosturi..
Ja sitä kattoakaan ei aina avata.. se on sitä extra harvinaista herkkuu... *kuolaa*

Mä nyt en vai sillee edes ymmärrä miksi pitäis kategoroida.. aamubileet on eri juttu kuin ilta bileet..*dnig*. siis mulle voi selittää nyt tän jutun rautalangasta *joo* koska ainoo ero on että aamuissa viinatarjoilu alkaa vasta 09.... *ding*
Aamuissa tunnelma on kanssa yhtä hyvä (ellei joskus jopa parempi kuin ilta bileissä) ja aamuissa dj:t on kanssa yhtä hyviä..jne jne... joten siis onko se vai toi viina jonka takia pitää laittaa aamubileet eri kategoriaan?
ei uppoo kyl mun päähän..


lisäys. ja se että aamubileissä ei ole ihmisiä sekin riippu mihin aamubileisiin menee... esim wäiski oli aika hiton täynä tässä muutama viikko takaperin... ja en usko että habakaan illuja järkkäis jos siel ei kävisi porukkaa... illuissa on aina ihak ivasti porukkaa.. ja sekä wäiskissä että illuissa porukka tosiaan tanssii ja on messissä *jiihaa*

[muokattu 8.7.2004 22:43]



mä tarkoitan sitä että lukuunottamatta illuja niin suurin osa porukoista menee säännöllisiin aamuihin vaan koska ei ole muutakaan kun ei saa nukuttua...... se muutama viikko sitten oli varmaankin trinity ynms.. aamubileet elikkä zero500... se muuttaa asiaa sillä tavalla että trinityyn tuli porukkaa ulkopaikkakunnilta joka puolestaa täytti paikkaa lisää ja tuli vähän parempi fiilis kun sun average aamubileissä.. tässä on kuitenkin vaihtoehtoina sellaisia nimiä joita näkee melko säännöllisesti.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#92 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
*aplodit**jiihaa* Pulsar *jiihaa**aplodit*

[muokattu 9.7.2004 15:59]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#93 • • Jone Archibald Haddock

climate:
No kyllä klubitus.orgia tai muuta foorumia seuraavat ihmiset ovat aika pientä yleisöä
(tulipa hassu sanavalinta *nauru* ) sillä jos menee jollekkin normaalille baarikärpäselle puhumaan aamubileistä niin se varmaan kattoo vaan että ”Hulluko tuo on” tms..



No onko tää kysely nyt sit suunnattu ”normaalien baarikärpästen” mielipiteen mittaamiseen? Jos näin on, niin pahoitteluni jo etukäteen et kirjoitin tänne ylipäätään.
pinnie

Posts: 264

#94 • • pinnie
Freeform, Screen, Ihana, 404, Bassotytöt <3, Miau
Dives

Posts: 536

#95 • • Dives I see the light

Jone:
---
climate:
No kyllä klubitus.orgia tai muuta foorumia seuraavat ihmiset ovat aika pientä yleisöä
(tulipa hassu sanavalinta *nauru* ) sillä jos menee jollekkin normaalille baarikärpäselle puhumaan aamubileistä niin se varmaan kattoo vaan että ”Hulluko tuo on” tms..

---


No onko tää kysely nyt sit suunnattu ”normaalien baarikärpästen” mielipiteen mittaamiseen? Jos näin on, niin pahoitteluni jo etukäteen et kirjoitin tänne ylipäätään.



*wonk* *wonk* ei ole suunnattu kuin klubbarin rekisteröityneille käyttäjille, kuitenkin mielestäni aamu ja iltabileillä on eroa paljonkin. MM tämä piriaamu juttu.
nora

Posts: 36

#96 • • nora nora
Ei oo [reiv:]in voittanutta!
Tanjiz

Posts: 370

#97 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
SÄDE!!!!*joo**joo**joo*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Huvitus

Posts: 164

#98 • • Huvitus
Freeform. Varma valinta, joka ei petä koskaan. *joo*
Chare

Posts: 412

#99 • • Chare kiltti tyttö
*sydän*SÄDE*sydän*
sinne aina!!! ja rushit on toiset mihin menisin... *joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

vaavu

Posts: 1,324

#100 • • vaavu vara-vana

climate:
Tää nyt meni ihan off-topic, mä olen ymmärtänyt jotain tosi pahasti väärin *ding* ...tai siis oikeastaan mä en ymmärrä koko kysymystä, vähän sama juttu kuin että ”Minkänimisen auton ostaisit?” jos pitäis päättää ostaminen pelkän auton nimen perusteella...? Tottakai bileiden valintaan vaikuttaa aina kaikki muukin, kuten esiintyjät, paikka, kaupunki, ajat, päivämäärä, jne. Täysin absurdi ajatus että menisi johonkin vain sen takia että ne on Screenin bileet (ellei satu tuntemaan järkkäreitä tms, jolloin tapahtumasta tulee sosiaalisesti kiinnostava eikä vain musiikillisesti kiinnostava).



Kaipa tässä haetaan tietynlaista brändäystä. Kysymyksenasettelulla \”ilman mitään ennakkotietoa\” pyritään ehkä erottelemaan kulutuspäätöksessä pelkän brändin vaikutus, ja ottamaan pois soittajien vaikutus päätöstä tehtäessä.

Harvapa varmaan aivan pelkästään brändin perusteella tuotteitaan valitsee, mutta sitä ei käy kieltäminen, että brändi on yksi osa tapahtuman houkuttelevuudesta. Sitä paitsi itse uskon, että on paljonkin bileitä, joihin ihmiset tulevat hyvin suurilta osin aikaisempien myönteisten mielikuvien pohjalta, riippumatta siitä mitkä kunkin yksittäisen tapahtuman speksit sattuvat olemaan. Esimerkkejä tästä ovat ainakin Hallmarkit ja Unityt. Promoottorin kannalta tällainen tilanne on täydellinen, sillä porukkaa tulee joka tapauksessa paikalle, ilman suuria markkinointiponnistuksia. Tämä osaltaan selittää myös sen, miksi uusien yrittäjien on paljon vaikeampi saada jalansijaa. Täysin tuntematon tapahtuma joutuu taistelemaan jokaisesta kävijästä pelkillä spekseillä, kun aikaisemmat mielikuvat puuttuvat kokonaan. Esimerkki tästä on vaikkapa Saint: ilmeisen hyvin järjestetty tapahtuma, mutta ei riittävästi kävijöitä.

Ja onhan se toisaalta järkevää, että bileiden brändi (tai konsepti, jos brändi särähtää sanana korvaan) on olennainen elementti valintoja tehtäessä. Vaikka musiikki olisi kuinka hyvää tahansa, se on vain osa bilekokemusta. Tilat, ääni, tekniikka, valot, järjestelyt ja visuaalinen ilme ovat myös osa tätä pakettia. Tarjoamalla tiettyä brändättyä tuotetta, promoottori pyrkii vakuuttamaan ihmiset bileiden laadukkuudesta, takaamaan että asiat sujuvat mallikkaasti. Nimi toimii ikään kuin laadun takeena.


- - -

Juu, itse menisin varmaan aika moneenkin tapahtumaan pelkän brändin (tai konseptin) perusteella. Jos nyt yksi pitäisi valita yli muiden, niin se olisi Unity. Unity omassa sydämessäni on saavuttanut jo sen pisteen, että menen jokaikiseen tapahtumaan, jos vain mahdollista. Enää ei siis tarvitse tehdä niitä valintojakaan.