T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,918 views

sts

#301 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

diffas:
-clips-

No entropyn bussin ihmiset näin tulevan siitä sisään :)

Puhutaan nyt siis siitä klubipuolen ovesta.

Jone:
-clips-

Jep ja joillakin ravintoloilla saatta olla sakkomaksukin jos soitto ylittyy yli tietyn ajan.
Esim makasiinit harrastivat tätä yhdessa vaiheessa.
Dementation

#302 • • Dementation wednesday?

diffas:
Ei muuten käyttänyt. Meitä ei laskettu ainakaan tuolta sisään. :(

Ainakin siinä heti oven sisäpuolella tiskissä oli lappu että
"Kutsuvieraat (myös bussikyytiläiset)"
Tai ainakin jotain ton suuntaista...
Ja siitä me Turun bussissa tulleet ainakin mentiin sisälle ja
ulos useempaankin kertaan...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Loose Grip

#303 • • Loose Grip
Ensimmäiset Tranzexperiencet takana..

Itse Tullikamari oli loistovenue! Tunnelma oli ihan erilainen kun väkeä oli tanssimassa oikein kunnon massa. Ja jokapuolelle minne meni, näky tuttuja. Sitten kun sen hetkinen tanssigenre ei napannut, niin oli kiva lähteä kuljeksimaan ja morottamaan tuttuja.
Välillä tahto olla vaan semmonen fiilis, että mitenkä mä repeen tanssimaan kahteen paikkaan yhtä aikaa kun klubin puolella oli tismalleen yhtä hyvänkuulosta settiä kun hallin puolella. Joskus vähän ennen kahta iski sitten pieni väsy, oli pakko istua sinne chillipuolelle istuskelemaan ja siinä menikin sitten rielu tunti. Kunnon vesitankkauksen ja vilvoittelun jälkeen meno taas maistui.

PLUSSIA
Se katosomo hallin toisella laidalla chillailua varten.
Tiskeillä palvelu oli loistavaa ja myyjät hyväntuulisia.
Järjestyksenvalvonta oli asiakaspalveluhenkistä.
Ja joku sano, ettei ollu ruokaa tarjolla.... olihan siellä! klubin puolen tiskiltä sai ruokaakin.
Hyvät ystävät, loistava tanssiserua ja oma kulta nätimpänä kuin koskaan.
Ison hallin lavan edessä olevan tuulettimen edessä oli suhteellisen törkeän mukava tanssia.

NEUTREJA
Multa meni ohi ne paljon mainitut liian kuosissa olevat ihmiset, ehkä mulla oli liian hauskaa seuratakseni niitä, tai jos näin niin eipä ainakaan jääny mieleen taikka häirinny.
Jotain häikkää hallin puolen valoissa oli kaiketi jossain vaiheessa, mutta se on niin minor thing, että ei lasketa sitä miinukseksi.

MAINUS
Klubipuolen tupakansavuinen ja kuuma tanssiympäristö. (ei mua ne ohikulkijat ainakaan haitannu, pitäähän ihmisten kulkemaan päästä *vink*)

Jalat on aika rikki, kun tuli vielä aamujatkoillakin tanssittua niin, että voi sitä hien määrää. Paidat ja housut litimärkänä, piti moneen otteeseen mennä istumaan rauhoittimaan ja ajattelin, että tän biisin tanssin vielä loppuun ... mutta sitten vaihdot meni niin hyvin ja seuraava biisi kuulostin paremmalta, ettei voinu lähtee... Rahaa meni enemmän kuin laki sallii, enkä oikein tiedä että mihin sitä oikein menikään. Tyypillinen känniolettamus oli illan aikana, että mähän oon varmaan tiputtanu rahaa taskustani, vaikka kyllä ne tais sinne tiskille kulkeutua ihan huomaamatta. Jokatapauksessa ja enivei, lisää tämmöstä!
martina

#304 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Rocca:
Ja kiitos martinalle takasin tulosta...onneks joku oli samalla aaltopituudella ku tultiin takas *hymy*

olepa hyvä vaan. *hihu*
:D

#305 • • :D

Dementation:
Ainakin siinä heti oven sisäpuolella tiskissä oli lappu että
”Kutsuvieraat (myös bussikyytiläiset)”

Joo näin siinä luki, vaan tuonne alaovelle meidät ohjattiin sieltä.
Tietenkin no harm done, mut kuitenkin väittämä, että sieltä pääsi
kaikki bussikyytiläiset ei ole ihan validi. :)
Dementation

#306 • • Dementation wednesday?

diffas:

Aika outoa... Mutta te ette ookkaan turun seudulta *muhaha*

--

-P

#307 • • -P

Dementation:
---
diffas:

---

Aika outoa... Mutta te ette ookkaan turun seudulta *muhaha*

Enpä nyt pitäis tota minään mahtavana "etuna" ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jone

#308 • • Jone Archibald Haddock

Dementation:
Noin mäkin kuvittelin, mutta kun yksi DJ ei erottunut toisesta, niin...
Kello puol kymmenestä puol neljään asti tuntui tulevan sitä samaa
tasapaksua p*skaa ja hajuakaan ei ollut koska DJ vaihtui ja mitä
eroa eri soittajilla oli... On hyvää kiksua ja sitten... Niin no
loppukoon tämä nillitys taas... *piis*

Pienemmällä puolella en muuten vaan viihtynyt...

Missähän bileissä sä oot ollut, koska ainakin niissä bileissä, joissa mä olin musiikki oli hyvinkin vaihtelevaa setistä toiseen ja hehkuttelin illan jälkeen monille ihmisille kuinka molemmissa saleissa tuli tyylilajiinsa poikkeuksellisen hyvää soundia, josta toi 20e ei todellakaan ole iso hinta maksettavaksi.

En myöskään ymmärrä väitettä, jonka mukaan DJ:t ei olis erottuneet toisistaan. Esim. mulle itselleni Orkidea, Guy Ornadel ja Misja Helsloot potkivat perseitä aivan täysillä kun taas James Cosgrove ja Miikka Kuisman live jäivät vähän keskiverrommiksi kokemuksiksi. Orkidealta tuli progempaa soundia, Ornadel veti sangen mielenkiintoisia remiksejä monista biiseistä (*sydän* Silence *sydän*) ja Helslootin breiksit putoilivat ainakin mun kohdallani todella otolliseen maaperään, vaikka tuntui ettei yleisö oikein ollut niissä messissä.

Klubin puolella tuli helvetin hyvää teknompaa tavaraa silloin kun siellä vierailin ja olisin viihtynyt todella hyvin myös siellä.
Dementation

#309 • • Dementation wednesday?

Angelus:
Enpä nyt pitäis tota minään mahtavana ?etuna? ;)

Hei läppä läppänä... *piis*

--

Dementation

#310 • • Dementation wednesday?

Jone:
-clips-

Kuten kirjoitin viestini alkuun, ehkä omista
fiiliksistä kiinni ehkä ei... Mutta näin mä koin asian.
Olen kuitenkin iloinen jos muut saivat vastinetta rahoilleen,
mutta itse en mielestäni saanut...

Jokainen kokee asiat tavallaan...

*piis* *plur* *piis*

--

Jone

#311 • • Jone Archibald Haddock

Dementation:
Olen kuitenkin iloinen jos muut saivat vastinetta rahoilleen,
mutta itse en mielestäni saanut...

No, ehkä olit väärässä paikassa? Enhän mäkään kokisi saavani vastinetta rahoilleni jos menisin rokkikonserttiin.
Dementation

#312 • • Dementation wednesday?

Jone:
No, ehkä olit väärässä paikassa? Enhän mäkään kokisi saavani vastinetta rahoilleni jos menisin rokkikonserttiin.

Tai jospa vain sovitaan,
että se oli se oma fiilikseni
joka teki illastana paskan..?

Kun en koe tarvetta alkaa vääntää
siitä, kumpi meistä on oikeassa ja miksi,
kun kyse on puhtaasta mielipide asiasta,
missä kumpikaan meistä ei voi olla oikeassa...

Mutta kiitos spekulaatiosta, lupaan tehdä
itsetutkiskelua, että jos vaikka mystisesti
en enää pitäisikään konemusiikista tai
trancesta...

--

sts

#313 • • sts Sama pyynti aitta!
Jone & Dementation:

Eiköhän historia ole opettanut makuasioista on turha kiistellä... :)

Mutta omasta mielstäni musatarjonta oli vallanmainio kummallakin stagella, vaikka suurimmanosan ajasta vietinkin klubihuoneessa kiitos tesnomman mesingin.
Dementation

#314 • • Dementation wednesday?

sts:
Eiköhän historia ole opettanut makuasioista on turha kiistellä... :)

Kettu kuittaa!

--

Kosaz

#315 • • Edited Kosaz
Jahs.. Jos vain laittaisi plussat ja miinukset:

Plussat ensin:

+ Decot

+ Lavan screenit

+ Vip-oven toiminta (ripeys ja portsarit) *joo*

+ Clubin musa alkuillasta *hih*

Miinukset ( näitä riittää): *eiei*

- Valot pääsalissa -> ei lasereita mitä oli viime vuonna ja muutenkin säästeltiin alkuillasta valojen käytössä

- Tästä threadista tuttu Vasemman puoleinen tanssija -> en oikein nähnyt mitä hyvää tuossa nyt oli, enemmin olisi kaivannut rasvaimua

- Paikan ahtaus -> Viime vuonna oli paljon enemmän tilaa

- Salista toiseen siirtyminen -> Viime vuonna oli järjestetty paremmin kun oli kahdessa eri kerroksessa. Nyt oli joku muu tai itse häiritsemässä muita kulkemalla clubin läpi juomaa ostamaan tms.

- Tahmea lattia -> Ei sinänsä uutta bileissä, mutta VIIME VUONNA oli pääsali päällystetty

- VITUN PIRIPÄÄT!!!!111 -> Taas tultiin kahdesti kysymään että mitäs sitä ois myydä, ja kerran että mitäs sitä sais olla. Jatkuva pössyttely ympärillä kävi myös vituttamaan. Varsinkin kun pääsalissa oli tupakointi kielletty. *kivatsulle*

- Baarimikot -> On se nyt vittu jos rahasta annetaan ”vahingossa” väärin takaisin, jonka jälkeen vaan todetaan oho. Paljon kannata tuollaisessa hommassa olla jos ei osaa laskea, tai yrittää vetää välistä hieman lisää tippikassaan. *piru*

- Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä : MUSA -> HOH HOI.. Niinkuin joku aikaisemmin mainitsi, ei sitä paljoa huomannut milloin dj vaihtui. Oli melko monotonista mättöä clubin puolella ja liian hidasta makuuni.

Tulos: Viime vuotisen jälkeen odotukset olivat liian korkealla ja pettymys oli karvas *uuh*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

-P

#316 • • -P

Kosaz:
- Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä : MUSA -> HOH HOI.. Niinkuin joku aikaisemmin mainitsi, ei sitä paljoa huomannut milloin dj vaihtui. Oli melko monotonista mättöä clubin puolella ja liian hidasta makuuni.

Tulos: Viime vuotisen jälkeen odotukset olivat liian korkealla ja pettymys oli karvas *uuh*

bpm:kös tossa musan laadussa ratkaisee, tai niin voi hyvin kirjoituksestasi päätellä.

--

Kosaz

#319 • • Kosaz

Angelus:
---
Kosaz:

---

bpm:kös tossa musan laadussa ratkaisee, tai niin voi hyvin kirjoituksestasi päätellä.

Kyllä, nopeamman musan ystävä kun olen. Mutta kyllä mielenkiinnon clubi puolella tappoi se monotonisuus. Polkata sitäkin olisi voinut jos olisi nopsampaa ollut.

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

-P

#320 • • -P

Kosaz:
Kyllä, nopeamman musan ystävä kun olen. Mutta kyllä mielenkiinnon clubi puolella tappoi se monotonisuus. Polkata sitäkin olisi voinut jos olisi nopsampaa ollut.

Kyllä toki, mutta toi vaan saa näyttämään lauseesi muodossa: "hidas musa = paska musa"

--