Ensimmäiset Tranzexperiencet takana..
Itse Tullikamari oli loistovenue! Tunnelma oli ihan erilainen kun väkeä oli tanssimassa oikein kunnon massa. Ja jokapuolelle minne meni, näky tuttuja. Sitten kun sen hetkinen tanssigenre ei napannut, niin oli kiva lähteä kuljeksimaan ja morottamaan tuttuja.
Välillä tahto olla vaan semmonen fiilis, että mitenkä mä repeen tanssimaan kahteen paikkaan yhtä aikaa kun klubin puolella oli tismalleen yhtä hyvänkuulosta settiä kun hallin puolella. Joskus vähän ennen kahta iski sitten pieni väsy, oli pakko istua sinne chillipuolelle istuskelemaan ja siinä menikin sitten rielu tunti. Kunnon vesitankkauksen ja vilvoittelun jälkeen meno taas maistui.
PLUSSIA
Se katosomo hallin toisella laidalla chillailua varten.
Tiskeillä palvelu oli loistavaa ja myyjät hyväntuulisia.
Järjestyksenvalvonta oli asiakaspalveluhenkistä.
Ja joku sano, ettei ollu ruokaa tarjolla.... olihan siellä! klubin puolen tiskiltä sai ruokaakin.
Hyvät ystävät, loistava tanssiserua ja oma kulta nätimpänä kuin koskaan.
Ison hallin lavan edessä olevan tuulettimen edessä oli suhteellisen törkeän mukava tanssia.
NEUTREJA
Multa meni ohi ne paljon mainitut liian kuosissa olevat ihmiset, ehkä mulla oli liian hauskaa seuratakseni niitä, tai jos näin niin eipä ainakaan jääny mieleen taikka häirinny.
Jotain häikkää hallin puolen valoissa oli kaiketi jossain vaiheessa, mutta se on niin minor thing, että ei lasketa sitä miinukseksi.
MAINUS
Klubipuolen tupakansavuinen ja kuuma tanssiympäristö. (ei mua ne ohikulkijat ainakaan haitannu, pitäähän ihmisten kulkemaan päästä
)
Jalat on aika rikki, kun tuli vielä aamujatkoillakin tanssittua niin, että voi sitä hien määrää. Paidat ja housut litimärkänä, piti moneen otteeseen mennä istumaan rauhoittimaan ja ajattelin, että tän biisin tanssin vielä loppuun ... mutta sitten vaihdot meni niin hyvin ja seuraava biisi kuulostin paremmalta, ettei voinu lähtee... Rahaa meni enemmän kuin laki sallii, enkä oikein tiedä että mihin sitä oikein menikään. Tyypillinen känniolettamus oli illan aikana, että mähän oon varmaan tiputtanu rahaa taskustani, vaikka kyllä ne tais sinne tiskille kulkeutua ihan huomaamatta. Jokatapauksessa ja enivei, lisää tämmöstä!