Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

476 posts, 24 pages, 149,054 views

henkkat

Posts: 528

#181 • • henkkat
voiku tulis jo ne kunnon pakkaset ja lumityrskyt ...niin että niitä ootellessa.
talvi kick some ass
Bellezaaa

Posts: 573

#182 • • Bellezaaa Afrodite*
Vaik vast viikonlopun ajan on ollu kylmempää niin muo ainaki *grr* tää talvi jo nyt. Viimeki yönä meinas jäätyy tonne ulos ku joutu tarpoo tuol loskassa/lumihangessa. Kyl mä oon ihan kesäihminen,rakastan kuumuutta!*joo*
KittysDead

Posts: 381

#183 • • KittysDead Trooper
Joo inhakylmää, iho/tukka kärsii. Kerrospukeutuminen vituttaa.. Ulkona pitää olla 30kg vaatetta ja sit kauppoihin mentäessä hikoaa ja on vaan *poks* hitto. Kesä on *sydän* kaikki on helpompaa. Ja kun ei ole tekemistä voi vain lähteä ulos löhäämään ja istua kesää ulkona. Talvella sitä ei kauheen herkästi lähteä puistonpenkille jätskiä syömään.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#184 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kävelin kotiin muutama tunti sitten...jumam pamat, että oli pitkälläsillalla kylmä, vähän pääsi toi puhuri vielä viilentämään sitä -7 astetta...hrrr *kivatsulle*

Miksi ei voi olla niin, että täällä Helsingissä olisi aina kesä ja lapissa aina talvi...vois täältä etelästä lähteä sitten laskettelemaan, kun huvittais *vink*
Avatar
#185 • • HRDance Guest
vaikka kesää odotanki, niin pakkanen on pop. Mä rakastan lunta*sydän*
mirah

Posts: 257

#186 • • mirah Starchild
Liikaakin, vois se kesä jo tulla takaisin.
Leppäkerttu

Posts: 225

#187 • • Leppäkerttu
LISÄÄ PAKKASTA!*muhaha*
Ja paljon lunta*sydän* Talvi on paras vuodenaika*joo*
Kylmää ja pimeetä*super**piis*
hSU

Posts: 23

#188 • • hSU ...
Joo eihän ne pakkaset oo vielä kunnolla alkaneetkaan, mutta kypsyttääkö.. hmm.. kyllä! *grr*
devisss

Posts: 345

#189 • • devisss superhero.
Pahasti. *grr*

Montakohan etäpäivää töistä voi pitää pakkasen takia?!

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Jusuplussa

Posts: 1,292

#191 • • Jusuplussa UG-///
Mitkä pakkaset? *muistelee inttiaikoja* ;-))
HS

Posts: 162

#193 • • HS
Vittu talvi on perseestä!!!!!!!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#194 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
Ei pakkaset itsessään, mut ton koiran kanssa ulkoileminen on tosi nihkeetä jo tällä kelillä, kun se on niin pikkuruinen. Muuten kyllä talvi on oikein jees ja parempi, et on vähän pakkasta, kuin aste, pari lämmintä.



Katetroi se ja laita se rotsin sisään ja sit letkun pää hihasta ulos ni voit antaa jollekki onnettomalle lämpimän, keltasen yllätyksen!
Cloudberry

Posts: 493

#195 • • Cloudberry
Talvi kaiken kaikkiaan: lumi, jää, pakkanen ja sininen hämärä on aina ennen olleet mun lemppareita, mutta nyt vaan lähinnä vituttaa että on pimeää ku mörön perseessä eikä tuo pirtsakka -24C pakkanen motivoi liikkumaan sohvan pohjalta minnekään. Sisällä iskee mökkihöperyys, ulkona hypotermia. Tätä ainaski maaliskuulle. Just great. *dissaa*
Kaveri lähetti viimeks tänään kuvia vaihto-oppilaspaikastaan Malesiasta ja siellä on kaikki vihreää ja vehreää.. Pakko olla ihan pikkusen kade. *poks*
FAIRI

Posts: 558

#196 • • FAIRI
kyllä vaan, ei oo talvitakkia/kaulaliinaa no sen mä hukkasin ite mutta silti... *uuh* eikä pipoakaan.
vois todeta että oma moga, mutta toteempa että talvi ei nyt vaan oikeen sovi tähän tilanteeseen ollenkaan.
sinäänsä jotenki muutenki pakkaset estää sikana ulkona ylimääräsen hyötyliikunnan ja aiheuttaa enemmän yksin kotiin jäämistä mikä sekin tekee jo aikamoisen oravanpyörän..
*igor*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#197 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Cloudberry:
Talvi kaiken kaikkiaan: lumi, jää, pakkanen ja sininen hämärä on aina ennen olleet mun lemppareita, mutta nyt vaan lähinnä vituttaa että on pimeää ku mörön perseessä



ihan sama juttu... oon aina ennen tykänny loppusyksystä ja talvesta, vaan nyt ei kyllä innosta yhtään *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

soulsaw

Posts: 444

#198 • • soulsaw 1.0
Pikkulumi on jees, pikkupakkanenkin on jees.

Mutta paljon lunta ja pakkasta ja tuuli on *nyyh. esim. viime vkonloppuna on ollut ihan käsittämätön pohjois-tuuli + pakkanen :(

*Haluaa yksinkertaisesti Ibizalle ;)

--
_____

joun

Posts: 425

#199 • • joun People want to be needed
Kyl tän viel kestää, mut rajoilla on. Sit ku alkaa olla alle kymmenen miinus asteen, ni sit kypsyttää *igor*

zatech_:
*Haluaa yksinkertaisesti Ibizalle ;)



Näin on! Ois se niin makeeta jos ois ikuinen kesä. Tosin osaisko sillon arvostaa sitä kesänä? Tuskinpa *eiei*

--
Im happy only when Im busy

Gnizhak

Posts: 701

#200 • • Gnizhak iku

dose:
Kyl tän viel kestää, mut rajoilla on. Sit ku alkaa olla alle kymmenen miinus asteen, ni sit kypsyttää *igor*



Jep, mittari näyttää -13... huvittaako astua ulos? Ei.

--
Don't Just Stand There