Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

476 posts, 24 pages, 152,091 views

Android

Posts: 3,908

#341 • • Android
No, jos pakkaset alkavat kypsyttämään niin tiedoksi, ainakin toistaiseksi pahimmat pakkaset ovat ohitse ja sää lämpenee tällä viikolla. Plussan puolelle ei tosin ihan päästä vielä (ainakaan täällä Helsingissä).
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#342 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm.. pipoo en omista ja hanskat on hukassa. Ja kauppaan en kerkeä. Eli vois lämmetä ainakin vähän joo *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Marjo

Posts: 1,796

#343 • • Marjo pupuTupuna
Olen kesäihminen, enkä tykkää talvesta. Mutta, kun kerran talvi on, niin mieluummin pikkupakkaset ja valkoinen maa kuin likaisen harmaa maisema tihkusateella höystettynä.
Marjo

Posts: 1,796

#344 • • Marjo pupuTupuna
Ai niin...

*nuotti* Pak-ka-nen...siitä suomalaiset tyk-kää..*nuotti*

Joo, oon väsyny..*igor*
Nectarine

Posts: 475

#345 • • Nectarine Rouva T
Kypsyttää ja pahasti. Oon ollu lokakuusta saakka sitä mieltä et kesä vois tulla jo.
Miten olis lakiesitys, et talven vois kieltää... *dissaa*

Nim.merk. Asun väärällä leveyspiirillä *eiei*

--
Prinsessa Ruusunen

bubbelgum

Posts: 2,477

#346 • • bubbelgum ~sylikissa~

Nectarine, 24.1.2007 03:15:
Kypsyttää ja pahasti.....

Nim.merk. Asun väärällä leveyspiirillä *eiei*



Amen to that. *dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

ezzy

Posts: 8,060

#347 • • ezzy Droid-pappa
Parit ikkunaskrabat jo hajoittaneena, joo... vois jo loppua kiitos.
meklr

Posts: 206

#348 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
tossa syksyl otti päähänku oli loska kakkaa ja toivo pakkasia.. mut nyt pakkasten saavuttua alkaa kypsyttää sekin... prkl kun ei oo ikinä mikään hyvin *nyyh*
Sallakat

Posts: 2,220

#349 • • Sallakat jungle, baby !
ei kyllästytä! tänään en olisi malttanut mennä töihin ollenkaan kun oli ihanasti lunta ja juuri sopivasti pakkasta (n. -6 astetta). Tälläisiä päiviä lisää (silloin kun on itsellä vapaapäivä) *jiihaa*
Sssan*

Posts: 651

#350 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Joo..Kyllä..Just kun poljin 10 asteen pakkasessa fillarilla kouluun niin tuli taas se fiilis..OLISPA jo KEVÄT JA LÄMMIN *hymy* Autokaan ei toimi yli 5 asteen pakkasella...ei ei..Eikä oikeen toimi aivotkaan..Jos on kerta talvi niin vois olla koko ajan MAx -1 celcius..*justjoo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

vaavu

Posts: 1,324

#353 • • vaavu vara-vana
Aiheesta: ei kypsytä! Muistin taas hyvin tänään, miksi talvella saa kuntoliikuntaa ihan eri tavalla kuin keväällä. Kun tuolla polkee noilla auraamattomilla teillä, joutuu ihan tosissaan tekemään töitä eteenpäin pääsemiseksi. Ei olekaan vähään aikaan tullut treenattua lumisladittelua.

Ja ulkona on niin kauniin näköistä!



Epailija, 23.1.2007 20:23:
En tarkoittanut esteettisessä mielessä, vaan lämmöneristysmielessä. Thinsulaten periaatehan on poistaa kosteutta iholta, sitoa ilmaa ja heijastaa ihon vähäinen lämpösäteily takaisin. Pukemalla nahkahansikkaat siihen alle haittaat pahemman kerran tuon kosteuden haihtumista pois, mikä saattaa noi Thinsulatet päällä johtaa ensin ikävään hiostamiseen ja kosteuden myötä sitten huonontuneeseen lämmöneristykseen, sormien paleltumiseen ja lopulta kuolioon. No, jos ei ihan kuolioon niin ainakin siihen huonontuneeseen lämmöneristykseen.



No, tilavuudellisista syistä johtuen noita ei toisinkaan päin voinut pukea. Parempi edes noin päin kuin vain yksillä hanskoilla. Sitä paitsi nahka hengittää yllättävän hyvin, ei mulla ainakaan koskaan ole ongelmaa siitä, että nahkahansikkaissa kädet hiostaisivat. (Tai sitten mulla on vaan poikkeuksellisen kylmät kädet.)
Jutu

Posts: 3,054

#354 • • Jutu Blondi

vaavu, 24.1.2007 21:39:
No, tilavuudellisista syistä johtuen noita ei toisinkaan päin voinut pukea. Parempi edes noin päin kuin vain yksillä hanskoilla. Sitä paitsi nahka hengittää yllättävän hyvin, ei mulla ainakaan koskaan ole ongelmaa siitä, että nahkahansikkaissa kädet hiostaisivat. (Tai sitten mulla on vaan poikkeuksellisen kylmät kädet.)


Äitee ainakin neuvo mua laittamaan ensin nahkahanskat ja sitten vasta lapaset päälle, koska onhan eläimilläkin ensin nahka ja sitten vasta turkki siinä. Ja kyllä on lämpimät kädet eikä mitenkään kosteat *ding* :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ilmari

Posts: 124

#355 • • ilmari NightFreak
Ei länsi rannikolla ainakaan pakkasta ollu, mut tääl Nykissä on kylmä. *nauru* Ei haittaa klubitusta siltikään.

--
*if you can feel it you're too close*

superwoman

Posts: 333

#356 • • superwoman toinen jalka jo...
No ei tod kypsytä!!!

Oon 3kk odottanu rinteiden avautumista Etelä-Suomessa, ja vihdoin Messilät sun muut on auki! Eikun laudalla rinteeseen ja hurmiossa alas*sydän*

--
...just visiting...

John

Posts: 1,384

#357 • • John Lauma
Ei hitossa! Pulkkailua, kuumaa kaakaota, valokuvausta, minttuviinaa, lumiset puistot, teetä kynttilävalossa... *sydän*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Heli

Posts: 1,489

#358 • • Heli vai kuka se oli
Mä en oo kyllä tyytyväinen oli sää mikä hyvänsä. Ensin narisin koko pitkän syksyn ja sateisen "talven" kun on niin märkää ja kurjaa, ja nyt oon aivan pascana lumesta ja pakkasista.
Eka olin kyl ihan plur ku tuli toi pysyvä lumi, mut ei siitä ny laulua tarvi tehä. Eli kesää ootellessa (mut ei liian kuumaa, se on out of fashion) .. *hikoil*

--
ei se väärin ole.

typ0

Posts: 1,892

#359 • • typ0 syntax error
ei vielkää *plur*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

embie

Posts: 531

#360 • • embie Shwoopsie poo
Nyt ku alkaa tottua ja sopeutua tähän lumiseen maisemaan ja pikkupakkaseen nii koko ajan on helpompaa ja kivempaa... Täällä päin maata vaan tuo lumi ei kauaa lumena pysy vaan kohta on kadut ihan loskassa ja jäässä.
Nautittava siis on niin kauan ku tuota kestää! *hihu*