Aeryn:
Olettaisin, että siihen tarvitaan kyllä vähän muutakin ku kivat laitteet ja nätin naaman.
Voi sitä soittaa vaik ois rumakin*nauru*
144 posts, 8 pages, 75,602 views
Aeryn:
Olettaisin, että siihen tarvitaan kyllä vähän muutakin ku kivat laitteet ja nätin naaman.
bates:
Mut miettikääpäs jos on samaan aikaan sekä dj, että promoottori.
Saa niinq tuplamäärän pesää ja kaikkee kivaa blingblingii.
Ja hei, sit voi vaik buukkaa ittensä soittaan omiin bileisiin ja maksaa ihan vitusti itelle keikkaliksaa ni sit sitä niinq rikastuu tosi nopeesti, tajuutteks niinq?
leenuliinu:
Trolli eli trolli, mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.
mekaanikko:
---
leenuliinu:
Trolli eli trolli, mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.
---
Soooo true. Mun mielestä kaikki nykyäänkin DJ.tä leikkivät vois katsoo pari kertaa peiliin ja levylaatikkoon ja miettiä, mitä uutta he tuovat yhtään mihinkään. Ja tehdä tarvittavat johtopäätökset.
mekaanikko:
---
Soooo true. Mun mielestä kaikki nykyäänkin DJ.tä leikkivät vois katsoo pari kertaa peiliin ja levylaatikkoon ja miettiä, mitä uutta he tuovat yhtään mihinkään. Ja tehdä tarvittavat johtopäätökset.
herby:
Eihän DJ voi heruuttaa DJ:ltä.
Jaska, 25.3.2005 12:59:
---
herby:
Eihän DJ voi heruuttaa DJ:ltä.
---
Helposti*joo*
McSulatejuustot7, 20.6.2004 18:15:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...
McSulatejuustot7, 20.6.2004 18:15:
---
Individual:
---
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...
kiitoks oikeasta vastauksesta kysymykseeni!
---
Voisin kuvitella, että sen sijaan että pääsee vaikka vip-kortilla jonojen ohi bileisiin, dj:t tykkää itse soittaa niissä bileissä. Tai niin mulle ovat ainakin jotkut tiskijukat sanoneet, että se soittaminen on keskimääräistä kivempaa. En tiedä sitten...
---
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...