McSulatejuustot7:
kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille
Sulla on näköjään erityinen näkemisen lahja, koska mun käsitykseni mukaan ihmisten motiivit tehdä milloin mitäkin juttuja on sangen yksilökohtaisia. Hienoa et katsot olevasi rehellinen kertoessasi motiiveistasi. Musta ajatuksesi dj:ksi ryhtymisestä, jotta saa vippejä, naisia ja kunniaa vaan on lähinnä surullinen ja huvittava. Älä kuitenkaan otaksu, että kaikkien motiivit ovat samat kuin itselläsi ja että ostamalla muutaman vinyylin saisit automaattisesti pinnpiä, kaulaan ripustettavia pätemisflaboja ja suuren fanilauman.
Suurin osa niistä jonkinlaisen skeneikonin asemaa nauttivista ihmisistä, jotka edes etäisesti tunnen eivät ole koskaan pyytäneet tulla nostetuksi sille omituisella jalustalle, joille he sinunkin mielestäsi kuuluvat. Monia heistä asia suorastaan vituttaa.
McSulatejuustot7:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...
...ja paskat on. Mua vippiflaban kantaminen ainakin yleensä nolottaa lähinnä ja siksi ne onkin mulla 95% ajasta taskussa.
[muokattu 20.6.2004 18:23]