144 posts, 8 pages, 75,695 views
No kyllä saa olla vähintään sun tasonen idiootti, että rupeaa maksamaan tuhansia euroja siitä ilosta että saa marssia joku passi kaulassaan tyttöjä sen perusteella iskien. Henkkoht voin sanoa että homman aloitti kyllä ihan harrastemielessä, tai sitähän se vieläkin on, ajatellen että soittelee vain kotona omaksi ilokseen. Siitä se sitten on vain kehittynyt.McSulatejuustot7:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...
Vexe:
Mistäs näitä dj statuksia saa ostaa?
pHaze:
Siis nykyäänhän se on muita vaikeempi dj:n saada naisia, kun skeneily on niin pois muodista, ja heti jos hengaa dj:n kanssa, niin on bändäri ;)
JussiS:
Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä.
McSulatejuustot7:
mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille
JussiS:
---
pHaze:
Siis nykyäänhän se on muita vaikeempi dj:n saada naisia, kun skeneily on niin pois muodista, ja heti jos hengaa dj:n kanssa, niin on bändäri ;)
---
Joo, paska nakki. Mut täytyy kyl silti sanoo, et luontaisedut dj:n kanssa seurustelussa on valtavat, siinähän saa siivellä aina nainenkin vipit joka paikkaan ja ilmasta viinaa jne. Kyl siitä ilosta vähän vittuilua kuunteleekin.
Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä.
Individual:
---
diffas:
Trolli tai ei, mäkin oon miettinyt, et jos sit alkais opettelemaan
dj:ksi.
---
Olis varmaan ihan hyvä idea. Pitääks se muutes paikkansa, että dj:t on kovia naistenmiehiä?
Ja sitten tähän samaan syssyyn ihan oikeakin kysymys. Eli kärsiikö dj:t ns. ramppikuumeesta ? Jos on paljon porukkaa tulos kattoo jne...
mayah:
Jos muutkin saa, niin kyllä munkin sitte pitäis.
Individual:
Ja sitten tähän samaan syssyyn ihan oikeakin kysymys. Eli kärsiikö dj:t ns. ramppikuumeesta ?