144 posts, 8 pages, 75,569 views
McSulatejuustot7:
olen päättänyt ryhtyä dj.xi, se näyttää olevan hauskaa jammailla siellä soittimien takana ja sitten saisi tietysti vip passin joka bileisiin,jne...mutta ongelmana on se että en tiedä mistä ostaisin levyjä joten voisiks joku kertoa mistä niitä kannattaa ostaa?
blender:
sitten saa tietysti vip passin joka bileisiiin
diffas:
Trolli tai ei, mäkin oon miettinyt, et jos sit alkais opettelemaan
dj:ksi.
Individual:
---
diffas:
Trolli tai ei, mäkin oon miettinyt, et jos sit alkais opettelemaan
dj:ksi.
---
Olis varmaan ihan hyvä idea. Pitääks se muutes paikkansa, että dj:t on kovia naistenmiehiä?
Ja sitten tähän samaan syssyyn ihan oikeakin kysymys. Eli kärsiikö dj:t ns. ramppikuumeesta ? Jos on paljon porukkaa tulos kattoo jne...
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...
kiitoks oikeasta vastauksesta kysymykseeni!
Jone:
---
McSulatejuustot7:
---
Ootko sä ihan tosissasi niinq aikuisten oikeasti, vai onko mulla vaan herkkäuskoinen päivä?
McSulatejuustot7:
McSulatejuustot7:
Individual:
---
McSulatejuustot7:
---
Voisin kuvitella, että sen sijaan että pääsee vaikka vip-kortilla jonojen ohi bileisiin, dj:t tykkää itse soittaa niissä bileissä. Tai niin mulle ovat ainakin jotkut tiskijukat sanoneet, että se soittaminen on keskimääräistä kivempaa. En tiedä sitten...
McSulatejuustot7:
---
mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille