olen päättänyt ryhtyä dj.xi!

144 posts, 8 pages, 72,420 views

Jone

Posts: 8,258

#121 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 12.3.2006 14:22:
Otitko huomioon että soittamisesta saa rahaa =)



...ja sit kun vielä jättää ne levytkin ostamatta ja soittelee waretettua musaa, niin hyöty on maksimoitu - vai kuis?
¡ Previous post a couple of years ago !
Quakey

Posts: 692

#122 • • Quakey
no silti.. en kyl usko että kenestäkää voi tulla mitään hyvää dj:tä jos siihen lähtee vaan sillä asenteella että "tällä saa varmaan paljon naisia!" tjsp
Avatar
#123 • • astaroth Guest

Quakey, 2.12.2008 14:21:
no silti.. en kyl usko että kenestäkää voi tulla mitään hyvää dj:tä jos siihen lähtee vaan sillä asenteella että "tällä saa varmaan paljon naisia!" tjsp


kiitos. luulin, etten näe tätä topikkia enää ikinä *hali*
polly

Posts: 1,259

#124 • • Edited polly Herra

bansq, 12.3.2006 14:33:
mielenkiinnosta: monta keikkaa tarvitsee per vuosi, että pystyy siirtämään levyostoksensa verottomiksi? kiekkoja kun tuppaa kertymään kuitenkin useampaan kymmeneen settiin per vuosi, joten pieni alennus ei tekis pahaa varsinkaan jos sen sais soittamalla ihmelevyjä ihmisille :)



ei kai se keikkojen määrään ole sidonnainen, sun pitää tehdä itsellesi toiminimi tai vastaa jonka alla teet ja rahastat dj keikkasi. ihan normaalia yritys toimintaa se dj:näkin oleminen on, ja levyt tässä tapauksessa työvälineitä, varmasti voit myös esim. parturin ja jotain vaateostoksia laittaa vähennyksiin kanssa. siis tulonhankkimiskustannuksia ne on tjsp....


paras topikki kyl ikinä :D

mä oon kyllä sen jälkeen kun päätin ruveta dj:x saanut pesää melkein joka viikonloppu
drifter

Posts: 834

#125 • • drifter RoadMonkey | K1

polly, 2.12.2008 14:53:
paras topikki kyl ikinä :D

Yhdyn edelliseen puhujaan, en fyysisesti mutta henkisesti. Hieno!

mä oon kyllä sen jälkeen kun päätin ruveta dj:x saanut pesää melkein joka viikonloppu

"Melkein joka" == silloin kun 'vaimoke' ei ole äkäinen?

Quakey, 2.12.2008 14:21:
no silti.. en kyl usko että kenestäkää voi tulla mitään hyvää dj:tä jos siihen lähtee vaan sillä asenteella että "tällä saa varmaan paljon naisia!" tjsp

Musta kyllä tuli deejii ihan sitä varten että heruttaisin tolta kuumalta kissapedolta, joka myös Quakeynä tunnetaan! (Hyi miten likaista...)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

ezzy

Posts: 8,060

#126 • • ezzy Droid-pappa

Quakey, 2.12.2008 14:21:
no silti.. en kyl usko että kenestäkää voi tulla mitään hyvää dj:tä jos siihen lähtee vaan sillä asenteella että "tällä saa varmaan paljon naisia!" tjsp



upee nosto :)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#128 • • liikkuva muna an egg on the move
DJladytribe.jpg

DJ Lady Tribe - World's hottest DJ goddess!

On niin taitava mimmi, että soittaa ilman sähköjä, vääntää nuppeja kankuillaan ja vetää vielä samalla pringlessejä!
¡ Previous post about a year ago !
ant3re

Posts: 17

#129 • • ant3re

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

McSulatejuustot7, 20.6.2004 18:12:
---
Jone:
---
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...

---


Ootko sä ihan tosissasi niinq aikuisten oikeasti, vai onko mulla vaan herkkäuskoinen päivä?

---


mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille





Eipä Se mun mielestä oo tekopyhää sanoo et tykkää vaan siit musasta. On siin kyllä muutama muukin hyvä puoli esim. Saman henkistä porukkaa ja kyllä on kokemuksia, että naiset lämpee deejiille, mutta se on aika pintaliito meininkiä. Ja dj:nhän ei siis tartte jonotella asiakas jonoissa jos on soittamassa eli siihen ei mitään vip passia kyllä yleensä tartte.
Arsk4_

Posts: 833

#130 • • Arsk4_ Lihis
Saanxmä biluu ku mulla o yks kiekko ja siin o 2 raitaa josmä mixaa ne yhtee`?

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Claquesous

Posts: 3,206

#131 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

ant3re, 2.1.2010 12:57:
Eipä Se mun mielestä oo tekopyhää sanoo et tykkää vaan siit musasta. On siin kyllä muutama muukin hyvä puoli esim. Saman henkistä porukkaa ja kyllä on kokemuksia, että naiset lämpee deejiille, mutta se on aika pintaliito meininkiä. Ja dj:nhän ei siis tartte jonotella asiakas jonoissa jos on soittamassa eli siihen ei mitään vip passia kyllä yleensä tartte.



Mitä sä meinaat? Tsiigasiks millo toi sun quottaama keskustelu oli käyty? 2004 eli vajaat kuusi (6) vuotta sitten. Vai ootsä vaa muuten vaan kertomassa totuuksia?

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#132 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

Arsk4_, 2.1.2010 13:13:
Saanxmä biluu ku mulla o yks kiekko ja siin o 2 raitaa josmä mixaa ne yhtee`?



Trollaus ei toimi, koska edelliset jäbät, jotka täs threadis sano yhtään mitään oli 2008.

=D

--
32. of December

tbo

Posts: 935

#134 • • tbo budhisattva

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

sielu hänkin, 26.12.2005 17:34:
Musta on kivampi olla musiikki desbotti eli valita aina kaikki kuunneltava musiikki ihan muuten vaan, ja kertoa kaikiklle että mun musiikki maku on ainoa hyväksyttävä. *sydän*



en mä teistä muista tiedä mut sanoisin et tässä ollaan aika lähellä ydintä.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

aada

Posts: 736

#135 • • aada

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

Quakey, 2.12.2008 14:21:
no silti.. en kyl usko että kenestäkää voi tulla mitään hyvää dj:tä jos siihen lähtee vaan sillä asenteella että "tällä saa varmaan paljon naisia!" tjsp



Ne naisetkin karkaa siinä teini-iän jälkeen, kun huomaavat, ettei niillä dj:n hommilla niin kovin hyvin tienaa.
ant3re

Posts: 17

#136 • • Edited ant3re

Replying to olen päättänyt ryhtyä dj.xi!:

Claquesous, 2.1.2010 13:29:
---
ant3re, 2.1.2010 12:57:
Eipä Se mun mielestä oo tekopyhää sanoo et tykkää vaan siit musasta. On siin kyllä muutama muukin hyvä puoli esim. Saman henkistä porukkaa ja kyllä on kokemuksia, että naiset lämpee deejiille, mutta se on aika pintaliito meininkiä. Ja dj:nhän ei siis tartte jonotella asiakas jonoissa jos on soittamassa eli siihen ei mitään vip passia kyllä yleensä tartte.

---


Mitä sä meinaat? Tsiigasiks millo toi sun quottaama keskustelu oli käyty? 2004 eli vajaat kuusi (6) vuotta sitten. Vai ootsä vaa muuten vaan kertomassa totuuksia?





Enpä tainnu jiigaa. Mut lauoin kyl parit totuuden jyvätki.
Avatar
#138 • • opmdevil Guest
Eikös DJ:n naistensaanti potentiaali ole huipussaan jos soittaa hääkeikkoja ja sielläkin jotain Anna mulle tähtitaivas ja Barbie göörl. Siis eikös juuri häissä ole niitä epätoivoisia vanhoja piikoja joille iskee hirveä romantiikan kaipuu.