430 posts, 22 pages, 169,554 views
Cride:
Ja autoille en osaa tehä muuta ku ajaa ja tankata....
Jutu:
---
Cride:
---
Mulla toi ajaminenkin on vähän niin ja näin: "oho, aurauskeppi" *muhaha* No joo, mä en osaa imuroida mattoja. Ne menee aina silleen ärsyttävästi kurttuun ja sitten mulla menee hermo. Matot on sukkien lisäksi maailman ärsyttävin keksintö *kivatsulle*
Cride:
---
Jutu:
---
Cride:
---
Mulla toi ajaminenkin on vähän niin ja näin: "oho, aurauskeppi" *muhaha* No joo, mä en osaa imuroida mattoja. Ne menee aina silleen ärsyttävästi kurttuun ja sitten mulla menee hermo. Matot on sukkien lisäksi maailman ärsyttävin keksintö *kivatsulle*
---
Maton päällä pitää seistä (siis sen yhessä reunassa) ainaki silloin jos on pieni matto koska muuten se matto liikkuu imurin mukana. Ja pienillä matoilla toimii viel se, et imuroi yhteen suuntaan eli ittestänsä poispäin ja simsalabim se pysyy paikoillaan ainakin suhtkoht hyvin.
Voi kyl olla et toi mattojen kurttuunmeno riippuu vähä imurin laadustakin...kaikki imurit ei ota kiinni siihen mattoon yhtä hanakasti
serotonot:
jotaa samplee miltä sellain kuulostaa ni voi tylsäl hetkel kokeilla?
T-mu:
---
serotonot:
jotaa samplee miltä sellain kuulostaa ni voi tylsäl hetkel kokeilla?
---
Taitaa mennä enenmmän luomisn tuskan puolelle mut...
samplee en tähänhätään tiedä mut biisi on "Commander Tom - Are am eye?"
ehkä maailman samplätyin hooveri mut siinä vaan on munaa ja huolella.
T-mu:
Taitaa mennä enenmmän luomisn tuskan puolelle mut...
samplee en tähänhätään tiedä mut biisi on "Commander Tom - Are am eye?"
ehkä maailman samplätyin hooveri mut siinä vaan on munaa ja huolella.
Mio:
Ekana mieleen tulee laji jota kaikki muut tuntuvat ainakin kokeilleen...laskettelu on jääny täysin paitsioon..ei kuitenkaan lpullisesti vaan mahdollisuuden tullen kokeilen kyllä.
JussiS:
Eikös Hooveri tehdä Viruksella?
Avernian:
Valehdella vakuuttavasti.