Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 169,583 views

Bellezaaa

#181 • • Bellezaaa Afrodite*

_amy_:
...viheltää.paitsi joskus sisäänpäin.se on hassua.
*uuh*

En mäkään osaa kunnolla viheltää. Saan vaan sellasen pienen äänen kuulumaan joka muistuttaa vihellystä. Ja autoille en osaa tehä muuta ku ajaa ja tankata....*uuh*

manaatti

#182 • • manaatti
En osaa kinkata vasemmalla jalalla.....oikee ei kyl tuota mitää ongelmaa

--
"Bring It On"

Jutu

#183 • • Jutu Blondi

Cride:
Ja autoille en osaa tehä muuta ku ajaa ja tankata....*uuh*

Mulla toi ajaminenkin on vähän niin ja näin: "oho, aurauskeppi" *muhaha* No joo, mä en osaa imuroida mattoja. Ne menee aina silleen ärsyttävästi kurttuun ja sitten mulla menee hermo. Matot on sukkien lisäksi maailman ärsyttävin keksintö *kivatsulle*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Bellezaaa

#184 • • Bellezaaa Afrodite*

Jutu:
---
Cride:

---

Mulla toi ajaminenkin on vähän niin ja näin: "oho, aurauskeppi" *muhaha* No joo, mä en osaa imuroida mattoja. Ne menee aina silleen ärsyttävästi kurttuun ja sitten mulla menee hermo. Matot on sukkien lisäksi maailman ärsyttävin keksintö *kivatsulle*

Maton päällä pitää seistä (siis sen yhessä reunassa) ainaki silloin jos on pieni matto koska muuten se matto liikkuu imurin mukana. Ja pienillä matoilla toimii viel se, et imuroi yhteen suuntaan eli ittestänsä poispäin ja simsalabim se pysyy paikoillaan ainakin suhtkoht hyvin.*vink*

Voi kyl olla et toi mattojen kurttuunmeno riippuu vähä imurin laadustakin...kaikki imurit ei ota kiinni siihen mattoon yhtä hanakasti
Jutu

#185 • • Jutu Blondi

Cride:
---
Jutu:
---
Cride:

---

---

Maton päällä pitää seistä (siis sen yhessä reunassa) ainaki silloin jos on pieni matto koska muuten se matto liikkuu imurin mukana. Ja pienillä matoilla toimii viel se, et imuroi yhteen suuntaan eli ittestänsä poispäin ja simsalabim se pysyy paikoillaan ainakin suhtkoht hyvin.*vink*

Voi kyl olla et toi mattojen kurttuunmeno riippuu vähä imurin laadustakin...kaikki imurit ei ota kiinni siihen mattoon yhtä hanakasti

Ne matot menee silti ihan mukkelis makkelis vaikka mä seison siinä maton päällä ja imuroin ittestäni pois päin. Mä en vaan osaa.

--

tumpsi

#187 • • tumpsi rekisteröitymätön

T-mu:
"Commander Tom" -tyylisen hoover saundin muodostamista olen monesti koittanut mutta en saa hyvää tekemälläkään. Vinkkejä?

En tiedä, mut tuotokset jakoon jos onnistut :P
serotonot

#188 • • serotonot Paul Easy

T-mu:
"Commander Tom" -tyylisen hoover saundin muodostamista olen monesti koittanut mutta en saa hyvää tekemälläkään. Vinkkejä?

jotaa samplee miltä sellain kuulostaa ni voi tylsäl hetkel kokeilla?
T-mu

#189 • • T-mu Läskimooses

serotonot:

Taitaa mennä enenmmän luomisn tuskan puolelle mut...
samplee en tähänhätään tiedä mut biisi on "Commander Tom - Are am eye?"
ehkä maailman samplätyin hooveri mut siinä vaan on munaa ja huolella.
serotonot

#190 • • serotonot Paul Easy

T-mu:
---
serotonot:

---

ei mut siis ihan jotaa audiofilee mist kuulla millain?
Jussi Soro

#191 • • Jussi Soro choon!

T-mu:

Eikös Hooveri tehdä Viruksella?
Bellezaaa

#192 • • Bellezaaa Afrodite*

Jutu:
Ne matot menee silti ihan mukkelis makkelis vaikka mä seison siinä maton päällä ja imuroin ittestäni pois päin. Mä en vaan osaa.

Ei kaikes voi olla hyvä...*hymy*
Imuroi tarpeeks paljon niin kyl varmaan oppiii *hihu*
Ninka

#193 • • Ninka

Mio:
Ekana mieleen tulee laji jota kaikki muut tuntuvat ainakin kokeilleen...laskettelu on jääny täysin paitsioon..ei kuitenkaan lpullisesti vaan mahdollisuuden tullen kokeilen kyllä.

mulla on sama, itseasias just hetki sit yks kaveri pyys laskettelee ja jouduin taas toteamaan että en oo sitä ite koskaan koittanut. koko lapsuuden oli jalan kanssa ongelmia ja nyt KaiKKi MuuT on jo niin hyviä että tuntus vähä tyhmältä lähtee.

suurimmat "en osaa ongelmat" on rahan ja viinan käyttö sekä toi siivous puoli

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jutu

#194 • • Jutu Blondi

Cride:

Nöyyyy! Mun pitää hommata ukko sitä varten että mun ei tarvii imuroida *joo*

--

Bellezaaa

#195 • • Bellezaaa Afrodite*

Jutu:
---
Cride:

---

Nöyyyy! Mun pitää hommata ukko sitä varten että mun ei tarvii imuroida *joo*

Joo*hih* kätevää!
phear

#196 • • Edited phear <X>

JussiS:
Eikös Hooveri tehdä Viruksella?

Hooveri tehdään Alpha Junolla, muu on imitointia. *vink* Ei ollut tuon biisin ilmestymisaikoihin Viruksia vielä olemassa.

"Music Dictionary: Hoover
slang name for the Roland Alpha Juno 2, known as the hoover creator. this little beast is the one that has been doing the damage for a while in dance music. essentially only used in the more hardcore/hardhouse scene, this is the machine that creates all these wonderful hard synths that caused hardhouse to take the world by storm in the 1999s. for examples of 'Hoover Usage', check out tracks by Captain Tinrib and Karim. (a large majority of captain tinrib's synths are created with the aid of an Alpha Juno 2) "

HowTo:

Synasta pitäisi saada irti sekä Pulse Width Modulationia ymmärtävät saha-aalto (tai oikeastaan katkaistu saha, katkaisukohtaa moduloidaan) ja PWM-kanttiaalto. Parin oktaavin ero ja melkolailla detunea. Melko nopea chorus päälle. Ehkä vähän säröäkin, jos haluaa oikein rujon. Tollasessa Commander Tom-henkisessä on vielä melko olennaista filter-envelopen ja pitch-envelopen synkka (mikä tekeekin sitten soundien tunaamisesta kohdalleen melkoista puuhaa). Sit jos haluaa vetää homman polkaksi, niin EQ:ta kapeella q:lla sweepaten yläkaistalla.

Ymmärtääköhän tosta mitään? *nauru*

edit: Niin en mäkään tota enää oikeesti osaa. *hymy* Myin Junoni kolme vuotta sitten, valitettavasti.
-Santtu-

#197 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Katsoa leffaa loppuun nukahtamatta kertaakaan.. *iihhih**blush*
#198 • • ALIEN Guest

Avernian:
Valehdella vakuuttavasti. *uuh*

noin sanoo parhaat valehtelijat :D
solena

#199 • • solena -tigresse-
Kutoa, ommella tai tehdä mitään muitakaan käsitöitä. Harmitta, kun kaveri aina kutoo itselleen tosi mageita pipoja ja huiveja etc:-/
thstle

#200 • • Edited thstle neiti nenäkäs
Oli hauska lukea muiden vastauksia ja bongata niistä sellaisia asioita, joita ei itsekään osaa. Tuli ainakin sellainen olo, etten taidakaan olla ainoa ..

*nauru*

Eli minä en osaa ..

1. Hypätä pääedellä veteen tai hypätä veteen mitenkään päin saati edes sukeltaa pitämättä nenästä kiinni.
2. Soittaa mitään instrumenttia kunnolla tai hyvin. Hauskaahan tässä on se, että soitin oikeasti n. 5 vuotta kanteletta, eikä tuosta ajasta jäänyt mitään käteen. Olen myös soittanut pianoa ja ollut melkein koko nuoruuteni musiikkiluokalla.
3. Avata kaljapulloa stendarilla, hampailla tai edes pöydänkulmaan. En myöskään osaa tehdä savurenkaita, vaikka olen polttanut melko kauan jo ja harjoitellut aktiivisesti.
4. Tehdä kärrynpyörää, seistä käsilläni tai ylipäätään mitään akrobatiaa vaativia temppuja. Paitsi osaan kyllä etuperin ja takaperin kuperkeikan.
5. Kiljua/kirkua tms. Kokeilin yksi päivä yksin kotona kiljua niin kovaa kuin pystyn, mutta se ei vain yksinkertaisesti onnistunut. Pystyn kyllä kiljumaan reaktiona esimerkiksi kutitukseen. Olin joskus improvisaatiokurssilla, jossa harjoiteltiin kiljumista, enkä sielläkään pystynyt siihen. Nyt tajuan, miksi oikeasti kauhuleffoihin palkataan/on palkattua ihmisiä "dubbaamaan" kiljumisia.
6. Lasketella. Olen kokeillut tätä monta kertaa, mutten vain ole kotonani suksien päällä. Laudan päällä olisi varmaan vielä hirveämpää. En myöskään osaa rullaluistella tai ylipäätään luistella hyvin.
7. Ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Vaivaannun aivan tajuttomasti, enkä osaa kuin inttää vastaan tai tuntea oloni epämukavaksi. En myöskään ikinä ole ottanut kenenkään ihmisen sanomaa kohteliaisuutta todesta.
8. Laittaa hiuksiani mitenkään. Siksi pidänkin ponnari- tai saparomahdollisuudesta. Pyydän aina Katjaa tekemään kaiken työn. Nyt vasta paljastin ensimmäistä kertaa, ettei se johdu laiskuudesta, vaan siitä etten vain osaa. En myöskään osaa itse suoristaa omia hiuksiani kunnolla, vaikka minulla on suoristusrautakin, eikä se ole todellakaan vaikeata. En vain onnistu ikinä MISSÄÄN hiusjutuissa.

Ehkä tähän listaan tulee joskus vielä lisää päivityksiä. Tiedän meinaan, että minulla on vielä liuta asioita, joita EN osaa tehdä. Nyt ne eivät vain tule mieleen.