Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 169,859 views

Gnizhak

#61 • • Gnizhak iku
Mä en osaa keskittyä tärkeisiin asioihin. Etenkin lukemiseen keskittyminen on mahdotonta nykyään; vaikka koettaisin mitä apukeinoja, saattaa yhden aukeaman lukeminen kestää noin 15 minuuttia kun ajatuket harhailevat jossain muualla. Jos koetan kirjoittaa lukemaani tekstiä, tai lähinnä avainsanoja siitä, menee vielä kauemmin. Opiskelun kannalta hirveä takaisku; Sillä vielä lukioaikana pystyin lukemaan tehokkaasti ja muistamaan lukemani.

--
Don't Just Stand There

Bio

#62 • • Bio The Bullies / Pinky
en osaa laulaa.. yläasteella lauloin kokeessa ukko nooan, kun perhana piti jotain laulaa

mut sain seiskan kokeesta *grr*
Dementation

#63 • • Dementation wednesday?
Ohoh mikä kysymys.

- Mä en osaa uida (Haluisko joku opettaa? *vink*)
- En osaa seistä päälläni (Enkä taida halutakkaan)
- En osaa mitään itsepuolustuslajia (Tämä tulee muuttumaan)
- En osaa pitää päätäni kiinni, vaikka usein kannattaisi (No ei oo mun ongelma...)
- En osaa soittaa mitään instrumenttia kunnolla. (triangeli menee jo jotenkuten)
- En osaa naksutella niveliäni tahallani (Vahingossa kyllä onnistuu aina joskus)
- En osaa tekoröyhiä. (En ole kovin pettynyt itseeni.)

Lisää myöhemmin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

quile

#64 • • quile Kävelevä banneri.

Bio:
en osaa laulaa.. yläasteella lauloin kokeessa ukko nooan, kun perhana piti jotain laulaa

sama vika... *igor*
anqqa

#65 • • anqqa tirehtööri

Bio:

*aplodit* muutenki äänenkäytön kanssa ongelmia: ei kanna, artikulaatiovaikeuksia, ajatusten pukeminen ymmärrettävästi sanoiks usein hankalaa, kielten lausuminen avutonta (vaik enklanti ja ranska), small talk ei luonnistu jne.

en myöskään osaa ostaa lahjoja tai ottaa kohteliaisuuksia vastaan. en osaa soittaa instrumentteja, pienenä opettelin joitakin värssyjä pianolla ulkoa että ne sai kuulostaa oikeelta, mut nuotteja en sujuvasti osaa lukea (työn alla ehkis). en osaa loukkaantua, suuttuminenki tuottaa ongelmia.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Dementation

#66 • • Dementation wednesday?
En mullakaan ääni oo hyvä, mutta osaan teknisesti laulaa ja oon koko ikäni saanut kaikista laulukokeista ysejä tai kymppejä. *kiitoskiitos* *vink* *hih*

--

Elmiira

#67 • • Elmiira

Dementation:
- Mä en osaa uida (Haluisko joku opettaa? *vink*)

Sain uimaopettajan paperit noin kuukausi sitten... voisit tulla testi -oppilaaksi *nauru*

[muokattu 16.6.2004 21:53]

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Dementation

#68 • • Dementation wednesday?

Jää~*:
Sain uimaopettajan paperit noin kuukausi sitten... voisit tulla testi -oppilaaksi *nauru*

Kuulostaa hiukan pelottavalta, mutta pistetään harkintaan... *heiii*

--

anri

#69 • • anri team parempi pitäjä
En osaa käyttää rahaa viisaasti.
En, vaikka sitä tulisi isokin läjä säännöllisin väliajoin.

--
don't go halfway - go all the way

Howdy

#70 • • Howdy Oldie
Hmm .. iskemisen jalo taito vois olla ihan jees *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Pablo

#71 • • Pablo

Howdy:

kyl joo täytyy yhtyä! sitten vaan katsomaan esimerkkiä että miten ei tulisi toimia - huonoimmat iskuläpät -topiikista. *nauru*
Howdy

#72 • • Howdy Oldie

Pablo:
---
Howdy:

---

kyl joo täytyy yhtyä! sitten vaan katsomaan esimerkkiä että miten ei tulisi toimia - huonoimmat iskuläpät -topiikista. *nauru*

Joo *nauru* pitää vissii lähtee jonkun gasanovan oppiin *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

pupuankka

#73 • • pupuankka poly-wtf?!
Mä en osaa sanoa ei. *eiei* Monessakaan tilanteessa. Ja se on muuten hyödyllinen taito, pitäis opetella....
Sparkling

#74 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
En osaa mm.
- tehdä purkkapalloo (ihme kovan äänen saan syntymään, mut ei oo paljoo palloja näkyny)
- puhaltaa savurenkaita (saanu monet nauramaan kunnon ilmeillä ku niitä yrittäny puhallella suu mutrulla)
- tehdä kärrynpyörää tms
- laittaa kieltä rullalle
- käyttää välillä rahaa oikein.
Tossa oli jo muutamia, aika samoja mitä muillaki ollu :)

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Pablo

#75 • • Pablo

Joannainen:
En osaa mm.
- tehdä purkkapalloo (ihme kovan äänen saan syntymään, mut ei oo paljoo palloja näkyny)

Sun pitää ostaa hubbabubba -purukumia. Sillä oppii varmasti tekemään purkkapalloja! :)
Sparkling

#76 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

Pablo:
---
Joannainen:
En osaa mm.

---

Sun pitää ostaa hubbabubba -purukumia. Sillä oppii varmasti tekemään purkkapalloja! :)

Oon yrittäny :D ei auta :) saan jonku ihme pikkusen pallon suun sisäpuolelle kyl tehtyy ja kauheen kovan äänen siitä, mut siinäpä se onki :D

--

Cloudberry

#77 • • Cloudberry

pupuankka:
Mä en osaa sanoa ei. *eiei* Monessakaan tilanteessa. Ja se on muuten hyödyllinen taito, pitäis opetella....

Hehei! Mun kohtalotoveri ja hengenheimolainen! Teitäkö on oikeasti olemassa muitakin?? Ja todellakin olisi hyödyllinen taito, muttamutta.. *blush*
Jep. \”Just say no.\” Opettelen joskus. *iihhih*
En osaa moniakaan asioita (minkä vastapainoksi osaan kyllä vaikka mitä enemmän tai vähemmän hyödyllistä, sellaisiakin mitä täällä on listattu), mutta EI:n sanotuksi saamatta jääminen on varmaan ainoa mistä kärsin ikinä.. *igor*
\”Joo, okei, totta kai voin, tietenki hoidan, kyllä se sopii, ei haittaa yhtään, mennään vaan..\” *grr*

t. Helppo Nakki *dissaa*
Sparkling

#78 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Niin, ja muistin just että en osaa juoda koskaan limupulloa tyhjäksi :D aina siel on joku pari senttii juomista jäljellä, ei niinku ymmärrä miten teen sen :)

--

Flamie

#79 • • Flamie
En osaa tehdä musiikkia.
En osaa avata millään muulla pulloa kuin pullonavaajalla (vanhempi isoveli on kuulemma avannu pullon 10mk kolikolla)
En osaa vaihtaa vaihteita mopossa kunnollisesti
En osaa olla tarpeeksi sosialistinen
En osaa potnailla
En osaa valita sellaista musiikkia mistä kaverit pitäisivat
En osaa sanoa ei naiselle joka hymyilee kauniisti *nauru*
En osaa pitää suutani kiinni joistain asioista
En osaa tehdä kärrynpyörää

Jatkoa taas jossain vaiheessa kun taas keksin niitä
Elmiira

#80 • • Elmiira
En osaa tiskata, niin etten samalla kastelisi itseäni ja puolta keittiötä... *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~