elikkä mikä on huonoin tv-mainos tai todellakin niin ärsyttävä että on pakko vaihtaa kanavaa siksi aikaa?
516 posts, 26 pages, 391,837 views
Fyraett:
Se ciideri mainos mis jengi riehuu. vissii uus ?moove? cider mainos tjsp! Eniweis tekee mieli heittää telkkari partsilt alas ku se mainos tulee.
Saara:
---
Fyraett:
Se ciideri mainos mis jengi riehuu. vissii uus ?moove? cider mainos tjsp! Eniweis tekee mieli heittää telkkari partsilt alas ku se mainos tulee.
---
Ai? Mulle tulee ainakin sellanen fiilis niistä et osaa tanssii ees jotenkuten (ainakin paremmin ku ne mitkä siel töllössä) *iihhih*
Timpe:
Plussamainokset ja se helvetin ärsyttävä plop plop plop plop plop.... *kivatsulle*
ella_:
oon kyllä usein ihmetelly, että mikä niissä plussamainoksissa oikein meni vikaan. se ensimmäinen plussamainos, missä ne joutui saahaamaan sen pyöreän oven jotta ne kasvottomat ja äänettömät pallot pääsi taapertamaan sisään hellyyttävän musiikin tahdittamana, oli jotenkin ihan käsittämättömän sympaattinen. sen jälkeen alkoikin sitten helvetti, eikä sille näy loppua.
toinen, mikä vähän ihmettyttää, on nämä zerofortyt. olenkohan tullut vaan liian vanhaksi, kun en jaksa nähdä sitä hauskuutta siinä, että marsu jolla on kukkakaalit korvissa yrittää väistää maksalaatikkoa. kaikessa absurdiudessaan näiden mainosten kuuluisi varmaan siis joko naurattaa tai hämmentää, tai sitten nimenomaan ärsyttää niinkuin mun tapauksessa on käynyt. ehkä ne vetoavat varhaisteineihin (tai muihin joiden sisällä myllertää hiljainen kapina) tällä jonkinnäköisellä rajoja rikkovalla sekavuudellaan.