Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

357 posts, 18 pages, 104,843 views

pathi

Posts: 224

#141 • • pathi
”Eihän tuollaiseen kukaan halua ruveta”

--
D:

Avatar
#142 • • TFC Guest
Oi voi,onnistuu helposti :D! Kaksikaan ei tee tiukkaa,kolmantena alkaa ehkä hiukan ahdistamaan ..8).
pathi

Posts: 224

#143 • • pathi

TFC:
Oi voi,onnistuu helposti :D!



Guru *igor*

--
D:

John

Posts: 1,384

#144 • • John Lauma
Pakosta onnistuu, vapaaehtoisesti... EI!

--
Fancy some cheese, Gromit?

Samu

Posts: 517

#145 • • Samu Bodhisattva

KarriN:
ensinnäkin oon miesten hormonaalisen ehkäisykapselin tutkimuksessa ja jo sen takia joudun silloin tällöin wankkaamaan.



*nauru**nauru*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

anthocyan

Posts: 1,511

#146 • • anthocyan Kohti valoa...

Dementation:
Olin ton kuukauden verran, mutta kyllä sen jälkeen on ollut mukavia muutamat yöt viime aikoina sekä oman käden oikeuskin... *blush*

Mutta tulipahan todistettua ainakin itselle, että pystyy, vaikka ongelmia se tuotti kyllä...



Ei voi muuta kuin ihailla! *joo* Itse en varmaan tuollaiseen pystyisi. Tai sitten kaikki ympärilläni olijat saisivat kärsiä huonosta tuulestani! *nauru* Onnittelut! *hali*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#147 • • sakk303 Guest

nexus__69:
---
kontrastinen epeli:
melkein 3kk mennyt jo, että sanotaan näin että onnistuu tietenkin mut eihän tää kivaa oo missään nimessä, et jos ois vaan saumaa niin panisin kyllä. Mut katotaa kauan tässä vielä selbaillaan ton kolmenkin kuun päälle. =)

---


Hahaha, toi oli ihan helmi... *nauru* Sori, ei sais nauraa... Miksei muka oo saumaa?



no hommaa mulle saumaton pimpsa jostain *hih*
Avatar
#148 • • Edited candyraver Guest
***
T-rex

Posts: 262

#149 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Joskus ollut 10 kk täysselibaatissa. Yksi ei tunnu missään. En kyllä suosittele kenellekään *igor*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Jazmine

Posts: 1,009

#150 • • Jazmine Pösilö
Ei perkele.... nyt pitäs saada äksönii... 2 kuukautta alkaa olla jo LIIKAA!!!!!!!!!!!! *poks*
Baareista ei ees natsaa raahata ketään himaan.. Pitää siis viritää seksisuhde.. *joo*

Sormet on jo ihan kuluneet.. *uuh*

[muokattu 31.7.2004 23:10]

--
Polcca on parasta *sydän*

wallu

Posts: 125

#151 • • wallu
Toi selibaattihan tulee ihan automaagisesti...ei ees tee tiukkaa, kun on niin helvetin hiljasta tuolla seurustelurintamalla *igor*
Avatar
#152 • • Nancy Guest
noo....mul on täs alla jo noin neljän kuukauden selibaatti, joten kyl sitä nyt aina yhden kuukauden pystyis oleen ilman. Ja siltikään ei ylttäis mun parhaimpaan/pahimpaan saavutukseen, eli 8kk. Se mikä täs on kaikkein yllättävintä ollu niin on se et ei tee oikeestaan edes mieli. Tietty jos joku adonis tulis hinkuttaan vasten reittä niin vois sitä jo niin kauan piilossa olleet himot puskea esiin. Mut ehkä tää on sitä et kun tietää et kuinka vähän pelkästä panosta jää käteen niin odottelee sitä oikeaa henkilöä ja ennen kaikkea sitä oikeaa hetkeä. Sitä odotellessa muistelen lämmöllä kaikkia niitä kertoja kun on saannut nauttia hyvästä seksistä... *kuolaa**sydän*
W

Posts: 1,049

#153 • • W
Tällainen selibaattius on siinä suhteessa hieman epistä, että kyllä jotku ihmiset ovat toisia vilkkaampia, eli seksuaallisesti aktiivisempia....minä esimerkiksi tykkään parisuhteissani harrastaa seksi jopa neljä kertaa päivässä.....kuukausi ilman ei onnistuisi iki maailmassa. Jotku tutut taas sanoo, et mitä nyt, eihän seksi oo edes kauheen kivaa....*ding*
jansq

Posts: 197

#154 • • jansq Team Emmätajuu
Kuten muutkin on sanonut, sinkkuna onnistuis varsinkin kun se ei sillon olis vältämättä valinnaista ;)
Mutta ei helvetti oikeesti... kuukausi ilman??? Sitähän varmaan raiskais jonkun vuodesohvan jo parin viikon selibaatin jälkeen *hmph*

Joten ei kiitos :)
Ja ei tämmösiä ideoita saa heitellä, jos vaikka emäntä sattus lukeen ja luulis tota hyväkskin ideaks!

--
loud music is good for you

Snowie

Posts: 601

#155 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä jouduin juuri kohtamaan karun todellisuuden tajutessani että oon oikeasti ollu jo kuukauden ilman.
Joku suostuvainen raiskattavaksi? Ai ei vai.. Höh.
Avangion

Posts: 2,529

#156 • • Avangion Punakardinaali

Elvirith:
Mä jouduin juuri kohtamaan karun todellisuuden tajutessani että oon oikeasti ollu jo kuukauden ilman.
Joku suostuvainen raiskattavaksi? Ai ei vai.. Höh.


MIIIII! Pick ME! *nauru*
Tajusin just että viiden viikko on jo menossa lujaa vauhtia! Sunnuntaina varsinkin tekee pahaa kun se tulee täyteen... *nyyh* Olisikin oma päätös. *uuh*
Toisaalta omasta päätöksestä en ikinä tekisi niin!!! Siinä mitään järkeä olisi!


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

pululu

Posts: 1,102

#157 • • pululu .jemmutti.
mäki huomasin että mulla on todelliset tsänssit olla ilman kuukausia tätä menoa.....

onko se hyvä vai paha asia..?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Optik

Posts: 1,691

#158 • • Optik Piikkisika/Outopallo

pulu-chan:
mäki huomasin että mulla on todelliset tsänssit olla ilman kuukausia tätä menoa.....

onko se hyvä vai paha asia..?



Itse laittaisin sen sinne "Pahat/Säälittävät asiat" lokeroon

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Color

Posts: 40

#159 • • Color :E
Miks ihmees!? Mitä järkee siin on, et yrittää vältellä ihmisen luonnollisii tarpeita *ding*

Puistokemisti:
Uusimpien tutkimusten mukaan, miehillä on pienempi mahdollisuus sairastua eturauhas syöpään jos muistaa tyhjentää pussinsa joka päivä. *iloinen*

*iloinen*
Amma

Posts: 2,383

#160 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Avangion:
MIIIII! Pick ME! *nauru*
Tajusin just että viiden viikko on jo menossa lujaa vauhtia! Sunnuntaina varsinkin tekee pahaa kun se tulee täyteen... *nyyh* Olisikin oma päätös. *uuh*
Toisaalta omasta päätöksestä en ikinä tekisi niin!!! Siinä mitään järkeä olisi!
TeMpPu


Mites nyt sillee*täh* Sähän oot (taas) varattu ja kaikkee (-> joku tässä yhtälössä ei nyt natsaa..)...?! *ding*

--
*etsiskel*