mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,517 views

evvk

Posts: 1,918

#241 • • evvk
Eipä sitä ikinä tiedä mistä moiset löytyy..

Tein netti sivun niin joku otti yhteyttä vuonna 1998..

Menin kouluun X.. okei siä oli joku joka ei ks. paikassa ainakaan näytänyt kiinnitävän mitään huomioo.. tästä ei tullut mitään..

Olin pitelissä X ja katsoin jotain pitkään ja se tuli puhuun.. puheista päätellen se oli aikaisemmin kiinnitänyt minuun huomiota.. ei tullut mitään..

Pileissä X tulli joku samassa koulussa ollut mimmi puhuun jota ikinä en ollut edes aikaisemmin nähnyt.. tästäkään ei tullut mitään..

Olen ollut ujo.. okei..
vai onko ne ollutkaan kuitenkaan sellaisia juttuja..
Avatar
#242 • • RINY Guest
Yhen kamun syndeillä tavattiin jotain vuos sitte ekan kerran. *hymy* *sydän* Siitä se sitten lähti *vink*
Cloud

Posts: 2,162

#243 • • Cloud Game Freak

Hyzenthlay:
---
Syder:
Ei kyl uskalla edes kuvitella, helpommal pääsee ku alkaa himouskovaiseks ja käy säännöllisesti kirkossa.

---


ihme touhua... ei asiat nyt oikeasti noin hankalia ole! *iloinen*



Eihän se ookkaan syder nyt vaan yrittää saada clubbarin "hoito" viettiset tyttöt huomaamaan sen ja heltyymään hoivaamaan *iloinen*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

evvk

Posts: 1,918

#244 • • Edited evvk
Menee puhelinmyyjäks ja rupee odottelleen jos joku asiakas iskisi sut.
Avatar
#245 • • Kirsikka Guest

Mark Hamilton:
Menee puhelinmyyjäks ja rupee odottelleen jos joku asiakas iskisi sut.



Kun joskus olin puhelinhaastattelijana niin välillä tosiaan joku yritti kutsua kylään / mukaan baariin tms :D

Mutta poikaystäväni "löysin" tai siis tutustuin bileiden ja klubituksen kautta :) kohta 2 v. yhdessä *sydän*
evvk

Posts: 1,918

#246 • • Edited evvk

Kirsikka:
---
Mark Hamilton:
Menee puhelinmyyjäks ja rupee odottelleen jos joku asiakas iskisi sut.

---


Kun joskus olin puhelinhaastattelijana niin välillä tosiaan joku yritti kutsua kylään / mukaan baariin tms :D

Mutta poikaystäväni "löysin" tai siis tutustuin bileiden ja klubituksen kautta :) kohta 2 v. yhdessä *sydän*



Niin no.. naisilla toi on odotettavissa että joku yritt'ää tosissaankin iskee kun soittaa oikeeseen numeroon. Henkisesti sekaisin olevat tai alkoholisti miehet tekee noin..
Olen nähnyt asian kerran..
Ja mitä tulee puhelin myyntiin niin kaikennäkösiä ihmisiä siä toisessa päässä onkin.. kerran asiakas puhu niin hulluja että koko porukkaa nauratti kokopäivvän ja kukaan ei saanut myytyä mitään..
mirah

Posts: 257

#248 • • mirah Starchild
Ystävän kautta, katselin aina että tosi söpö poika ja kiva mutta ei se musta kiinnostuis, ja sitten kävikin semmonen pieni juttu että se ajatteli samalla tavalla minusta ja sitten kerran vahingossa (ehkä) pussattiin ku jotain pelleiltiin ja siitä se sitten lähti. *hihu* *sydän*
Jami

Posts: 19

#249 • • Jami
No mikäs kiire se tässä on ehtiä tyttöystävää, sitte ku se kiinnostava löytyy nii sitte käydään kiinni kun DJ trancen kimpussa
Shaz

Posts: 324

#250 • • Shaz team Wittupäät
Rikku, käyt läpi tuttujen ja puolituttujen exii, sitäkautta sä nykyises löysit ;)
Shaz

Posts: 324

#251 • • Shaz team Wittupäät
Buahahaha. *nauru* On se Rikku hyvä et mun exät sulle kelpaa..
aivastus

Posts: 499

#252 • • aivastus Ärsyttävä
Kaverin bileistä, bongasin serkun esiliinan. Varastin sitten samalla kyseisen henkilön toiselta, mutta parempi näin... ainakin minun kannalta *nauru*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Velh05

Posts: 51

#253 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa

Moya:
No mikäs kiire se tässä on ehtiä tyttöystävää, sitte ku se kiinnostava löytyy nii sitte käydään kiinni kun DJ trancen kimpussa



I agree *joo*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

TiiTu

Posts: 240

#254 • • TiiTu
olin erittäin tylsissä bileissä jonkun tutuntutuntutun luona 2003 vappuna, ja eräs kaverini heitti vitsinä että, heeei, iske toi jätkä tosta huvikses.*nauru* no, niin tein ja tässä ollaan edelleen*sydän**sydän*
*tappi*

Posts: 203

#255 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
kirkosta *iloinen* (nykyinen ex)
menin moikkaamaan vanhoja riparikavereita (15v) kirkon tiloihin
ja oven edessä oli HELVETIN iso ja mukavan näkönen mies.
tuijoteltiin sit koko ilta..selvis että se on mun parhaimman kaverin
isonen..kuukaus meni sitten siinä ku istuin aina nenä kiinni ikkunassa
ku huomasin että se menee ratikkaan jne,,hymyiltiin aina punaisina
toisillemme ku nähtiin jossain. asu melkeinpä naapurissa monta vuotta
eikä koskaan tavattu.. sitte sain kutsun tutun synttäreille.
(myöhemmin tieto että ex halus mua sinne)
häröiltiin sitten koko ilta ja kivaa oli.
oli heti ku oltais tunnettu aina...ei outoilua.
siitä se lähti melk 3v yhessä..nyt hyviä ystäviä.
*sydän* *sydän*
ai vitsi oli ihanaa olla ihastunu..en ees enää muistan..
kauhee halipulahan tällasessa muistelossa tulee!

*snif*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

*AnnU*

Posts: 157

#256 • • *AnnU* NanneNanneNanne
olin pieni kuuden vanha tyttö, joka oli peloissaan menossa ekalle luokalle kouluun.. luokassa tapasin kivan poitsun, jonka ystävä oon ollu siitä asti (yli 12 vuotta!).. ja nyt vasta onnellisesti seurustellaan.. love him so much!!!*sydän**sydän*

--
*sydän**sydän**sydän*

Wegez

Posts: 2,141

#257 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Kenet niistä (siis poikaystävistäni)? *vink* *plur* ..tyttöystävää..eipä ole vielä näkynyt..kait..tai maa ei voi tietaa.. *iloinen*

--
...we´re all made of stars...

QPS

Posts: 50

#258 • • QPS Kiksulord
No eräältä työkeikalta tarttui matkaan tämän hetkinen parempi puoliskoni... Täytyyhän sitä töissä tehdä jotain hyödyllistäkin *nauru*!

--
Music is not a hobby, it's lifestyle...

Avatar
#259 • • saga Guest
koulusta... nyt kihloissa ja asutaan yhdessä.
Avatar
#260 • • RINY Guest
Hmmm.. oliskohan se ollu yhen kaverin synttäribileistä. *ding* Tais olla se joo. Zimeon *sydän* luv juu!