mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,915 views

Saara

Posts: 1,954

#441 • • Saara #2970

sune, 17.3.2007 16:49:
Pikku-Markukselta *nauru*



:D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

toma

Posts: 2,009

#442 • • toma Tototoototo
Tupsahti eteiseeni matkaseuraksi Konemetsään viime vuonna <3

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Peppi

Posts: 397

#444 • • Peppi Pepe The Journalist

sune, 17.3.2007 16:49:
Pikku-Markukselta *nauru*



Uskomatonta, mutta totta *tirsk* T: Paikalla

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

*AnnU*

Posts: 157

#445 • • *AnnU* NanneNanneNanne
Tavattiin ala-asteella ensimmäisenä koulupäivänä 7-vuotiaana, kun menimme samalle luokalle *joo**joo*
Parhaasta ystävästä tulikin kihlattu, joka on pian kolme vuotta mun kanssa viihtynyt *sydän*

--
*sydän**sydän**sydän*

Alley Cat

Posts: 489

#446 • • Alley Cat Jedi Master
Bileissä ensin bongailin salaa, kunnes eräissä Illuissa viime toukokuussa iskin kiinni. Ja kiinnihän se jäi, ja pysyy *iloinen*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Amuck

Posts: 2,396

#447 • • Amuck dub-i-dub
irkistä. TIETTY. Paitsi ensimmäisen löysin 7. luokalla diskossa, plur.

Ircissä tapaamisessa on se hyvä puoli, että ulkonäköasiat ei pääse rasittamaan. Vaikka aina väitänkin ettei ulkonäöllä ole mitään väliä (eikös kaikki rumat ihmiset sano noin), niin koneen välityksellä jutskaillessa ei ainakaan pääse ihastumaan vain somaan kuoreen.

ps. Kannattaa ottaa jätkäkaveriksi irkkaava junglistiteekkari, ei ole pelkoa että se tapaisi muita naisia!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Ozma

Posts: 867

#448 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
HOUSENATION 11th season ... Ensimmäistä kertaa menen naiselle juttelemaan ja het tärppäs. Koukussa olen ja pysyn! *plur*
KooKie

Posts: 4,338

#449 • • KooKie aka. Petress Pan

2la, 20.3.2007 18:15:
Ircissä tapaamisessa on se hyvä puoli, että ulkonäköasiat ei pääse rasittamaan. Vaikka aina väitänkin ettei ulkonäöllä ole mitään väliä (eikös kaikki rumat ihmiset sano noin), niin koneen välityksellä jutskaillessa ei ainakaan pääse ihastumaan vain somaan kuoreen.



Joo netissä (pois laskettuna joku helvetin galleria) on kyllä todella positiivista, että ihmiset kiinnostuvat pääasiassa muista, kuin ulkonäöllisistä syistä. Toisaalta taas kukaan ei voisi irkissä "ihastua" muhun, jos ei perverssit pedobear -ääliöt kiinnosta. (Toisaalta mä saan siellä kyllä treffikutsuja harva se tunti - helvetin irkkaajat.) :D

Irkissä huomaa usein myös, onko keskenään mitään keskusteltavaa mahdollisen tapaamisen kannalta. Randomilla baarista iskettyjen ("hyvännäköisten") tyyppien kanssa voi se jutun iskeminen paljon todennäköisemmin takkuilla.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kim123

Posts: 127

#450 • • Kim123 jokke123
tavattiin bussipysäkillä. mentiin uutenavuotena kihloihin ja naimisiin 21.7.2007...

--
pioneer

anniharha

Posts: 1,937

#451 • • anniharha

KooKie, 20.3.2007 18:30:
---
Toisaalta taas kukaan ei voisi irkissä "ihastua" muhun, jos ei perverssit pedobear -ääliöt kiinnosta.



Mua jäi nyt vaivaamaan että tarkoititko sä tuolla lauseella, että vaan perverssit pedobear -ääliöt kiinnostuu susta, vai että sä olet perverssi pedobear -ääliö ja tuot sen irkissä selvästi ilmi? *ding**nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

KooKie

Posts: 4,338

#452 • • KooKie aka. Petress Pan

anniharha, 20.3.2007 18:43:
---
KooKie, 20.3.2007 18:30:
---
Toisaalta taas kukaan ei voisi irkissä "ihastua" muhun, jos ei perverssit pedobear -ääliöt kiinnosta.

---


Mua jäi nyt vaivaamaan että tarkoititko sä tuolla lauseella, että vaan perverssit pedobear -ääliöt kiinnostuu susta, vai että sä olet perverssi pedobear -ääliö ja tuot sen irkissä selvästi ilmi? *ding**nauru*



BINGO!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anniharha

Posts: 1,937

#453 • • anniharha

KooKie, 20.3.2007 18:45:

BINGO!



Kyllä irkkaaja toisen tunnistaa *iloinen*

--
and though my words could save the world they never come out right

fosa

Posts: 382

#454 • • fosa

Ozma, 20.3.2007 18:27:
HOUSENATION 11th season ... Ensimmäistä kertaa menen naiselle juttelemaan ja het tärppäs. Koukussa olen ja pysyn! *plur*



Oho! Jannulla oli näköjään suht onnistunu Tampereen visiitti! *aplodit*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Lyylikki

Posts: 2,975

#455 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Ozma, 20.3.2007 18:27:
HOUSENATION 11th season ... Ensimmäistä kertaa menen naiselle juttelemaan ja het tärppäs. Koukussa olen ja pysyn! *plur*



Sitä myös "Rakkaudeksi ensisilmäyksellä" -kutsutaan *joo*
terraluna

Posts: 1,270

#456 • • terraluna Agentti
Viimeksi aamulla unisena peiton alta.. :D

Olin katsellut bileissä joskus aiemmin vaaleaa poikaa, joka soitti levyjä, tanssi hyvin ja näytti syötävältä. Sitten sattui niin että eksyttiin myöhemmin kesällä taas samoihin bileisiin ja vierekkäin tanssimaan. Poika tuli mulle juttelemaan ja jatkettiin kavereiden kanssa hotellille. Siellä mun petipaikka vietiin ja oisin joutunu nukkumaan yöni autossa, jollei tää ihanuus ois pyytäny mua kämpilleen yöksi. Nukuttiin se lyhyt yö yhdessä ja aamulla vaihdettiin numerot.

En uskonut että enää ikinä kuulisin koko miehestä mitään ("ei tollanen täydellisyys voi sattua mun tielle"), mutta hämmästys olikin suuri kun poika soitti mulle ja ilmoitti olevansa tulossa Helsinkiin ja tahtovansa nähdä. Tapailtiin siinä syksyn ajan ja huomattiin sitten että viihdytään toistemme seurassa tosi hyvin ja jossain vaiheessa tuli sitten klassiset ensiesittelyt: 1. kavereille 2. mutsille 3. faijalle 4. irc-galleriassa :D

Nyt siitä kesästä ja niistä bileistä on kulunut vajaa 2 vuotta enkä kyllä halua ketään muuta. Se törmäys siellä bileissä on ehkä elämäni onnekkain sattuma!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Jutu

Posts: 3,054

#457 • • Jutu Blondi
Wowista *nauru* No jooh, siellä ensin juteltiin ja marraskuussa killan pikkujouluissa nähtiin, eli kait sitä pitäis sanoa, että löysin ton ukon Manalasta *pihkassa*. Jouduin ottamaan sen sohvalle nukkumaan kun en tajunnut sitä ettei bussi pysähdy enää kolmen aikaan Mäntsälässä. Siitä lähtien se on varmaan ollutkin niin shokissa ettei uskalla sanoa enää ei :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Ozma

Posts: 867

#458 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

fosa, 20.3.2007 18:50:
---
Oho! Jannulla oli näköjään suht onnistunu Tampereen visiitti! *aplodit*



Niinkin voisi sitä sanoa :)

Lyylikki, 20.3.2007 18:56:
---
Sitä myös "Rakkaudeksi ensisilmäyksellä" -kutsutaan *joo*



Mutta kyllä sai kaveri piiskata ja potkia munille kauan ennen ku uskalsin sanaa mennä vaihtamaan. Onneksi potki *tirsk*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#459 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Taidettiin ekan kerran tavata viime kesänä Just Mooreista, josta lähdettiin samoille jatkoille. Jonkin aikaa oltiin vain kavereita, kunnes kutsuin itse itseni hänen luokseen kylään..*sydän* Siitä se ajatus sitten lähti..*pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

terraluna

Posts: 1,270

#460 • • terraluna Agentti

Femi, 3.2.2005 01:01:
Tehokkain tapa tavata se joku on vannoa itselleen pysyvänsä erossa vastakkaisesta sukupuolesta. Olin niin kovasti päättänyt...mutta minkäs sille saattoi kun se sielunkumppani tupsahti siihen ja pani pään pyörälle. *blush*



Näin kävi mullekin. :D Olin päättäny viimeisten vuosien surkeista kokemuksista johtuen, et nyt en ala säätää mitään kenenkään kaa vähään aikaan ja lopettanut viimeisimmän tapailuvirityksen. Aattelin et ehkä kaikki miehet ei oo paskoja, mut MUN KOHDALLE ei vaan satu koskaan ketään hyvää. Miten väärässä sitä voikin joskus olla!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!